Kick na een halve dagkick...
als zo'n ding zo kut loopt koop je hem toch helemaal nietIk vraag me af of je een 2003 R6 zonder al te veel moeite veel beter kunt laten lopen.
Zo erg zal het nou ook weer niet zijn.als zo'n ding zo kut loopt koop je hem toch helemaal niet
Dit is een grafiek tussen de Rapid en een standaard TDM, ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de Rapid en de Powercommander.Moet maar eens op http/www.tovami.com/images/grafieken/tdmrapidvsstandaard.jpg kijken dan zie het verschil tussen de twee (Rapid en Power)
Er staan 2 voorbeelden van rapid 'versus' powercommander:Dit is een grafiek tussen de Rapid en een standaard TDM, ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de Rapid en de Powercommander.
ik heb em in me gixxer zitten, idd meer voordelen in mijn ogen iig ten opzichte van een pczo... ff een oude koe uit sloot...
heeft iemand hier inmiddels ervaring mee?
vanmiddag is er een rapid bike 2 in geplempt bij de biggelaar uit oisterwijk...
blokkie draait op alle toeren van stationair tot explosiegevaar een stuk beter en mooier rond dan voorheen.
begrenzer staat nu tevens op 11000 toeren.
pakt prachtig op zonder gaten/dipjes en gehakketak en icm een ducati performance (race)luchtfilter won ik er nog 5 pk bij.
monster s4r heeft nu 135 pk en 109 nM aan het achterwiel.
Zijn die ECU's van tegenwoordig niet moderner? Een 27C256 is uit het stenen tijdperk.Herprogrammeren kun je toch het beste rechtstreeks in de mapping van de injectie computer doen ipv een kastje (belazerd) erachter... kost alleen maar extra geld.
Of gaat dat niet met de huidige generatie ecu' s ......
UV licht erop en opnieuw programmeren.....tenminste bij mij....een 27C256...
[afbeelding]
Zijn die ECU's van tegenwoordig niet moderner? Een 27C256 is uit het stenen tijdperk.
Zijn moderne ECU's niet flashable?