Ik rij weer.. op een GS500F

Ja hoor, ik heb wel een glaasje fris voor je ;)

Voordeel is, als je op je bek gaat, dat je 'm dan ook weer naar een gewone GS500e kan ombouwen ;) Maar deze kuip zal 100% zeker worden nagemaakt door TCP en andere fabrikanten, alleen de ophangpunten heeft de GS500F dan standaard al, dat scheelt wat werk. Wat is nou de topsnelheid ? Van de oude was het dacht ik zo'n 185km/u.


edit ; Kost trouwens geen drol zo'n nieuwe 500F... kost maar 5690... en kuiploos 5190..

Haha, voor wat fris kom'k hem wel eens keertje showen :P Eerst effe die PDA met GPS erop gemonteerd krijgen. Moet'k nog plaatsje voor die casing vinden energens zo'n sigaretteaansteker erin modden.

Topsnelheid weet'k nog niet.. was hem nog aan't inrijden.. ben zelf nog maar tot 160 geweest en daar zat'k al aan 8000rpm geloof'k. Zal morgen eens kijken (is net terug van 1000km onderhoud) *D

Als je't echt wil weten heb ik mijn gs500F nog aanzienlijk goedkoper dan 5190 EUR gekocht. 5190 EUR is trouwens de listprijs voor de F in België. (troost: ik kan hem niet eens all risk verzekeren tegen eender welke prijs in België)

eneeuhh. LBC, BertV (effe de anciens eruit gekozen om maar niet iedereen te moeten opnoemen) en de anderen: THANKS! 'k Ben erg trots op me motortje dus dat plezier enzo zit wel snor :)
 
Heeej, veel plezier van je fiets, even als van je pak en dergelijke!! Hou hem met de goeie kant boven kerel!! :)
 
en eindelijk heeft suzuki een oliekoeler erop gezet, 1e (grote) modificatie aan de blok sinds 89 B|

op de foto vind ik dat ding niet mooi, maar ik heb hem ook in het echt gezien en die ziet er best lekker uit, uitlaat is ook volgens mij dikker geworden wat ook beter staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan