Iets tegen het glijden? Tankpad, sidepads, grippers?

@V-twin Kevin: Mooi spul inderdaad. Waar gekocht? Ik zie alleen maar buitenlands spul KLIK

@Bert65: Je knipoog brengt me trouwens wel op een idee. Misschien een paar zakken aan de binnenkant van de broek naaien zoals dat ook met CE-protectie gedaan wordt en daar flexibele magneetstrippen in schuiven.
Haha jij gaat wel heel ver met je magneetjes ;)

Ik heb de Techspecs toen via eBay besteld, bij hun eigen eBay store
Als ik nu op eBay kijk zie ik dat ze alleen nog maar uit Duitsland te halen zijn.. maar da's toch ook prima ;)
Ik geloof alleen niet dat ze ook specifiek voor jouw motor te krijgen zijn, maar wellicht een universeel vel kopen en zelf op maat knippen of zo? Jouw tank heeft geen ingewikkelde vorm dus dat moet goed te doen zijn lijkt me.
 
Of je plakt deze op je zadel....zit je ook zo vast als een huis :Y
full
 
Update van TS:
Inmiddels een motor jeans weten te bemachtigen. Tweedehands wilde niet lukken. Binnen de kortste keren waren ze weg. Afgelopen weeekend bij Arie Molenaar tijdens een 'vroege vogel' aanbieding (tussen 7 en 8u 's morgens) een Esquad Triptor kunnen scoren met 30% korting. Zit heerlijk op de motor! Luchtig, windje en toch beschermd, althans, minder beschermd dan leer maar vele malen beter dan een gewone jeans. En wat ik al aangaf:

Ik merk gelijk dat ik minder prettiger op de fiets zit dan met leer, minder grip. Ik heb nu dit spul gekocht en plak dat binnenkort op de zijkanten van mijn tank. Eerst een mooie contour bepalen en dan netjes uitknippen. Rijdt volgens mij als de brandweer ...

t8qIzNH.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan