Ik betwijfel of de Nederlandse tak van MotoPlus je Hyosung uit elkaar zal trekken bij 50k. Moet je 'm denk ik afleveren bij de Duitsers.
dat klinkt als het anwb motorblad, weinig techniek veel reisverslagenDe Nederlandse tak mag alleen maar vertalen.
Ik nu opzoek naar een echt goed motorblad, die niet van die achterlijke, persoonlijke, naar de hand van de adverteerders, vergelijkingstesten doen.
Zou wel graag een motorblad willen die het avontuur en de vrijheid van het motorrijden kan vertalen, dus veel reisverhalen
Haha, prima hoor.
Hij stuurt en remt als de beste. Goede zitvorm en een fijn blok...........
Verder is het echt handwerk, maar dan ook echt handwerk.
De service vanuit Tsjechie is echt heel goed. Ik stuur een mail met een vraag en binnen een dag heb ik antwoord.
Top dus.
Ik denk alleen als hij hier in NL was uitgebracht dat ze het niet gered hadden.
De JAWA 660 Sportard zou hier ongeveer 8500 euro moeten kosten, en dan wordt er niet veel verdient.
De voorvorkkeringen heb ik moeten vervangen en de tankpad is opnieuw gespoten en beplakt.
De eerste waren uitgehard, waarschijnelijk oude voorraad. Het spuitwerk moet echt beter vanuit de fabriek.
Tenminste als ze ooit weer, zoals in de jaren voor 1980, het straatbeeld willen vullen.
Als ik het vergelijk met de Hyosung.......
Hyosung is (zeker de modellen na 2010) verschrikkelijk goed. Goed in de afwerking en super betrouwbaar en betaalbaar.
Ik kan het nog steeds niet begrijpen dat de Gt 650P niet verkocht wordt in NL.
Is ABS dan echt zo belangrijk...???
Toen brak bij mijn dagelijks gebruik ( ook in de winter ) woonwerk 650 alsnog -ondanks de aanpassingen- de uitlaatklep af op de snelweg in DuitslandEn dan
Ik ben wel een beetje zenuwachtig
Ja eeeh, ik heb nu geen reserveonderdelen meer hoorIk ben gisteren een gele Hyosung GT 650 S tegengekomen die van Deventer naar Zutphen reed. Voor de stoplichten net buiten Deventer, waar ik een week daarvoor mijn Hyosung tegen een aanhanger heb gezet
Dat krijg je he, als je netjes met het verkeer meerijd met een gangetje van 60/ 70 km per uur. Dan heb je het kopje er niet bij.
Schade valt achteraf mee: koplamp, stuurkuipje, remhendel en voorspatbord.
Een paar hele lichte krassen op de waterpomp..........toch maar valdoppen plaatsen
Ik ben nu bezig met het plaatsen van dubbele koplampen en een klein stuurkuipje zoals bij de Buel