ik heb hem laten staan vandaag

tot hoe warm rijd jij

  • 20

    Stemmen: 3 3,8%
  • 25

    Stemmen: 5 6,3%
  • 30

    Stemmen: 9 11,3%
  • >30

    Stemmen: 63 78,8%

  • Totaal aantal stemmers
    80
te warm? Nooit :)

in Italie en Zwitserland was het ook vet heet, ergens tegen de 30, maar gewoon door rijden. Misschien dat ik bij de 35 eens ga denken om te stoppen, maar motorrijden is verslavend en ik stop dus echt niet zo snel. Wel als m'n geld op is, zoals nu :X        B|
 
Had dat kind ook niet gezien............arm kind...................

Heb een late dienst, maar pak toch echt de motor.
Ook omdat m'n hubbie dan de auto heeft om even te gaan zwemmen met de honden.
Dus doe het voor m'n honden :+
 
Ik heb hem nog niet laten staan, maar ik moet dan ook elke dag 100 km rijden voordat ik op mijn werk ben en dat is voornamenlijk snelweg. Gisteren ben ik van mijn werk naar mijn schoonouders gereden en daar linea recta het zwembad in gesprongen (nadat ik mijn motorpak had uitgedaan natuurlijk :+ )
Vanmiddag weer naar huis rijden, maar dan trek ik wel eerst het nodige uit voordat ik in mijn motor pak stap. Ik zit er wel aan te denken om iets luchtigers aan te schaffen. Ik weet alleen nog niet wat precies, maar voorlopig gaat het nog prima.
 
Jullie hebben gelijk het is 2hot ...

Wilde bijna weg rijden in een shirtje, maar goed heb dat niet gedaan(ben ik zwaar op tegen) en heb dus gewoon mijn motor kleding aan gedaan ... En ja begin al te zweten zonder nog maar te hebben gereden ...

Maar ik ga door alles heen, het heeft mij namelijk 1.5 jaar geduurt om weer te kunnen rijden en heb sinds een week weer een fiets, dus voor mij maakt het niet meer uit wat voor weer het is rijden zal ik !!

Laterzz
 
goed dat je weer rijdt. Werd inderdaad wel weer een keer tijd. Hoewel je mocht toch ook op die van je broer rijden?
 
Ik heb de mijne vandaag lekker laten staan, heb wel ff olie ververst en de volgende 5000km kan er weer bij.

Trouwens heel toevallig kwam ik bij een van de "oudere" automaterialen zaken hier in Enschede de juiste olie tegen, Valvoline Racing 20W50. Anders had moest ik olie op laten sturen vanuit Oisterwijk van den Big. Dus kan ik vanavond mooi een rondje sturen....oftewel olie op temperatuur brengen.

Vanmiddag heb ik samen met mijn zoon ff een stukje op de scooter getuft en hem een stukje laten rijden..... :)
 
Ik wou dat ik kon rijden. Het warme weer heeft ervoor gezorgt dat de o zo betrouwbare :r spanningsregelaar van m'n FZRrtje het heeft begeven. Natuurlijk gelijk een kokende accu enz. B| . Maar goed, ik rij dus wel als het warm is. Heb ook een zomerpak dat lekker een beetje wind doorlaat. Maar bij de stoplichten is het alsnog zweten.
 
Altijd lekker effe uitwaaien maar liefst sávonds tegen de schemering.
Gistermiddag flink eind gereden (was ook zo warm) maar bij een bochie bijna onderuitgegaan. Er lag teer over de hele breedte van het wegdek, dit was denk ik aan het smeltpunt gekomen. En ja in een bocht is dat dan niet fijn als je je achterwiel voelt wegglijden. 'T Ging allemaal net goed.
thuisgekomen kreeg zat m'n leren broek vacuüm van het zweet.
 
Vorig jaar zomer, hittegolf, 45 graden, vanuit Italie naar Enschede :) Um laten staan zat er niet echt in ;)

Man, wat was ik blij dat ik door de duitse coppers gelasered was en effe in hun busje met airco en 22 graden mocht *D :}
 
Gewoon op de motor
Kan gewoon douchen op het werk ;)
's morgens is het heerlijk alleen 's middag moet je wel een beetje doorrijden O-)
 
Heb de afgelopen dagen even genoten van de cabrio, maar zaterdag gewoon een all-raod rit gereden met ... een zomerpak (Tuareg van Gericke). Alle ventilatie ritsen opengezet en het werkte perfect :}

Morgen even kijken wat ik doe... wellicht met de auto om dan in de middag mijn koffers op te halen bij Bert Duursma en anders met de motor.
 
Die van mij blijft sowieso staan tot dat het 2e seizoen begint.

Het eerste seizoen loopt tot aan de bouwvak, het 2e begint er na.
Daartussen is er geen lol aan om te rijden. Veel te druk op de leuke wegen in Zuid-limburg, Ardenne en Eifel.
 
Vandaag gewoon in het leer naar m,n werk gereden :] Ik heb wel de rits van m,n jasje een stukje open gedaan om wat meer rijwind te vangen :)
 
Vandaag gewoon in het leer naar m,n werk gereden :] Ik heb wel de rits van m,n jasje een stukje open gedaan om wat meer rijwind te vangen :)
Had ik ook ....m'n overall een cm of 10 open,maar daar maakte een wesp
ff misbruik van.....AU ;(
Ik laat 'm voortaan wel dicht :]
 
Heb hem vandaag ook noodgedwongen laten staan. Maar dat komt meer omdat ie nog steeds bij men vriendin in de schuur staat na groot onderhoud. Maar, binnenkort ga ik hem weer ophalen... : *D
 
Toen ik dus naar huis reed was het bewolkt en 24.5 graden. Had dus makkelijk met de motor kunnen gaan. Morgen doe ik dat dus ook. Mis het gelijk. 1 dag niet :]
 
Heb 'm ook laten staan vandaag.....maar dat heeft niets met de temperaturen te maken, dan wel dat ik, zoals in een ander topic ook al vermeld, met een ontsteking in me knie zit '( En dat nu al de 3e week in ;(
 
Ik ben vandaag met (airco)koekblik gegaan om een mobiele airco mee te nemen naar mijn werk. Dan maar even blikken, is beter dan zweten op het werk.
 
Heb 'm ook laten staan vandaag.....maar dat heeft niets met de temperaturen te maken, dan wel dat ik, zoals in een ander topic ook al vermeld, met een ontsteking in me knie zit '( En dat nu al de 3e week in ;(
had het ff gezegd, dan had ik jou knie even genomen. Ik reed toch niet vandaag :+

Maar wel klote voor je.
 
Het is nu avond en na een aantal bier zie ik ineens dat mijn topictitel ook schuin denkend opgevat had kunnen worden. Het is zeker erg warm want niemand denkt door vandaag ;0
 
Ben gister en vandaag de hele dag wezen rijden, en ga morgen weer :]
Perfect weer toch?
Kwam vandaag bij olijve in assen voor proefritje op een monster, word er een beetje meesmuilend tegen me gezegd: veel plezier he met dit weer :?
 
lekker gereden vandaag. Rondje Gorinchem-Den Bosch gedaan, incl. klaverblad Gorinchem. Het bandje slijt wel sneller met deze temperaturen... wel lekker veel grip! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan