Ik ook een crashtopic... Nu met filmpje!

Ik ben toevallig vanmiddag nog langs je crash plek gereden, moest nog wel even aan het filmpje denken.



U wilt filmpjes.....hier zijn de filmpjes. 8-)

Filmpjes op de R1 zijn al weer van een paar jaar geleden....die op de R6 is dit voorjaar gemaakt.

In het filmpje van de R1 zit een bocht waar ik met 170-180 een KD maak.
Collega dacht na het zien van dat filmpje dat hij met zijn auto ook wel ff flink hard door die bocht kon..... Maar hij is met 120 op de teller gespint. :P


http://video.google.com/videoplay?docid=8143218966974455831
http://video.google.com/videoplay?docid=-225519696554801124
http://video.google.com/videoplay?docid=1598907727698177015

Hmm, hoewel ik zelf ook best graag hard rijdt vindt ik dat filmpje in de polder toch wel erg link worden. Al die bomen langs de weg, uitritten en dan op een weg waar het waarschijnlijk vol ligt met steentjes, en als ik het goed zie ook nog vuil.

Of lijkt dit riskanter dan het daadwerkelijk is?
 
Oke, maar wat moet ik nu zeggen? dat jij gemakkelijk harder dan 120 door die bocht gaat?

Het was niet bepaald een standaard auto. De andere opel raket die erbij was, moest bij de 70 al afhaken.


Ik wil er helmaal niets zeggen....begrijp me niet verkeerd.
Jij vroeg om een filmpie...dus ik dacht laat ik die van mij dan maar eens posten.

Ik liep ook maar te stangen bij mijn eerste post.....vandaar ook de :+

Een (aangepaste) auto kan altijd harder dan een motor door de bocht....
 
Hmm, hoewel ik zelf ook best graag hard rijdt vindt ik dat filmpje in de polder toch wel erg link worden. Al die bomen langs de weg, uitritten en dan op een weg waar het waarschijnlijk vol ligt met steentjes, en als ik het goed zie ook nog vuil.

Of lijkt dit riskanter dan het daadwerkelijk is?


Motor heb ik wel onder controle.....maar verkeer wat eventueel uit een uitrit komt natuurlijk niet. Nog nooit gezien daar maar kan altijd een keer gebeuren. Als ik daar gewoon rijd, dan rijd ik niet zoals op de film.....Maar ik wou graag een paar boompjes op film hebben als ik op het achterwiel rij....vandaar.

En ik zie zelf natuurlijk meer dan wat je op de film ziet.
 
Of lijkt dit riskanter dan het daadwerkelijk is?


:Y

camera beelden laten maar een "recht beeld" zien, werkelijkheid is meestal O-) veel beter te overzien.

Kan je heel goed zien in crash filmpie, ze zijn aan het inzoomen en hebben veel moeite met volgen van de rijder (in beeld dan)

De weg lijkt ook smaller dan datie in werkelijkheid ook is
 
Heb besloten de motor toch te verkopen. Word binnenkort opgehaald door een vriend van me. Het heeft voor mij nog weinig zin om de motor weer op te bouwen voor die paar maandjes.

Helaas :W
 
Best wel kansloos ja dat filmpje in de polder. Mag je nog zo mooi posen en filmpjes maken, dit is gewoon "rijden op goed geluk". :z Ik zou zeggen, hou die semi interessante filmpje voor je, want dat is gewoon belachelijk. :X
 
Heb besloten de motor toch te verkopen. Word binnenkort opgehaald door een vriend van me. Het heeft voor mij nog weinig zin om de motor weer op te bouwen voor die paar maandjes.

Helaas :W
-O-
Hm. Hoop dat je geen spijt krijgt van je besluit ;) maar als jij d'r blij van wordt moet je het niet laten :)
 
-O-
Hm. Hoop dat je geen spijt krijgt van je besluit ;) maar als jij d'r blij van wordt moet je het niet laten :)

Ik heb er zeker wel spijt van, maar het is gewoon het verstandigste. Als ik er een bak met geld inpomp dan krijg ik dat er nooit meer uit. Meer dan 2500 zal hij toch niet waard gaan worden. De onderdelen kosten ook niet niks, en spuiten zal het duurste worden. Ik ben weer een poosje verder voordat hij helemaal in orde is en buiten dat zal hij in februari dan toch verkocht worden. Dan vind ik het zonde er zoveel tijd, geld en moeite in te steken.

Vandaar mijn besluit.
 
He maarten,

Ik zie dat je toch besloten hebt om de bike te verkopen.
Misschien interesse in een Kawasaki ZXR 750 H uit 90. Kleuren rood zwart grijs.

Greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan