Ik heb hem, mijn 1ste motor!! :)

iesje73

MF'er
9 nov 2003
179
0
Heerlen
Hellow peoples,

Ja ja gister was het eindelijk zover, mijn motor werd afgeleverd.
Vol verwachting klopte mijn hartje natuurlijk.
Nou hij is helemaal toppie hoor.
Het is een Yamaha XV750 Virago uit '93.
Vanmorgen ff nog wat gepoetst en het leer behandeld en het ziet er weer prachtig uit.

full


Nu nog dat roze papiertje en dan mogen we officieel rijden.
Ik mag er ook mee lessen en examen doen, maar weet nog niet of ik dat zal doen.

Groetjes van een blij biker meisje .
 
Hey

Toffe motor !!! Ga ik michien ok voor kijken binne kort de 750 of 1100 !!!


Weet je zeker dat je er mee mag lesse en examen doen :? .
Schijnt moeilijk te liggen wat verzekering betreft, volgens mijn rij instrukteur mocht het nie maar da was 2 jaar geleden.


Spirit
 
Gefeliciteerd !!

Zou er niet op gaan lessen, vooral de speciale verrichtingen zijn veel makkelijker op een standaard lesfiets dan op een chopper..en stel je voor dat ie omlazerd. :X
 
Ik les al op een chopper.
Honda shadow 500.
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Maar wat dat betreft ben ik al wel gewend eraan dus.

Grtzzz
 
Wazig, meeste scholen nemen CB, ER, GS juist omdat die zo makkelijk te rijden zijn (betwijfel nog steeds of ik nu intussen een 8 of drie rondjes kan draaien binnen de pionnetjes op mijn Vulcan)..maar ja leer je meteen goed chopperen :+
 
gefeliciteerd met je aankoop. pietsie veel chroom naar mijn smaak (maar ja, een virago is sowieso niet mijn favo custom). Ermee lessen is zonde, joh.
[me] magnamaniac vraagt zich af wat dat tegenwoordig toch is dat zovelen al een motor uitzoeken/hebben voor ze zelfs dat roze papiertje bezitten :? :? :? [/me]
 
Ik tufte al vrolijk rond op mijn chopper voor ik aan mijn rijbewijs begon, dus 't komt vaker voor :) Alleen moest ik wel uitkijken voor oom agent.
Heb mijn fiets ook een tijdje gebruikt om te lessen, maar dat kan ik je niet aanraden. 8jes maken met een chopper gaat gewoon niet zo lekker.
Maar ik vind dat je een mooie motor gekocht hebt! Gefeliciteerd en nou slagen he!!
 
Gefeliciteerd hoor! Ziet er mooi uit (en wil je hem zo mooi houden wordt het vaak poetsen). Nu nog dat A-stempeltje en jij kan gaan :]
 
Laatst bewerkt:
Proficiat!!!

Sjee gaaf hoor!! :9~ Mooi machine!!
Ikzelf ben ook voor zoiets aant kijken, kijk maar op de laatste pagina als je wil....
Voor welke chopper zal ik gaan?
Wel gaaf dat je al op een chopper lest... Ik had die mogelijkheid niet...
Ik weet niet of ik mn eigen motor zou gebruiken, maar zou het denkik wel proberen... vooral omdat ik dan een "zwaar" rijbewijs zou hebben, terwijl ik nu eerst een licht heb.... (helaas) Moet dus ook de motor trug laten tunen...
Maar, ik zou zeggen, geniet ervan!!!

Grreettzz Lola.
 
Wat een fantastische motor. :}
Ik zie dat je een kenner bent.
Heel veel plezier op je Virago.
Trouwens leuke tassen!
Dit is de mijne:
full



Viragoman
 
Proficiat!!!

Sjee gaaf hoor!! :9~ Mooi machine!!
Ikzelf ben ook voor zoiets aant kijken, kijk maar op de laatste pagina als je wil....
Voor welke chopper zal ik gaan?
Wel gaaf dat je al op een chopper lest... Ik had die mogelijkheid niet...
Ik weet niet of ik mn eigen motor zou gebruiken, maar zou het denkik wel proberen... vooral omdat ik dan een "zwaar" rijbewijs zou hebben, terwijl ik nu eerst een licht heb.... (helaas) Moet dus ook de motor trug laten tunen...
Maar, ik zou zeggen, geniet ervan!!!

Grreettzz Lola.
Que?, dan neem je toch een zwaardere lesmotor :? . Mijn rijschool had destijds zowel 25kW als 'zware' motoren.
Ik zou zeker niet gaan lessen op m'n eigen motor. Het risico om 'm neer te leggen is veel te groot zeker tijdens de bijzondere verrichtingen. Je bent immers nog aan 't lessen om het te leren.
Zeker een chopper is niet handig bij de bijzondere verrichtingen. Ik ben allang blij als ik met mijn Dragstar een halve draai op een weg kan maken zonder gedeeltelijk door de berm te moeten... ik zou niet moeten denken aan die verrichting waarbij je 3x rond moet en er dan tegengesteld uit...
 
Dan moet je leren rijden. ( of een VRO volgen)

:Z

De maximale stuuruitslag van m'n Dragstar is gewoon te beperkt voor die oefening... Ik moet al met m'n benen aan de kant doordat ik een extra brede dragbar heb... Dus vergeet die VRO maar wat dit soort dingen betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan