Husky 610 te

nee was jasper z'n husky niet waar ik over bezig ben (als het ten minste die is die je bedoeld), maar de gebreken waren wel gelijkaardig
Ik heb het dan over nog een andere.

Of Jasper had hem al standaard gekocht met een slick erop, fietstellertje zonder battery en een heeeeel lawaaig motorblokje? :X
(niet allemaal belangrijke details, maar wellicht zie je er iets overeenkomstig in :+ )

en bedankt

ik had mijn helm al in de auto liggen om hem te halen

go### do###me
Dat is zijn goed recht, maar wel flauw om het hier te melden.
En ik ga er vanuit dat de tip niet via dit topic kwam ofzo. O-)

Maar als je niet nogmaals hetzelfde bedrag had liggen zou ik er inderdaad zoals ze hierboven zeggen niet al te rouwig om zijn. :)
 
Ik heb het dan over nog een andere.

Of Jasper had hem al standaard gekocht met een slick erop, fietstellertje zonder battery en een heeeeel lawaaig motorblokje? :X
(niet allemaal belangrijke details, maar wellicht zie je er iets overeenkomstig in :+ )Dat is zijn goed recht, maar wel flauw om het hier te melden.
En ik ga er vanuit dat de tip niet via dit topic kwam ofzo. O-)

Maar als je niet nogmaals hetzelfde bedrag had liggen zou ik er inderdaad zoals ze hierboven zeggen niet al te rouwig om zijn. :)
mijne was dit niet, en toen ik hem verkocht was ie perfect in orde
 
wilde geen rotzooi trappen hoor, ik wilde alleen mededelen datde motor in de handen van een mede mfr is.

en ik zag dit topic pas na afgelopen zondag, toen ze al bij mij thuis stond.

Maar er moet wel nog een 1000 ingestoken worden.
Motorisch een revisie is ook geen slecht idee.

Dus ik heb het apparaat dan wel aangekocht, alleen om er zelf iets persoonlijks van te kunnen maken.
(Kosten zijn er zeker aan)
'mocht dat een schrale troost zijn'
 
wilde geen rotzooi trappen hoor, ik wilde alleen mededelen datde motor in de handen van een mede mfr is.

en ik zag dit topic pas na afgelopen zondag, toen ze al bij mij thuis stond.

Maar er moet wel nog een 1000 ingestoken worden.
Motorisch een revisie is ook geen slecht idee.

Dus ik heb het apparaat dan wel aangekocht, alleen om er zelf iets persoonlijks van te kunnen maken.
(Kosten zijn er zeker aan)
'mocht dat een schrale troost zijn'
:}
 
jajaajajaa 8-) 8-)


wat ik al eerder schreef
tuurlijk maakt het me niet uit
maar als je ergens je zinnen op zet en het is dan op zon kleie afstand
dan baal je die er flink van die dag

maar hoop dat je niet teveel mankementen krijg

ik ga gewoon weer op zoek naar de volgende husky
want dat moet hem worden :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan