Hulp met identificatie swingarm

Midnight

MF veteraan
21 aug 2001
2.481
14
Utrecht
Ik heb net een single-sided swingarm opgehaald, was een eind rijden maar wel de moeite waard;

241659784.jpg

241659789.jpg


Iemand een idee wat het precies is?

De remklauw (trouwens een klein meesterwerkje opzich) staat Harris op, dus ik verwacht dat de swingarm ook van Harris is, alleen geen flauw idee welk model etc. Ik heb er geen tandwiel bij dus wil ook wel weten hoe dat in elkaar zit, heb al ff gezocht op de harris site maar kon niks vinden.
 
thanks :)

Deze Spondon lijkt er trouwens wel op :? (behalve de bovenste brace ofcourse)

Singleside4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Harris, spondon toch meer andere designs wbtf oa schokbreker bevestiging en mooiere lasjes
 
jezus wat mooi...wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag? O-)

500 euri, maar wel samen met een set Marchesini magnesium velgen en met goede banden en alle schijven die ook nog dik binnen de tolerantie zitten.

Bedankt voor alle reacties! Maar de meningen zijn verdeelt zie ik. Op de remklauw staat Harris maar ik kan op de website niks vinden.

Er zit geen tandwiel bij en ik vroeg me af of hier gewoon een naaf van een vfr ofzo inzit, of moet ik speciaal een spondon/harris tandwiel hebben of whatever?
 
Laatst bewerkt:
Doe eens een piccie van de tandwiel kant ,heb een duc achterbrug ,dus misschien kan ik je verder helpen ,heb hier ook nog een nieuw superlicht tandwiel voor liggen trouwens ,als hij past mag je hem hebben voor weinig.
Gr
Ed

Wel een mooi bruggie trouwens ruilen? :P *O*
 
´ALS´ het een harris brug is staat er een code op (voor bij het schanier punt). Met deze code kunnen ze je zo vertellen bij harris waar die uit komt.
 
wat heb jij toch allemaal in dat schuurtje 't lijkt wel een toverhoed

gr Ed
Doe eens een piccie van de tandwiel kant ,heb een duc achterbrug ,dus misschien kan ik je verder helpen ,heb hier ook nog een nieuw superlicht tandwiel voor liggen trouwens ,als hij past mag je hem hebben voor weinig.
Gr
Ed

Wel een mooi bruggie trouwens ruilen? :P *O*
 
´ALS´ het een harris brug is staat er een code op (voor bij het schanier punt). Met deze code kunnen ze je zo vertellen bij harris waar die uit komt.

Bedankt voor de tip, ik kan niets vinden van codes of uberhaupt tekens of cijfers op de hele achterbrug zelf. Behalve op de remklauw, waar dus Harris op staat. Zal morgen even wat meer foto's maken en posten, ook van de tandwielbevestiging waar trouwens wel wat tekentjes op staan!

Kwam trouwens net op de Spondon site wel iets tegen wat er op lijkt, ook zelfde remschijf lijkt het. Maar hoe er dan weer een Harris remklauw op komt, beats me.

Het linksysteem wat ik nog had liggen van een fireblade past er trouwens precies op. De bijbehorende wielen zijn van Marchesini maarja, dat zegt nog niet zoveel.
 
Laatst bewerkt:
om het nog wat verwarrender te maken :+

Hier zijn nog wat foto's, met de fireblade shock er ff in. Volgens mij hoort er nog iets van een tandwielhouder op als ik het zo vergelijk met hetgeen wat ik op internet had gevonden van spondon.

242265309.jpg


242265306.jpg


242265307.jpg


En een Spondon:

Spondon_rear_detail.jpg
 
Eddy O-)
Lijkt me een ducati naaf wat ze ervoor gebruikt hebben ,je mist idd nog wel een paar onderdelen.
Je zou een fiche moeten hebben ,of even naar een motorzaak gaan en van een duc 916 ofzo de fiche goed bekijken wat je evt mist.
Meestal hebben deze achterbruggen een ducati naaf
Gelukkig is er genoeg te vinden van deze bruggen ,zeker op Egay !

Groeten
Ed :W
 
Eddy O-)
Lijkt me een ducati naaf wat ze ervoor gebruikt hebben ,je mist idd nog wel een paar onderdelen.
Je zou een fiche moeten hebben ,of even naar een motorzaak gaan en van een duc 916 ofzo de fiche goed bekijken wat je evt mist.
Meestal hebben deze achterbruggen een ducati naaf
Gelukkig is er genoeg te vinden van deze bruggen ,zeker op Egay !

Groeten
Ed :W

Ik heb even gezocht op internet naar technische tekeningetjes en volgens mij heb je helemaal gelijk! Stond op ebay al een tandwielhouder met tandwiel van het goede type. Dus die ga ik ff afwachten!
Had je voor dit type nog een achtertandwiel liggen? zo ja, hoeveel tandjes?

Thanks! :}
 
Ik heb even gezocht op internet naar technische tekeningetjes en volgens mij heb je helemaal gelijk! Stond op ebay al een tandwielhouder met tandwiel van het goede type. Dus die ga ik ff afwachten!
Had je voor dit type nog een achtertandwiel liggen? zo ja, hoeveel tandjes?

Thanks! :}

Ik dacht 36 tands ,zal het morgen even nakijken .
Gr
Ed
 
Terug
Bovenaan Onderaan