Husky 610 TE '92 waarop letten

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
Jah mannen, ik ga er denk ik ook aan geloven :+

Heb zin in iets voor erbij in NL, racen doe ik wel op t circuit :)

Nu heb ik dus een Husky 610 TE uit 1992 zien staan...helemaal SM klaar, met wave schijven, een zak vol onderdelen en daarbij nog de originele cross wielen met nieuwe banden....

Heb al wat geinformeerd, maar waar moet ik extra goed op letten bij zon ding :?

Als je t zo hoort, wat zou je zeggen van de waarde van zon machine?

Thnx
 
motor uit hallum? :)
mooi ding, ook zelf nog naar gekeken.... staat alleen wel al MINIMAAL 6 maanden te koop, dus de prijs moet nog een stuk omlaag kunnen...
 
motor uit hallum? :)
mooi ding, ook zelf nog naar gekeken.... staat alleen wel al MINIMAAL 6 maanden te koop, dus de prijs moet nog een stuk omlaag kunnen...
yes das m idd :)

Staat idd ook al langer te koop ja, prijs kon niets vanaf zei ie....maar ja, dat zien we nog wel :+
 
Jah mannen, ik ga er denk ik ook aan geloven :+

Heb zin in iets voor erbij in NL, racen doe ik wel op t circuit :)

Nu heb ik dus een Husky 610 TE uit 1992 zien staan...helemaal SM klaar, met wave schijven, een zak vol onderdelen en daarbij nog de originele cross wielen met nieuwe banden....

Heb al wat geinformeerd, maar waar moet ik extra goed op letten bij zon ding :?

Als je t zo hoort, wat zou je zeggen van de waarde van zon machine?

Thnx

Eh... jij denkt dat zo'n SM niet uitnodigt tot minimaal minder sociaal weggedrag?

:)
 
Eh... jij denkt dat zo'n SM niet uitnodigt tot minimaal minder sociaal weggedrag?

:)

Ehmmmmmmmmmmmmmmmmm O-)


Dit is m dus btw:

16757.jpg
 
Niet doen man, zo'n ouwe bak van 11 jr oud. En ook nog van zo'n huistuinenkeukenklusser. Bij van Erp ofzo heb je voor 3500 Euro een '96 SM. zorg iig dat je het nieuwe model hebt, voor je onderdelen ed.
 
Je kan beter uitkijken voor de politie, vandaag alweer aangehouden met de Sm, en nu een dikke boete, en zelfs BIJNA me rijbewijs achter kunnen laten, na een beetje gepraat ed, hebben ze de boete toch maar net ONDER de 50 km/u afgemaakt.
Me wheelie werdt trouwens ook door de vingers gezien :} ondanks het flinke bedrag.
 
Je kan beter uitkijken voor de politie, vandaag alweer aangehouden met de Sm, en nu een dikke boete, en zelfs BIJNA me rijbewijs achter kunnen laten, na een beetje gepraat ed, hebben ze de boete toch maar net ONDER de 50 km/u afgemaakt.
Me wheelie werdt trouwens ook door de vingers gezien :} ondanks het flinke bedrag.

Das minder...

Mischien toch maar een spiegeltje er op zetten? Of heb je die al.
 
Das minder...

Mischien toch maar een spiegeltje er op zetten? Of heb je die al.


Nee, een spiegeltje heb ik idd NOG niet, die komt er nu dus WEL op, want anders had ik ze vast wel gezien, echter een ander probleem, zie je wel wat in zo'n spiegel op een trillende 1 cilinder????
 
Nou naar de Husky ben ik dus niet meer wezen kijken, werd toch door iets teveel mensen afgeraden :) Ben gisteren wel naar een CR500 wezen kijken.....WOW wat een blok zeg zon 500 2-takt :9~ Was een leuke fiets, maar ik vond gewoon dat ik te weinig in handen had voor het geld wat ik ervoor moest inleveren.



En toen zag ik dat die man een 125cc kart had staan van 4 maanden oud.....tsja, dus ik ben nu aan het nadenken zeg maar :+
 
Fabian, ik weet niet precies wat je wilt doen met je eventuele SM, maar een beetje rondrijden op straat kan je wel vergeten met een CR500, die dingen zijn echt gemaakt voor het zand, veel gas open en dicht ed.
Daarbij dat je met die dingen eigenlijk niet je gas kan doseren, dus het is alles of niets, maakt het voor rijden op straat zeer lastig.
 
Maar zo'n CR is wel vreselijk bruut :9~

Kdenk dat ik ook maar weer thuis ga wonen...
Of de staatsloterij winnen...
Of een andere baan zoeken...
Of een rijke vrouw vinden...
Of...
 
Nee, een spiegeltje heb ik idd NOG niet, die komt er nu dus WEL op, want anders had ik ze vast wel gezien, echter een ander probleem, zie je wel wat in zo'n spiegel op een trillende 1 cilinder????

Bij twijfel (is het wel of geen politie?) even je vinger tegen het spiegeltje drukken :)

Oja, geen acerbis-spiegeltje bestellen, daar heb je echt niets aan... Neem een originele van 1 of andere off-the-road.
 
1992 is toch alweer 11 jaar oud, is er nou in die tijd veel wezenlijks veranderd aan dat soort motoren of valt het eigenlijk heel erg mee? En kan je bijv. met wat andere vering / remmen en zo gewoon weer "mee"??
 
Fabian, ik weet niet precies wat je wilt doen met je eventuele SM, maar een beetje rondrijden op straat kan je wel vergeten met een CR500, die dingen zijn echt gemaakt voor het zand, veel gas open en dicht ed.
Daarbij dat je met die dingen eigenlijk niet je gas kan doseren, dus het is alles of niets, maakt het voor rijden op straat zeer lastig.

Klopt zeker :) Hij was ook alleen maar geweest voor wat "speelwerk" om het huis zeg maar :P

Ben gewoon nog steeds 2-takt verslaafd....... Maar hij wordt t niet. Krijg niet genoeg materiaal voor mn geld (zo voelt t tenminste :) )

En tsja...die kart was wel ERG vet 8-)
 
tsja, een kart, zag er toevallig ook eentje staan van de week, vroeg me alleen af wat ik er eigenlijk mee moest, maar wel leuk })
 
Hoi Jongens, Ik heb een mooie Gsxr 750w van 93 dat ik wil inruilen voor de Husky 610 uit Hallum. Nu mijn vragen zijn, wat is er mis met de motor van Hallum?
heeft iemand hem een keer gezin? Ik woon in Utrecht en ik wil er niet voor niks geen rijden, dus ik wil graag weten of iemand iets over deze motor weet.
Als iemand geintresseerd is in het ruilen van de GSXR, kijk op Marktplaats, dit is de advertensie:


Een zeer mooie GSXR 750 uit 1993
35000 kilometerstand, grotebeurt 4 manden geleden gehad, accu, filters en rembloken vernieuwd. Sports uitlaat, carbon look rem en kopeling handels, originelen er ook bij. afdekkapje (monozitje) origineel zit er ook bij Stuurdemper,kleine carbon look knipperlichten, inclusive afdekhoes en Helm.
Motor is technisch 100% in order en schadevrij, gekocht bij motorsport Vianen 2 jaar geleden voor 12000 gulden, bon aanwezig.
Ik wil deze ruilen voor een mooie Enduro / Supermotard, mijn voorkeur is een KTM 620LC4, Husqy TE610, Honda XR 600 of CR 500Voor meer informatie en fotos, stuur mij een email, of bellen

Groetjes

Mikee
0653699232

Bijlage: 19412.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan