even een algemeen vraagje.bij import motor met andere demper? is een decibel killer in een andere demper genoeg of moet bij de keuring de originele uitlaat erop? zo ja is er iemand die een originele uitlaat uit zou uitlenen mits er bij de 2e handse geen originele demper meer zit?
Als er een E-nummer opstaat en hij is goedgekeurd voor DEZE motor is het geen probleem
http://www.belastingdienst.nl/wps/w...rojectid=d76634dc-ccc0-403d-b956-f5d113001036
Afschrijving op basis van forfaitaire tabel:
Hyosung GT 650 EFI bouwjaar 3-2011
100% BPM = 667 euro
Motor is 4 jaar, dus: 62% + 6x 0.75% = 66.5% korting op de BPM.
Jij betaalt dus ongeveer: 100% - 66.5% = 33.5% x 6.67euro =223.45 euro BPM
BTW moet betaald worden als de motor minder dan 6 maanden oud is en/ of minder dan 6000 km heeft gereden.
Dus niet van toepassing voor jou
Keuring RDW:
Motor/ indentificatie, inschrijving in het kentekenregister, tenaamstelling.
Totaal 107 euro
Kentekenplaat ongeveer 15 euro
Dus:
223.45 + 107 + 15 = 345.45 euro (ongeveer)
Kun je gebruiken met de onderhandeling
Volgens mij zit er ook nog 3 maanden garantie op .
Succes
Vol vermogen en 25/ 35 kw weet ik niet
Allemaal na mijn tijd
Bellen met de RDW zou ik zeggen
oppassen met waar de remolie heen spuit, en voorzichtig rijdenKlein lekje in de kabel van mijn achterrem, Nu doet mijn rem helemaal niks meer.
morgen naar houke's, (moet wel rijden anders kom ik er niet).
iemand nog tips?
oppassen met waar de remolie heen spuit, en voorzichtig rijden
het spuit niet echt het loopt er heeeeeeeel zachtjes tussen uit als je de rem er af hebt.
als je hem dan naar beneden hebt hangen druipt het eruit en als hij er op zit dan zal het misschien paar druppels per dag zijn. maar goed de rem is er helemaal mee opgehouden.
dus morgen arnhem naar nijmnegen met goed geluk, (gelukkig is het de achterrem).
en hopelijk kunnen ze het gelijk maken anders met 1 rem weer terug naar huis.
Zaterdag 9 mei wordt er een toerrit georganiseerd voor leden en potentiële kopers van een Hyosung.
De toerrit is gratis en voor iedereen die op een Hyosung rijdt.
Potentiële kopers rijden niet op een Hyosung, hoe moet dat dan?
Ik ben er helaas niet bij, moet werken die zaterdag.
Vandaag pech gehad met mijn Hyosung.
Gelukkig lid van de ANWB en het probleem was gauw gevonden een stekkertje van de bobine was los getrild.Bijna begon ik te twijfelen aan de Koreaanse kwaliteit .
Nooit twijfelen aan de Koreaanse kwaliteit.
Mits je natuurlijk wel de juiste koppen op de Hyo hebt
Jammer dat je er niet bij bent
nou mijne ruil ik het liefst zo snel mogelijk in... deze is geen kwaliteit.
Wat heb je in gedachten?
Ik niets, maar ik vroeg het mij af.
De 9e heb ik al wat anders staan, zit alleen geen Koreaans tintje aan.
HYOSUNG-MOTORCLUB
Organiseert
TOERRIT VOOR HYOSUNG-MOTORIJDERS
VERZAMELEN 10.00uur
START TOERRIT 11.00uur
Zaterdag 9 mei wordt er een toerrit georganiseerd voor leden en potentiële kopers van een Hyosung.
Start bij de Mac Donalds in Duiven.
Aanwezig om 10.00uur. De toertocht start om 11.00uur.
We toeren door het Rijk van Nijmegen en een stukje Noord Limburg.
De toerrit is voor iedereen. Het maakt niet uit of je ervaring hebt of niet. De toerrit is gratis en voor iedereen die op een Hyosung rijdt.
Even het volgende:
!!!!!DEELNAME VAN TOERTOCHTEN IS INDIVIDUEEL EN OP EIGEN RISICO!!!!!!
Iedereen is welkom, man, vrouw, ervaring, helemaal geen ervaring, 125cc, 250cc, 650cc.
Je kunt je aanmelden voor de toerritten op onze facebook site:
Facebook - Meld je aan of registreer je
Toertocht 9 mei
Wordt lid van onze club: Hyosung-Motorclub Nederland
Facebook - Meld je aan of registreer je
Tot zaterdag 9 mei
Vriendelijke groet,
Marcel
Nou doe er 1500 euro bij en je mag die van mij hebben
Dat snap ik niet
Hij komt toch uit de zelfde fabriek.
Ik heb in die 34 jaar dat ik motor rij toch al het een en ander gezien, gekocht en gereden.
Alles kan stuk gaan..........niks is voor altijd.
Nou heb ik toch al 34 x 15.000 km = 510.000 km gereden, genoeg om mee te kunnen praten.
Mijn huidige Hyosung is van maart 2011.
Hij heeft nu bijna 40.000 km op de teller staan.
Ik ben er heel Europa mee doorgereden, dus ook landen als Albanie en Roemenie.
Mooie landen met hele lieve mensen, maar zeer slechte wegen.
Volgepakt met bagage en rij toch echt behoorlijk door....zullen we maar zeggen.
Het enige wat er aan stuk is gegaan is een spanningregelaar, en onder garantie, mijn achterrempomp en remschijf. ( doordat de achterrem bleef hangen werd de remschijf opgevreten)
Verder niks, nada niets.
Heb ik met geen 1 motor nog meegemaakt