Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hyosung dat is het deel 2 van 9


Als er een E-nummer opstaat en hij is goedgekeurd voor DEZE motor is het geen probleem
 
probleem opgelost. orginele uitlaat zit er nog bij. dus als ik hem in zou voeren, (als het hem daadwerkelijk word) dan zet ik die erop. geen gezeik en geen extra tijd kwijt.

alleen ga ik contact met rdw opnemen,

25kw op kenteken.
daadwerkelijk vol vermogen.

weet niet of dit een probleem veroorzaakt bij het invoeren,
en zo niet vraag ik me af hoeveel kw ze op kenteken gaan zetten.

en welke papieren heb je bij invoer nodig?
gewoon alle papieren zoals ik ze ook voor mijn gt125p heb?
of heb je meer nodig als 1a 1b en overschrijvingsbewijs?
 
Laatst bewerkt:


Ik weet niet of ze hem op de testbank gaan zetten om te zien dat hij niet meer heeft dan 25 kw.
Navragen dus of zorgen dat hij even niet meer kw heeft.

Verder Belgisch kenteken meenemen naar RDW
En BPM formulieren ingevuld meenemen
 
Mijn hyosung gt250r staat nog steeds te koop en mag weg voor een zacht prijsje
Per toeval iemand hier interesse? Staat op belgisch kenteken, maar dat is allemaal in orde te brengen...

Ruilen tegen de naked versie (of een gt650) is eventueel ook een optie!
 
Klein lekje in de kabel van mijn achterrem, Nu doet mijn rem helemaal niks meer.
morgen naar houke's, (moet wel rijden anders kom ik er niet).
iemand nog tips?
 
oppassen met waar de remolie heen spuit, en voorzichtig rijden

het spuit niet echt het loopt er heeeeeeeel zachtjes tussen uit als je de rem er af hebt.
als je hem dan naar beneden hebt hangen druipt het eruit en als hij er op zit dan zal het misschien paar druppels per dag zijn. maar goed de rem is er helemaal mee opgehouden.
dus morgen arnhem naar nijmnegen met goed geluk , (gelukkig is het de achterrem).
en hopelijk kunnen ze het gelijk maken anders met 1 rem weer terug naar huis.
 

Oke lucht in de remkabel = geen rem... daar had ik zelf aan moeten denken xD,
lek was ook niet meer te vinden?
 
Hey mannen, na lange tijd weer op het forum. Zo lang dat ik zelfs mijn inloggegevens niet meer wist. Ik ben op zoek naar een radiateur voor een comet 650 uit 2004. Het liefst een goedkope 2e hands of een radiateur van een ander merk die pas te maken is. Wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt
 
HYOSUNG-MOTORCLUB
Organiseert

TOERRIT VOOR HYOSUNG-MOTORIJDERS

VERZAMELEN 10.00uur
START TOERRIT 11.00uur


Zaterdag 9 mei wordt er een toerrit georganiseerd voor leden en potentiële kopers van een Hyosung.
Start bij de Mac Donalds in Duiven.
Aanwezig om 10.00uur. De toertocht start om 11.00uur.
We toeren door het Rijk van Nijmegen en een stukje Noord Limburg.
De toerrit is voor iedereen. Het maakt niet uit of je ervaring hebt of niet. De toerrit is gratis en voor iedereen die op een Hyosung rijdt.

Even het volgende:
!!!!!DEELNAME VAN TOERTOCHTEN IS INDIVIDUEEL EN OP EIGEN RISICO!!!!!!
Iedereen is welkom, man, vrouw, ervaring, helemaal geen ervaring, 125cc, 250cc, 650cc.
Je kunt je aanmelden voor de toerritten op onze facebook site:
Facebook - Meld je aan of registreer je
Toertocht 9 mei

Wordt lid van onze club: Hyosung-Motorclub Nederland
Facebook - Meld je aan of registreer je

Tot zaterdag 9 mei

Vriendelijke groet,
Marcel
 
Ik ben er helaas niet bij , moet werken die zaterdag.

Vandaag pech gehad met mijn Hyosung .

Gelukkig lid van de ANWB en het probleem was gauw gevonden een stekkertje van de bobine was los getrild. Bijna begon ik te twijfelen aan de Koreaanse kwaliteit .
 

Nooit twijfelen aan de Koreaanse kwaliteit.
Mits je natuurlijk wel de juiste koppen op de Hyo hebt
Jammer dat je er niet bij bent
 


Kan er helaas niet bij zijn.....
Veel plezier gewenst voor de mensen die wel gaan!
 
Dat snap ik niet
Hij komt toch uit de zelfde fabriek.

Ik heb in die 34 jaar dat ik motor rij toch al het een en ander gezien, gekocht en gereden.
Alles kan stuk gaan..........niks is voor altijd.
Nou heb ik toch al 34 x 15.000 km = 510.000 km gereden, genoeg om mee te kunnen praten.

Mijn huidige Hyosung is van maart 2011.
Hij heeft nu bijna 40.000 km op de teller staan.
Ik ben er heel Europa mee doorgereden, dus ook landen als Albanie en Roemenie.
Mooie landen met hele lieve mensen, maar zeer slechte wegen.
Volgepakt met bagage en rij toch echt behoorlijk door....zullen we maar zeggen.
Het enige wat er aan stuk is gegaan is een spanningregelaar, en onder garantie, mijn achterrempomp en remschijf. ( doordat de achterrem bleef hangen werd de remschijf opgevreten)
Verder niks, nada niets.
Heb ik met geen 1 motor nog meegemaakt
 

kijk volgende keer maar hoe erg deze eraan toe is....