Iemand ervaring met.....

http://www.verkoopjemotorfiets.nl/inleiding.htm

Dit is een bedrijf dat motoren opkoopt. Ik wil mijn R1 verkopen en kwam dit bedrijf tegen. Heeft iemand meer info over ze of ervaring??
Ik hoor het graag!

Dit soort bedrijven maken gebruik van mensen die in financiële nood zitten en snel hun bike kwijt willen voor geld. Het bedrijf in kwestie biedt vaak een belachelijk lage prijs voor je motor en zelf zou ik er op geen enkele wijze gebruik van willen maken... :r

Voor het geld dat die lui bieden, wil iedereen je bike wel overnemen. Je kunt hem dus beter particulier verkopen en als je er haast mee hebt, zelf een strakke prijs aan hangen... :)

Mijn tip... nooit gebruik van maken!!! :N
 
Dit soort bedrijven maken gebruik van mensen die in financiële nood zitten en snel hun bike kwijt willen voor geld. Het bedrijf in kwestie biedt vaak een belachelijk lage prijs voor je motor en zelf zou ik er op geen enkele wijze gebruik van willen maken... :r

Voor het geld dat die lui bieden, wil iedereen je bike wel overnemen. Je kunt hem dus beter particulier verkopen en als je er haast mee hebt, zelf een strakke prijs aan hangen... :)

Mijn tip... nooit gebruik van maken!!! :N



:^


maar vragen kan geen kwaad... de hoofdprijs krijg je er niet voor maar dat had je denk ik zelf ook al wel in de gaten...
 
Van de andere kant is het wel een goede manier om je opgeknapt schadefiets van de hand te doen.

Of als er ergens een piepje of kraakje in het blok zit wat je niet meer vertrouwt, en geen zin hebt om achteraf met een boze koper te aan de deur te krijgen. O-)
 
Meneer / mevrouw,

Bedankt voor het invullen van uw taxatieformulier op onze website
www. verkoopjemotorfiets.nl

Helaas hebben wij op dit moment geen belangstelling voor de motorfiets die u
aanbiedt.

De reden hiervoor kan zijn dat uw motorfiets voor ons voor wat de prijs
betreft niet interessant is. Ook kan het zijn dat de motorfiets te oud is of
door de staat van onderhoud en of schade niet interessant is.

In verband met de vele taxaties is dit een standaard antwoord. Als u toch
nog een aanvullende toelichting wilt stuurt u dan nogmaals een reply met als
onderwerp toelichting gevraagd.

Succes met de verkoop.

Cees Tromp.
www.verkoopjemotorfiets.nl


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan