Dikke kans dat er toch wat door het filter gekomen is, de carbs in.Nee de kont ombouw was een los ding. En een onderhoud zou hij toch al krijgen.
Maar de vuil was roest uit mijn tank. Daar zat hij vol mee. Het was wel super fijn. En de benzine filter heeft goed zijn werk gedaan. Ik heb het probleem opgelost door de tank uitgespoeld en schoongemaakt , zo goed als mogelijk.
Verder nieuwe benzine er in. Om zeker te zijn dat dat het probleem niet is.
Carbs schoon maken na een kont enz enz ombouw is nogal wat .
Er zal enz wel iets verneukt zijn tijdens de ombouw
Er zat euro 95 in je tank?
Dat is een rampen spul zeker als het er te lang in zit.
Ik tank liever 98 of v power of zo en bij lang stil staan Aspen 4 takt er bij.
maar dat hij vonkt wil niet zeggen dat hij "op tijd" vonkt.Ja de bougies zijn vervangen. Maar die heb ik niet verkeerd terg gestopt. Want heb ze per stuk verwisseld en gelijk de dop er terug op geplaatst.
En zal een de bobine wisselen om trokken of het daar aan ligt. Maar heb al wel bekeken of hij vonkt en dat doet hij
maar dat hij vonkt wil niet zeggen dat hij "op tijd" vonkt.
Als je per ongeluk toch een dop of de bobine verkeerd hebt aangesloten dan is de timing verkeerd, met de problemen welke jij verteld.
Ik weet natuurlijk niet of dit het is, maar zou het iig maar eerst gaan uitsluiten.
even opzoeken wat de volgorde moet zijn en of alles dan op de juiste manier er op zit.
2 is natuurlijk al voldoende om hem klote te laten lopen.
dan zouden ze ineens alle 4 verkeerd gezet moeten zijn, terwijl hij ze 1 per 1 vervangen heeft.
ik heb nog steeds niet gelezen dat de carbu's grondig gekuisd zijn ...
Er zat euro 95 in je tank?
Dat is een rampen spul zeker als het er te lang in zit.
Ik tank liever 98 of v power of zo en bij lang stil staan Aspen 4 takt er bij.