R1 start niet meer

kan idd wel aan de batterij liggen, had overlaatst een nieuwe batterij gekocht en deze was maar 5ah dus half zo zwaar als de originele, heb deze een paar maal leeggetrokken omdat de motor niet wou starten, mss geeft de batterij al niet voldoende vermogen meer
12Ah toch…..of 14Ah

of toch je accu stuk gestart…. :?
 
gewoon de kabelogen checken of ook de weerstand tussen accu, startmotor en de massa meten?
en groot mag de weerstand dan zijn tussen deze?
 
gewoon de kabelogen checken of ook de weerstand tussen accu, startmotor en de massa meten?
en groot mag de weerstand dan zijn tussen deze?
Hoe laag is laag, een tiende ofzo…. :? …iig geen 1 ohm maar zorg ervoor dat de ogen vd bekabeling vastgedraaid en schoon zijn.
 
Iig dat geratel van de startrelais tenminste als het dat is betekent dat de accuspanning in elkaar dendert als de startmotor opgang wil komen en de startrelais afvalt en zo het proces zich herhaalt.
 
moet zo idd iets zijn, relais ligt te kletteren wss door te weinig stroom........ik ga morgen een nieuwe batterij bestellen ( ik heb net ff opgezocht welke batterijen er geschikt zijn voor een r1 van 2000 en blijkt dat deze bijna allemaal 10ah zijn, maar lijkt me voldoende) en een carburator reparatie setje bestellen met nieuwe dichtingen en sproeiers en hopelijk start de motor dan terug
alvast veel dank aan allen voor de info
 
Bij 11V is de accu te ver ontladen,
enne, zitten je accukabels goed om aangesloten?

Accu van 5ah is voor een brommertje, deze trekt dat niet.
 
Laatst bewerkt:
de batterij was idd de oorzaak, met een nieuwe er in sloeg de startmotor direct aan.
Nu ben ik aan het zoeken naar een carburateur revisie setje en deze vind je in alle prijsklassen (wss zit er veel chinese brol bij)
weet er iemand een betrouwbare website waar ik dit kan bestellen?
 
de batterij was idd de oorzaak, met een nieuwe er in sloeg de startmotor direct aan.
Nu ben ik aan het zoeken naar een carburateur revisie setje en deze vind je in alle prijsklassen (wss zit er veel chinese brol bij)
weet er iemand een betrouwbare website waar ik dit kan bestellen?
csmnl
 
Terug
Bovenaan Onderaan