Ik ben benaderd..

Nessy

MF veteraan
25 okt 2004
2.294
0
Goedemiddag,

Ik heb een half jaar geleden geboden op een advertentie voor een cbr 600 op www..snuffelcorner.nl. De koop is uiteindelijk niet doorgegaan.

Maar goed, krijg ik vandaag ineens mail over deze advertentie, want hij blijkt dus nog steeds op deze site te staan, samen met mijn emailadres...

Hier een kopie van deze advertentie:


Hi,
Sorry but i saw on www.snuffelcorner.nl that you are interested to buy this product Cbr-600.
We can make a great deal because i can offer you this item for a low price.The delivery will be done for free and you will have 1 year warranty for the scooter.
So if you are interested e-mail me back!



Ik heb de verkoper al vriendelijk gemaild om, als zijn motor nog niet verkocht is, in ieder geval mijn bod en emailadres te verwijderen...

MAAR, dat is een typisch geval van oplichting lijkt mij, zal ik reageren, en het spelletje mee gaan spelen haha... Twijfel...
 
Er wordt nog helemaal niemand opgelicht .
Dat ben je pas als je betaalt en je krijgt niet wat je gekocht hebt.
Je maakt je dus druk om helemaal niets.
Als je betaalt bij aflevering is er helemaal niets aan de hand.
 
Er wordt nog helemaal niemand opgelicht .
Dat ben je pas als je betaalt en je krijgt niet wat je gekocht hebt.
Je maakt je dus druk om helemaal niets.
Als je betaalt bij aflevering is er helemaal niets aan de hand.

Waar voor deel je deze info dan :?
 
Aaah die vent heeft ook een aprilia tuono model 2004 voor 4000 euro te koop staan. Het moet niet gekker worden!

Zolang er maar niemand intrapt is er niks aan de hand, maar zouden nuchtere gierige hollanders hier in trappen? (misschien omdat we voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten)
 
Dat dacht ik nou ook! Het is toch niet normaal dat ze zò benaderen...
Je zal er maar intrappen... Het gebeurt nog steeds.


Aaah die vent heeft ook een aprilia tuono model 2004 voor 4000 euro te koop staan. Het moet niet gekker worden!

Zolang er maar niemand intrapt is er niks aan de hand, maar zouden nuchtere gierige hollanders hier in trappen? (misschien omdat we voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten)
 
ja die gasten zie je op heel veel site's staan, ff een lijstje wat ik al ben tegen gekomen:

-ZX10 voor 3000
-Aprilia RSV mille 2004 Errefactory voor 3000
-Tuono voor 3000
-GSX R1000k5 (jaja) voor maar liefst 4000eu
-Enz

Je moet wel heel stom zijn om hier in te trappen :x
 
Ik ben ook wel eens "benaderd" maar dat ging ergens anders over |( was ook geen zuivere koffie btw :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan