Op deze zit de eerste versie injectie en die is niet echt denderend had ik de indruk. En carburatie is thuis gemakkelijk af te regelen... Of zijn er al powercommanders voor die dingen?
Ik rijd al een jaar met de powercommander bij fd-motoren vandaan, rijd een stuk beter en geen geplof meer.
Zeker het vermogen onder in is beter.
Ook een injectie van het eerste type?
Fccattier mag de website wel eens updaten, bij een model staat, wordt geleverd in 2007
Ondertussen zijn we 1825 levens van een eendagsvlieg verder..
Staan zelfs modellen tussen die nooit het levenslicht gezien hebben
Tja, die beste man heeft andere kwaliteiten
Ik denk dat hij handiger is met motoren
Trouwens er wordt al vanaf 1 januari 2010 niks meer geleverd.
De laatste Gt 650 model staat bij mij in de schuur
Iemand hier ervaring met die optiunit van F.Cartier?
Ik ben van mening dat het gevoelsmatige belangrijker is dan die aantal pk's. Heb een auto die 175 pk heeft, maar het 5 seconden duurt voordat die losgelaten worden. En 73 pk is nog niet slecht t.o.v. bijvoorbeeld een "gladius". Opmerkelijk detail: kijk naar de performance tussen de gv650 en de gv700.
Volgens mij kost hij 100 euro.......... en hij werkt!!!!
Eigen ontwerp van die Franzel
Laat hem maar klooien met zijn verouderde website en met zijn zaak in een oude kippenschuur
OFFICIAL HYOSUNG/UM Owner's Pictures, Mods, & Equipment
Genoeg voorbeelden te vinden hier. Mijn favoriet is die zwarte naked (zelfde als die twickler heeft) die onder handen is genomen met o.a. een belly pan, erg vette fiets
Niet geheel hetzelfde as die van twickler trouwens nu ik het beter bekijk. Maar desalniettemin stoer