Hyosung Comet 650

Wat vind je van de looks van de Hyosung Comet 650

  • Te gek!

    Stemmen: 4 16,0%
  • Lekker motortje

    Stemmen: 12 48,0%
  • Ik wil er wel een

    Stemmen: 3 12,0%
  • Helemaal gaaf

    Stemmen: 1 4,0%
  • Top

    Stemmen: 1 4,0%
  • Ietsje minder

    Stemmen: 4 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ik hier maar ff de 51.000e post van naked bikes neerzetten... :P

Leuk ding die Comet, helaas heb ik zo'n neppert van Suzuki... B|
Had ik het maar geweten dat er een Hyosung bestond, dan had ik em vast...... :X ;) :X
 
hallo Oma leef je nog wel eigenlijk :X
ik spotte vandaag een gele comet met pech anderekant vangrail langs de A8 vlak voor de afslag zaandijk bij een gele praatpaal een manpersoon klaarblijkelijk met pech was bezig het speakertje te bevochtigen met veel spraakwater enzo ik weet niet ofdat hem geholpen heefd want die praatpaal mankeerde niks :+
 
hallo Oma leef je nog wel eigenlijk :X
ik spotte vandaag een gele comet met pech anderekant vangrail langs de A8 vlak voor de afslag zaandijk bij een gele praatpaal een manpersoon klaarblijkelijk met pech was bezig het speakertje te bevochtigen met veel spraakwater enzo ik weet niet ofdat hem geholpen heefd want die praatpaal mankeerde niks :+

Ja ja, ik ben er nog.
Nee ik was het niet aan de kant van de weg.
Wel grappig dat die prachtige motor toch op je netvlies blijft hangen.
Maar als je eens in Alkmaar rij en je ziet zo'n mooie gele fantastische Comet :] , zwaai dan ff want dan ben ik het....
 
Ja zeker weten dat je opvalt met zo'n kleur en anders ik wel met mijn brandweerrode xs+span :} wegaan zwaaien hoor :P
Kan je trouwens niet beter een nieuwe werkplek zoeken op schiphol ofzo dan zien meer mensen je zwaaien en je kan nog lekker hard ook alle flitspalen zijn foetsie momenteel en hopenlijk definitief langs de A9 bovendien :)
 
Laatst bewerkt:
Kost géén drol.... maar geeft een hoop lol....
Heb er zelf géén... maar wel een fototje!!

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan