Ik stap vrijwel elke dag ( zomer en winter ) op de Hyosung Comet 650 ( eigenlijk van m'n vrouw, maar die heeft teveel rugklachten om te mogen rijden
) naar volle tevredenheid. Heb er nu 13.000 km opzitten sinds vorig jaar Juni. Wij warebn de 12de die zo'n Hysoung kochten in Nederland ( niet bang om eens iets nieuws te proberen )
Enige probleem dat ik ermee gehad heb is een doorgebrandde spanningsregelaar, die onder garantie netjes vervangen is ( door een Hyosung dealer in Olst, na een telefoontje met Dhr Moesker van Hyosung Nederland/Duitsland
) omdat Safe Veenendaal ermee opgehouden was ( daar hadden we hem gekocht 2 jaar geleden ).
Moet altijd erg lachen om mensen die zich afvragen " Wat je nu in Godsnaam met een "Hyosung" moet, kan nooit wat zijn want ik heb er nog nooit van gehoord ! "
Dan vraag ik altijd wat hun vader voor auto rijdt: " Zal wel Hyundai" of " Daihatsu" zijn? Hadden ze 10 jaar geleden ook nog nooit van gehoord en wie heeft nu het grootste marktaandeel ?
Jammer inderdaad dat de importeur "falliet" ging en er wat opstartproblemen waren met de garantie, maar met weer steeds meer dealers in Nederland zal ook dat "probleem" snel uit de wereld zijn en zullen er toch misschien weer enthousiaste klanten Hyosung's gaan aanschaffen.
Ben de eigenaar van een 1300 cc 207 pk/217 Nm ( op het achterwiel
) VMax, een 1974 1200 cc dragrace Kawa Z1000 en een zelfgebouwde Honda CB 750 chopper en vermaak me elke dag op de Hyosung. Lekker met 1:20 heen en weer tuffen en tóch lekker fel optrekken
( relatief gezien dan hè
)
Meeste mensen hebben als pekelfiets een oude motor en houden de nieuwe voor het mooie weer, is bij mij precies andersom
Succes met de opstapdag en het Hyosung-dealerschap, wie weet kom ik ff langs om een goed gebruikte Comet te laten zien