A
Ik weet niet of je hierop ook doelt, maar je kunt voor €11,90 een DHL-verzendlabel bij de kopen dat volgens mij ook niet aan gewichtsregels onderhevig is: FC-Moto Retourenlabel Europa - günstig kaufen ▷ FC-MotoOok dit jaar een IXS leren motorpak, snel binnen.
Netjes geld terug gehad, maar de retourkosten zijn niet mals @Duitsland.
Ik vind dit ronduit verderfelijk gedrag... Wat ik altijd doe is ergens passen en dan die zaak ook de gelegenheid geven om een deal te maken. Vaak kan de prijs best een stuk omlaag als je op de prijs op FC-Moto wijst. Meestal eindig je dan iets hoger dan op FC-Moto maar hou je de lokale zaak, die de service verleent, wel in stand.ppffffff vanuit Almere helemaal naar Aken voor een motorpak??!!
Het wordt steeds gekker......pas dat pak ergens anders en bestel het dan bij FC Moto. Dat spaart je minstens 2,5 uur A2-leed enkele reis.....
Oei dat scheelt 50%.Ik weet niet of je hierop ook doelt, maar je kunt voor €11,90 een DHL-verzendlabel bij de kopen dat volgens mij ook niet aan gewichtsregels onderhevig is: FC-Moto Retourenlabel Europa - günstig kaufen ▷ FC-Moto
Diegenen die hier zeggen: "pas het pak ergens anders en bestel hem dan via internet".....
*knip* Terwijl hij die tijd had kunnen investeren in een klant die wel serieus is.
wat is julie kijk hierop?
Ik vind dit ronduit verderfelijk gedrag... Wat ik altijd doe is ergens passen en dan die zaak ook de gelegenheid geven om een deal te maken. Vaak kan de prijs best een stuk omlaag als je op de prijs op FC-Moto wijst. Meestal eindig je dan iets hoger dan op FC-Moto maar hou je de lokale zaak, die de service verleent, wel in stand.
Ik vind dit ronduit verderfelijk gedrag... Wat ik altijd doe is ergens passen en dan die zaak ook de gelegenheid geven om een deal te maken.
De winkel biedt jou een service. Een service door middel van advies van personeel of een service door middel van producten beschikbaar hebben om te zien en te passen. Als die winkel jou dat biedt, gun die winkel dan ook dat beetje winst of omzet dat het ze oplevert.
Online 2-3 maten bestellen en dan 2/3 terugsturen is enorm verspillend en zelf probeer ik het altijd te voorkomen. De meeste van die spullen worden bij terugkomst afgekeurd op kleine dingen zoals "verpakking beschadigd" en daarna niet nogmaals verkocht maar aan een opkoper doorverkocht. Het hele gratis terugsturen idee kan absoluut niet uit qua geld en is alleen maar bedoeld om snel marktaandeel te pakken en zo het grootste platform te worden of de grote platformen nog even buiten de deur te houden.
De winkel biedt jou een service. Een service door middel van advies van personeel of een service door middel van producten beschikbaar hebben om te zien en te passen. Als die winkel jou dat biedt, gun die winkel dan ook dat beetje winst of omzet dat het ze oplevert. Als iedereen in een fysieke winkel gaat bekijken en passen, de voorraad van die winkelier alleen maar zit te verslijten en dan voor de koop elders gaat dan is dat niet eerlijk. Als je dat van plan bent, koop dan tien producten bij een webwinkel en stuur de overige negen terug. Ook niet ideaal maar dan heb je de mogelijkheid het product te beoordelen alvorens een verplichting aan te gaan en je gaat een winkelier dan niet een wortel voor houden die hij mogelijk niet krijgt. Just my two cents.
Ik weet dat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, ik het liefste ook, maar het moet wel voor iedereen eerlijk blijven. Ik koop veel online, ook uit het buitenland maar nieuwe tourlaarzen heb ik laatst gewoon bij MotoZoom in Utrecht gekocht, ik heb in de winkel een paar schoenen en laarzen vergeleken en zo is mijn keuze van Rev'it naar Held verschoven. De winkel heeft mij de mogelijkheid gegeven schoenen te vergelijken en te passen dus dan ben ik wel zo eerlijk om de aankoop daar ook te doen. Vorige week ook nog bij BikerOutfit in Amsterdam voor een spijkerbroek. Ook eerst passen, dan kopen.
Als iedereen in de winkel past en bij een (online) concurrent koopt dan heb je op den duur helemaal geen fysieke winkel meer.
Deze discussie is al 100x gevoerd op MF. Dit is géén "webshop vs fysieke winkel" topic... Dit gaat specifiek over FC Moto. Die hebben beide, dus voor ieder wat wils.
Gaan we nu weer on-topic?
Verleden vrijdag bij FC moto in Aken geweest. Ik zocht een specifieke outfit die ik in de nabije Belgische zaken niet bij elkaar gepuzzeld kreeg; Hi-Vis 1 delige race overall met bijhorende laarzen & handschoenen van hetzelfde merk. Daar alles kunnen passen, maar helaas waren de juiste kleren daar niet beschikbaar. Toch vriendelijk verder geholpen geweest, en de verkoper vermeldde dat je op voorhand 10 stuks naar de winkel kunt laten komen om te passen zonder aankoop verplichting. (had ik dat geweten..) Uiteindelijk dus alles nadien online besteld op de FC Moto site. Ben benieuwd wanneer het geleverd gaat worden!
Helaas.. Laatste codes die ik gekregen heb zijn "SAISON10" en "SAISON15" maar deze waren maar geldig tot 04--03-2020 (dezelfde dag dat ik ze gekregen heb!)...
Als je je abonneert op de nieuwsbrief krijg je wel 10% korting op de adviesprijs...