iemand ervaring met outlawracing?

sebastiaansw

MF'er
18 aug 2011
40
0
utrecht
ik ben laatst onderuit gegaan met mijn motor ( zoals sommige mensen miss hier op het forum gelezen hebben xD )
Nu kan ik morgen mijn motor weer ophalen bij de motordealer die hem weer veilig rijbaar gemaakt heeft :)
Nu valt er nog wel wat aan het uiterlijk van mijn motor te doen door kapotte kappen etc
nu had ik wel een mooi spatbord gezien op de site http://www.outlawracing.nl/
maar kan verder niet veel over die site vinden, van andere mensen die daar besteld hebben bijv.
Dus bij deze mijn vraag of iemand daar wel is wat besteld heeft? en dit ook netjes afgehandeld werd ? (A)
 
Hey!, ik zelf ben erg bekend met outlawracing.

Redelijke service, ene keer antwoorden ze al na 10minuten en de andere keer pas 2 dagen later.
Levertijd duurde soms wel erg lang maar je krijgt waar je voor betaald!

problemen? belletje erheen geen probleem! Jelle ( een medewerker ) helpt je graag verder.

Goedkoop maar soms wat traag, slordig maar komen hun afspraken wel na ( bij mij dan hé )

Groetjes,,
 
Haha heb effe doorgespit, en vond het al ja wel zuur net een motor gekocht en al op je plaat :X

achja, is bij mij al een gewoonte geworden ik val zo vaak ( glijders dus niet hard ) maarja daar cross je ook voor :P
 
Mijn ervaring met outlaw is
- Goede prijzen
- Goed Advies
- Snel verzonden
-Vragen, bellen!
 
Mijn ervaring met outlawracing: hun supermoto rijder rijd je van de baan af als hij vind dat je in de weg rijd.
 
Haha heb effe doorgespit, en vond het al ja wel zuur net een motor gekocht en al op je plaat :X

achja, is bij mij al een gewoonte geworden ik val zo vaak ( glijders dus niet hard ) maarja daar cross je ook voor :P

whaha ja heel zuur
maja voor mij is het niet bedoelt om te crossen :P
het is mijn enige vervoersmiddel
dus nu weer met ov :(
zometeen ga ik hem weer ophalen :D
 
zekerweten geen elmo, weet alleen niet zeker of eigenaar een vaste verblijfplaats heeft :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan