Ik heb het moeilijk!!

Heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een stukje te gaan driewieleren met de jongste van twee - inmiddels trekt het hier ook dicht.
 
nee hier dan.......laat mijn ega mijn fiets omdonderen breekt mijn remhandle af...........en ik wilde net een stukkie gaan rijden, gaat dus niet he............$@#%^$&@%$@&*%*^&@#*^% :(
 
nee hier dan.......laat mijn ega mijn fiets omdonderen breekt mijn remhandle af...........en ik wilde net een stukkie gaan rijden, gaat dus niet he............$@#%^$&@%$@&*%*^&@#*^% :(

Dat wordt dus minstens een enorme bos rode rozen en een romantisch etentje om het goed te maken...

...Mànnen...

})
 
Hè,raad eens waar ik zojuist van terug ben.... }) (ik geef een hint;het was in de stralende zon........)

De wei? Lekker met de andere schaapjes dartelen })

Hé Meissie 2 je mag er wel eentje van mij lenen hoor.

[me] Robinjo vraagt zich af waar Bathmen in godsnaam ligt[/me]
 
Ik snap het niet. Nog geen straaltje zon gezien hier in Eindhoven. Sterker nog, nog geen streepje blauwe lucht.
Ik ben trouwens véél zieliger, heb nog niet eens een motor (gaat als het goed is deze week verandering in komen *D )
 
Jaaaa, toch nog effe gevl... ogen vandaag O-)

R1vsKLM.JPG
 
Ik moet nog tot woensdag wachten, dan kan ik pas me motor op halen B|


oowwaaaa Blitzer... hij blijft mooi die R1...... :}
mooie foto!

hey, Phr3ak .
jij kan hem tenminste alvast ophalen.
die van mijn moet nog andere demper en kuipruitje erop....
wordt pas over een paar weken en dan nog he bik geen rijbewijs.
jij inmiddels al wel? :o helemaal vergeten te vragen!!!!! :o
 
De wei? Lekker met de andere schaapjes dartelen })

Hé Meissie 2 je mag er wel eentje van mij lenen hoor.

[me] Robinjo vraagt zich af waar Bathmen in godsnaam ligt[/me]

Inderdaad Chef, in de buurt van Deventer (en nu weer in een stralend zonnetje... '( )

@phr3ak: z.s.m. na woensdag Deventer Dijkjes!
 
Wilde ff toeren richting knppunt badhoevendorp en terug (schiphol tunnel :9~ ...) totdat het begon te waaien en regenen en sneeuwen en dat soort ongein :(
Leek me verstandig om de motor te parkeren en lekker nix te gaan doen...
 
Fuck it....Dinsdag sneeuwen???! Dan ging ik net even een proefritje doen...en ik moet er nog heen op de motor ook ;( Heb natuurlijk maar één rijbewijs :]
 
Heb dus heerlijk gereden en hier in Enschede en Omgeving scheen lekker het zonnetje, niet koud op de motor
In Duitsland was het bewolkt maar ook geen regen.
Is nog steeds droog hier.
Heb dus lekker genoten vandaag.
 
Kijk eens naar buiten! Schitterend weer, zonnetje, lekker temperatuurtje, de vogeltjes fluiten, het is zondag dus geen werk te doen...ideaal om een tochtje te maken!
Maar.......mijn fietsje staat nog bij de motorboer!Ik krijg 'm pas morgen of dinsdag terug en dan is er sneeuw |( voorspeld!

Boehoehoehoe!! Ik ben ziehiehieluhuhug!
;( ;( ;(
Ga niet zitten kniezen maar gewoon eens als een grote meid echt kiezen.
Je hebt nog vele uren om een motoren te HUREN :)
Dan scheelt het je geen moer dat het eigen orgel staat bij een boer. :P :P


dat ik hier nog op reageer |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan