Ik kan niet kiezen !!!! PLZ HELP !!!

Marcell0

MF'er
18 apr 2003
95
0
Maastricht
ik ben op zoek naar mijn eerste motor, maar ik kan niet kiezen.
Ik zou het op prijs stellen als jullie als ervaren rijders mij zouden
kunnen adviseren. Het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke
voorkeur, maar alle hulp is welkom.

Ik twijfel tussen de R6 :} enerzijds (bouwjaar 2000, 2001 of 2002) of
de Honda CBR 600 F sport :9~ (bouwjaar 2001 of 2002).

AAaaaaaaahhhhhhhhhh, kan niet kiezen !!! :?
 
Welke vind je mooi? En welke vind je het fijnst rijden? Welke wil je dus? Moet je dus wel proefritten maken. Gewoon zelf kijken wat je het mooist en fijnst vind, hij wordt van jou en jij betaalt het geld.

Succes

(Dit is meestal de conclusie uit zulke topics ;) )
 
Ik zou voor de Honda gaan, persoonlijk dan, op een R6 rijdt half Nederland al net als een R-ieder1 :+ Haha
Gewoon proefrijden en dan de fijnste nemen ;)
 
Ik denk dat de CBR iets geschikter is voor een beginner. De R6 heeft een wat nerveuzere voorkant.
 
Ik denk dat de CBR iets geschikter is voor een beginner. De R6 heeft een wat nerveuzere voorkant.

merk ik niet veel van moet ik zeggen dat die zo nerveus is!
ik zou voor de 2001 gaan..mooie achterkant vind ik.maar ja 2002 ook wel mooi..maar al dat zwart vind ik wat minder!
 
merk ik niet veel van moet ik zeggen dat die zo nerveus is!
ik zou voor de 2001 gaan..mooie achterkant vind ik.maar ja 2002 ook wel mooi..maar al dat zwart vind ik wat minder!

In vergelijking met een CBR is alles aan de nerveuse kant....
of liever gezecht..iets extremer misschien
 
gewoon een R6 kopen rijd prima niks geen last van nerveuze voorvork
maar wat ook een goeie beginner is is de thundecat ben ik zelf ook op begonnen 2 jaar op gereden en toen een R6 gekocht. maar het is gewoon een kwestie van je rechterhand onder controle houden als je dat kan zou je zelfs op een R1 kunnen beginnen :9 (grapje doe maar niet) veel succes met kiezen.
 
Een cbr is een heeeeeeel makkelijke fiets om te rijden. Alles klopt gewoon aan die dingen. Een r6 is vele malen sportiever, maar volgens mij ook wel te rijden als beginner, als je rustig aan doet. Een cbr zit je wat rechter op, daar moet je ook van houden. Succes met je keuze.
 
als je die kan kopen kan je ook de cbr rr 600 2003 kopen
is de fiets van het moment denk ik
stuurt megascherp en power genoeg
en het uiterlijk mag er ook zijn !!!!!!!!!!! :)
 
Ik als Honda CBR rijder zeg R6... Toch net ff wat sportiever. Maar zou gewoon eens op allebei de motoren rijden en dan je keus maken.
 
Eeuh, deskundigen adviseren Andy...

en ik adviseer een reeks proefritjes. Overigens ben ik nog steeds blij met mijn CBR, maar ik moet toegeven dat ik soms stiekem kijk naar een nieuwe (600RR of blade)
 
Mja...eerste fiets? Goedkopere tweedehands cbr/r6 met een jaar garantie...ervaring opdoen.
Na een jaar doorverkopen (met winst...praatje maken) en Fireblade/gixxer1000/r1 gaan rijden.
Veel plezier.
 
pak een foto van een r6 en een cbr-rr ban zie je dat een cbr-rr veel meer motor is dan een r6
 
Terug
Bovenaan Onderaan