ik mis op deze foto iets

Damn...kan net je foto ff niet vinden... B| B|

Zwart is da Bomb, en de ATF is gevaarlijk.
Kheb er ook olie van, ATF, maar dan is het vloeistof geloooooof ik??
Vloeistoffen zijn niet gevaarlijk. Hoe is t met je visjes trouwens ??
Bedoel je deze? Hier sta ik dus al een kwartier stil, zonder voetje aan de grond.

radian.jpg


Vissen zijn zoooo 2003. :+
 
Bedoel je deze? Hier sta ik dus al een kwartier stil, zonder voetje aan de grond.

(Afbeelding)

Vissen zijn zoooo 2003. :+
Jah B| , en je had me daar links kunnen zien aankomen, met m'n system lV opengeklapt, maar neeeeeee, meneer vertikt t om ff z'n kop te draaien he??? Meneer mot zo nodig gewoon oversteken net op het moment dat ik eraan kom he ??? B|

Gelukkig reed ik in z'n achteruit en was ik aan het inparkeren, maar anders ....
 
Hee, dat van die antenne klopt niet. Ze hebben namelijk contact met een
hogere macht, met die sprieten krijgen krijgen ze input voor de volgende
opdracht. Soort van hersenspoeling op afstand dus.

--> Even onder ons :X
De onderste sprieten zijn voor het groundplane effect,
voor een betere ontvangst maar dat is eigenlijk confidential...
 
Hee, dat van die antenne klopt niet. Ze hebben namelijk contact met een
hogere macht, met die sprieten krijgen krijgen ze input voor de volgende
opdracht. Soort van hersenspoeling op afstand dus.
Da's de andere wereld van Jomanda. Wat is daar mis mee. :(
 
Hee, dat van die antenne klopt niet. Ze hebben namelijk contact met een
hogere macht, met die sprieten krijgen krijgen ze input voor de volgende
opdracht. Soort van hersenspoeling op afstand dus.

--> Even onder ons :X
De onderste sprieten zijn voor het groundplane effect,
voor een betere ontvangst maar dat is eigenlijk confidential...

Is eigenlijk een halve groundplane antenne. Voor de ander twee 'kwart draaggolflengte' dienen de benen van de bestuurder :) /bestuurster :9~ schat ik.
 
ja dat zit er standaard op, komt omdat het een amerikaanse uitvoering is. Die amerikanen kunnen niet rijden en worden op afstand bestuurd, hier in nederland hebben ze dat niet nodig maar ze hebben de antennes gewoon niet verwijderd.



dat soort politie motoren heb ik tot nu toe nog niet gezien hier, of het zal mischien wel de afgedankte modellen zijn die ze hier niet willen hebben, en de nedelandse politie is er maar blij mee. :+
 
Gelukkig reed ik in z'n achteruit en was ik aan het inparkeren, maar anders ....
Daar zitten die dingen er ook voor op... :9

Sommige oudere amerikaanse wagens hebben die ook aan de voor en achterkant, onder de bumperhoeken. Ze zorgen ervoor dat de chauffeur niet met z'n bumpers tegen de stoeprand rijdt :X (en das geen geintje) Uiteinden schaven over het beton, geeft zo'n gruwelijke herrie dat men meteen weet dat verder rijden schade betekent.
Parkeersensor ouderwetse stijl zeg maar...
 
Daar zitten die dingen er ook voor op... :9

Sommige oudere amerikaanse wagens hebben die ook aan de voor en achterkant, onder de bumperhoeken. Ze zorgen ervoor dat de chauffeur niet met z'n bumpers tegen de stoeprand rijdt :X (en das geen geintje) Uiteinden schaven over het beton, geeft zo'n gruwelijke herrie dat men meteen weet dat verder rijden schade betekent.
Parkeersensor ouderwetse stijl zeg maar...



heb die dingen nog nooit gezien hier, maar ik zal er eens opletten. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan