• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

icon gifje weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

SteaN

MF veteraan
Lid geworden
23 dec 2004
Waarderingsscore
0
de laatste tijd heb ik een gifje als icon. echter op de een andere manier wordt mijn gifje van de server gegooid wat resulteert in een icon-image die niet laadt.
dit heb ik zo de afgelopen 3 dagen. hoe kan dat? als ik bij me profiel sta staat de verwijzing naar de image er nog wel maar het plaatje zelf is foetsie.

veel mensen zeggen: het komt vast door iets wat jij doet, maar zo gek ben ik ook wel niet..... :) (ik doe namelijk niks...)

KIjk mijn icon is weer weg....wordt wakker doe pc aan...weg is die....
ik denk dat een automatisch proces op de server mijn image verwijderd.(had gister express de naam van de file anders geupload, maar helaaas)

HOE KAN DIT?

Dan zet je hem toch gewoon ergens anders online?
Bij de meeste internet providers krijg je gratis homepage ruimte, dus als je daar je icoontje online zet blijft ie wél altijd zichtbaar.

Hij staat (nu) iig op MF dus dan zou 'ie het gewoon moeten blijven doen.

dat dacht ik ook, maar niet dus.......hij verdwijnt gewoon....let maar op....

KIjk mijn icon is weer weg....wordt wakker doe pc aan...weg is die....
ik denk dat een automatisch proces op de server mijn image verwijderd.(had gister express de naam van de file anders geupload, maar helaaas)

HOE KAN DIT?
Ik moet zeggen dat toen dit bericht gepost werd het icoontje idd niet zichtbaar was...

De url van de avatar was een url van M-F, en ingetypt in de adresbalk was er ook niks zichtbaar...

TS heeft dus gelijk als ie zegt dat zijn icoontje op de M-F server stond en toch niet zichtbaar was...

[message=2846301]Post van Spider in topic 'Priveles'[/message]

moet er geen R bij, baksteen???

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan