Ik ben geen Harley fan maar dit is niet te geloven

een maatje had een HD uit het midden van de jaren 60 een electra glide
wat een mooi ding ,, mooi geluid ,, reed op de sponsige remmen na best leuk
en de wat verweerde lak en verkleurde plastic maakte het autentiek.
Veel mooier dan zo'n tandarts HD ....... 10 km rijden en dan de hele morgen poetsen....

Maar back to topic ,, nog steeds niet bekend waarom er niet gedokt is ??
als die gast van die motorzaak zijn zaaktjes voor elkaar had ., deugelijk alarm,, toko netjes op slot en alarm aan,, en verder geen verdachte dingen
kan ie volgens mij best met hele goede win kansen die verzekering aanklagen om de schade als nog te dokken en een vette schade claim er achteraan....

maar ik denk dat er wel wat rommel in de lucht is ,,,
 
Maar back to topic ,, nog steeds niet bekend waarom er niet gedokt is ??
als die gast van die motorzaak zijn zaaktjes voor elkaar had ., deugelijk alarm,, toko netjes op slot en alarm aan,, en verder geen verdachte dingen
kan ie volgens mij best met hele goede win kansen die verzekering aanklagen om de schade als nog te dokken en een vette schade claim er achteraan....

Dat lijkt me erg dubbelop voor een enkele schade ;)
De rest van de ellende kan hij ongetwijfeld niet verhalen op de verzekeraar!
 
Dat lijkt me erg dubbelop voor een enkele schade ;)
De rest van de ellende kan hij ongetwijfeld niet verhalen op de verzekeraar!

Ik weet dat nog zo net niet.......
Als het bedrijf al omvalt na een korte tijd heb je een punt
maar ik denk dat het hard te maken is als door het uitblijven van uitbetaling van de schade ,, let op er zijn meerdere fietsen gejat.....
dus alle handels voorraad en kapitaal is weg...
Zit je bedrijf in zwaar weer dan kan je een serieus probleem hebben......
 
t waren vast de angels die schobbejakken


(haha british gaat ff me met de demonisatie van de angels) :+
 
Ik weet dat nog zo net niet.......
Als het bedrijf al omvalt na een korte tijd heb je een punt
maar ik denk dat het hard te maken is als door het uitblijven van uitbetaling van de schade ,, let op er zijn meerdere fietsen gejat.....
dus alle handels voorraad en kapitaal is weg...
Zit je bedrijf in zwaar weer dan kan je een serieus probleem hebben......
Om maar niet te beginnen over de credietwaardigheid die een deuk krijgt waardoor financieringen uitblijven.... Ik ben zo maar is bang, dat je hier in gelijk hebt, Mr. Verhulst...
 
Niet iedereen houd van HD .
Maar niemand vind het leuk dat een motorzaak dicht gaat door dit soort dingen
Er is nog kans dat er klanten gedupeert zijn.
Die misschien wat ter reparatie hadden staan ,, staat wel niet in het bericht , maar omdat ze ook een werkplaats hadden dikke kans dat daar motoren stonden , stel je voor dat die ook gejat zijn .....
Of een nieuwe gekocht ,oude al in gelevert.. etc
Het is gewoon een drama ,, voor iedereen

als de eigenaar hart had voor zijn zaak en de klanten is ie daar ook goed ziek van , al die gedupeerde mensen ,, en zijn personeel ....
 
een maatje had een HD uit het midden van de jaren 60 een electra glide
wat een mooi ding ,, mooi geluid ,, reed op de sponsige remmen na best leuk
en de wat verweerde lak en verkleurde plastic maakte het autentiek.
Veel mooier dan zo'n tandarts HD ....... 10 km rijden en dan de hele morgen poetsen....

Maar back to topic ,, nog steeds niet bekend waarom er niet gedokt is ??
als die gast van die motorzaak zijn zaaktjes voor elkaar had ., deugelijk alarm,, toko netjes op slot en alarm aan,, en verder geen verdachte dingen
kan ie volgens mij best met hele goede win kansen die verzekering aanklagen om de schade als nog te dokken en een vette schade claim er achteraan....

maar ik denk dat er wel wat rommel in de lucht is ,,,

Volgens de berichten was het alarm uitgeschakeld en niet onklaar gemaakt of zoiets dus ik denk dat daar ergens de clou zal zitten.
 
Ook maar even reageren ;)

Verzekeringsmaatschappijen zoeken altijd als eerste een rede om niet uit te hoeven te betalen.
Of het nu om bedrijfsschade, diefstal of ongelukken gaat.
Maar ze zullen grote twijfel in de werkelijke toedracht, wel heel sterk aan moeten kunnen tonen, willen ze niet onderuitgaan tijdens een proces.
Dus als er geen twijfel bestaat zal er verder ook geen probleem zijn mbt uitbetalen omdat ze niet zitten te wachten op ook nog eens het betalen van de proceskosten.
Er zal dus wel duidelijk twijfel aante tonen zijn in dit verhaal.

Naar ik begrepen heb, was het allarm uitgeschakeld.
Als het gebruiken van een goed werkend alarm een eis is geweest van de verzekering met betrekking tot het overeen komen van een verzekering, hebben ze een groot probleem.

Los van het feit of ze wel of niet opzettelijk het alarm uit hadden staan.
Op het moment dat het alarm uitgeschakeld is terwijl het pand onbemand is, word er niet voldaan aan de voorwaarde en dus betalen ze niet uit !
Maar daarvoor moet je weten wat voor polis ze afgesloten hebben al lijkt me in het geval van een motorzaak dat een deugdelijk allarm verplicht is op het moment dat het pand verlaten is.

greetzzzzz
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan