Iemand ervaring met Probiker (leren pakken)?

Mariska_121

MF veteraan
18 okt 2006
3.624
0
Verweggistan
Hallo allemaal,

ik wil binnenkort gaan kijken naar een pak van Probiker, (de Probiker Speed) en nu ben ik er benieuwd of er meer mensen hier zijn met dit merk, en of het bevalt. Zit het pak lekker enz.

Alvast badankt voor de reacties!

Maris
 
Ik heb het eens een keer gepast bij motozoom in Utrecht. Ik vond de afwerking redelijk. Het pas was erg zwaar. De pasvorm was niet erg goed, zelfs niet na het proberen van enkele maten. En ik vind het niet mooi dat er overal groot probiker op staat. Mijn indruk van de kwaliteit was redelijk
 
[me="Whimpey"]heeft geen ervaring met een dooie koe.[/me]

Ik heb wel een textielpak van probiker.
Broek is (te) goed gevoerd en dus veel te warm -O- Voering is niet te verwijderen, dus is alleen geschikt voor de hele koude winterdagen. En het kruis was al bij de tweede keer dragen uitgescheurd. Niet echt topkwaliteit dus.
Voering van de jas kan er wel uit en is daarmee wel geschikt voor zomer en winter.
Dus jas wel oké, broek zeker niet.
 
Ik heb het eens een keer gepast bij motozoom in Utrecht. Ik vond de afwerking redelijk. Het pas was erg zwaar. De pasvorm was niet erg goed, zelfs niet na het proberen van enkele maten. En ik vind het niet mooi dat er overal groot probiker op staat. Mijn indruk van de kwaliteit was redelijk

Het was de bedoeling om er morgen zowiezo een dagje uit van te gaan maken, dus passen en beslissen kan ik daar mooi doen. Het is nu in de aanbieding, dus kijken kan geen kwaad. Dat ik met Probiker op mn rug zou moeten rijden, het pak kost immers zo rond de 300 euri, zit ik niet mee.
Ik rij nu met een pak van IXS, maar die is me 2 maten te groot, ze vertelden me dat ik er wel in zou gaan passen en dat is dus nooit gebeurd. Ik vind 700 euro op moment gewoon veel te veel geld om voor een pak uit te geven. Ik kan het pak daar wel weer inruilen als ik daar een ander pak zou gaan kopen maar dan zit alsnog met een duur pak.

Maris
 
heb laarzen van probiker.
vind de kwaliteit goed maar voor de rest een simpel toerlaarsje.
prijs kwaliteit is goed alleen zou ik zelf achteraf misschien iets meer uitgeven voor net iets mooiers/beters.
 
Het was de bedoeling om er morgen zowiezo een dagje uit van te gaan maken, dus passen en beslissen kan ik daar mooi doen. Het is nu in de aanbieding, dus kijken kan geen kwaad. Dat ik met Probiker op mn rug zou moeten rijden, het pak kost immers zo rond de 300 euri, zit ik niet mee.
Ik rij nu met een pak van IXS, maar die is me 2 maten te groot, ze vertelden me dat ik er wel in zou gaan passen en dat is dus nooit gebeurd. Ik vind 700 euro op moment gewoon veel te veel geld om voor een pak uit te geven. Ik kan het pak daar wel weer inruilen als ik daar een ander pak zou gaan kopen maar dan zit alsnog met een duur pak.

Maris

Ga dan eens bij Termaat motoren kijken in Nijmegen. Daar hebben ze mooie en heel veel A-merken (ook B-merken en C-merken) voor mooie prijzen
 
Heb een jas van probiker. Kleur zwart/wit, half leer.

Jas zit perfect, kwaliteit is goed en ik vindt het nog mooi ook :Y , ondanks er PROBIKER op de achterkant staat.

Maar smaken verschillen.

Wil alleen ff zeggen dat ik het een goede jas vindt voor het geld.
 
Mijn schoonzus heeft ook een probiker leren combi. Is gewoon goede kwaliteit, vooral als je ook nog eens de prijs bekijkt. Je kunt trouwens beter naar een Duitse Louis vestiging gaan als het niet te ver uit de buurt is tenminste. Is nog weer een stuk goedkoper dan Motozoom.

www.louis.de
 
Heb mijn probiker pak al bijna een jaar en hij zit nog super (voor dat geld), mijn vrouw heeft een difi pak en die heb meer gezeur dan ik.
Het is niet het beste merk, maar voor zijn geld is ie het dubbel en dwars waard. :W
 
:W Oma,

ik heb imniddels het pak gekocht, ik vind het er mooi uit zien en het zit me ook erg lekker.

S8000577.jpg


S8000576.jpg



Allemaal bedankt voor jullie reacties!

:j Maris
 
Hallo allemaal,

ik wil binnenkort gaan kijken naar een pak van Probiker, (de Probiker Speed) en nu ben ik er benieuwd of er meer mensen hier zijn met dit merk, en of het bevalt. Zit het pak lekker enz.

Alvast badankt voor de reacties!

Maris


Hoi Mariska!

Ik heb een probiker Comi!

Zit heerlijk heb nergens last mee!!! (en was niet duur!)

Groetjes Natas
 
zijn er ook mannen die in probiker rijden? - anders ga ik denk ik binnekort met de dames meedoen! :D
 
Ik heb 2 jaar in een probiker combi gereden, Bevalt me erg goed alleen ben ik momenteel een kilo of 25 lichter dan 2 jaar geleden dus hij past niet meer. Rij nu weer in een mijn oude combi (Damen) maar moet zeggen dat de probiker prettiger zat.
 
Ik heb 2 jaar in een probiker combi gereden, Bevalt me erg goed alleen ben ik momenteel een kilo of 25 lichter dan 2 jaar geleden dus hij past niet meer. Rij nu weer in een mijn oude combi (Damen) maar moet zeggen dat de probiker prettiger zat.

Hoi, heb je toevallig (gewoon vanwege mijn nieuwschierigheid hoor) een foto van hoe het pak er na 2 jaar gebruik uitziet?

Maris
 
Terug
Bovenaan Onderaan