het gas zit rechts.
koppeling links
voorem rechts
rem achter rechts
schakelpookje links
meer weeten?
Verbruik zit rond de 1 op 15...banden...BT010...rijd je toch zo rond de 12K voor en 8K achter mee...ketting en tandwielen gaan minstens 20K mee, ondanks mijn wheelys en andere grapjes...
wat nog meer?
Een zwart/rode rij je in 2 maanden total loss omdat je dan wordt afgesneden....en een zwart/blauwe in 10 maanden omdat er een of ander oud teringwijf door rood een voorrangsweg op komt...wat wilt u nog meer weten?
hoe ver kun je op de reserve rijden?
Wat is de beste kleur om niet van dat soort ongelukken te krijgen?
Mijn Rood/Witte Kawa ZX7R heb ik gewoon netjes ingeruild....evenals mijn Rood/Witte Yamaha R1dus...zal Rood/Wit wel de kleur zijn he...
maar eigenlijk moet je er gewoon voor zorgen dat je niet in reserve komt.
Waarom heb je die reserve dan? Eerst op reserve dan pas pomp zoeken. Moet wel lukken binnen 40 km. Let op, bij 200 kph op autobahn heb je maar 12 minuten. Heb 4 liter en geen benzinemeter op ZX-6R.
In het midden net voor je zadel, en achter je stuur. Tis een groot medalen deel met een soort ronde schijf, in die schijf zit een sleutel gat.
Als je niet zekerweet of dat je tank is, moet je de sleutel in dat sleutegat steken, een kwartslag naar links draaien. Als het goed is gaat die dop (want zo heet zo\'n ding) open. Steek daar pal boven een aansteker aan.
Als je dit overleeft, met al je haar nog op je lijf, was dit niet je tank. Probeer het nog een keer...
Zouden deze mensen hun \'weetjes\' willen delen?
Ik heb paar jaar terug een \'93 model (1e jaar van het 2e en huidige model zeg maar) gehad. Als je met je ZZR met dit weer doorrijdt zou je wel eens last kunnen hebben van bevriezende carburateurs. Tenminste als er geen verwarmingssetje op zit.
Weet niet of dat op een gegeven moment standaard is geworden. Weet wel dat dat op het \'93 model niet zo was. Mijne had het toevallig wel want was een engelse import o.i.d. Bandenslijtage is ook nogal persoons gebonden. Aangezien het model tegenwoordig meer als \"sport-toer\" wordt gepositioneerd hoef je je ook niet te schamen om er BT020 onder te zetten. Heb je beswel sportieve band met goeie levensduur. Je kan met een ZZR heel zuinig rijden. Toerend in Frankrijk heb ik wel eens 1:23 gedaan op een tank. Als je gaat planken, en ze kunnen nog steeds heel hard, haal je dat niet.
Mocht er interesse zijn, Ik heb nog een:
\"Haynes Owners Workshop Manual ZX600(Ninja ZX-6 & ZZ-R600) Fours 1990 to 1995\" Engelstalig met veel duidelijke foto\'s.
Doe ik naks meer mee.
(mailtje naar: mtbnsn@xs4all.nl)
Met dat knopje rechtsonder aan het stuur moet je hem starten geloof ik
Dat noem ik geen handig weetje eigenlijk, meeste noobs weten dat zelfs