Ik zoek un werkplaatshandboek

29 jun 2016
2
0
Nij altoenea
Goede morgen mijn naam is jeroem dijkstra

Ik heb vorige week un yamaha xt 600e bouwjaar 2005
Gekocht

En zit wat werk aan kwa motor
En nu ben ik op zoek naar un werkplaatshandboek in het nederlands !

Heb al gezocht op internet maar weinig of niks tevinden 😒

Nu is mijn vraag heeft iemand of ken u oemand die deze werkplaatshand boeken heeft of verkoopt ????


Vriendelijke groet jeroen dijkstra
 
Ik ken noemand die un werkplaartshantboek verkoopt voor un xt 600 e uit 2005 maar misschien op marktplaarts? Of ibey?
 
Goede morgen mijn naam is jeroem dijkstra

Ik heb vorige week un yamaha xt 600e bouwjaar 2005
Gekocht

En zit wat werk aan kwa motor
En nu ben ik op zoek naar un werkplaatshandboek in het nederlands !

Heb al gezocht op internet maar weinig of niks tevinden 😒

Nu is mijn vraag heeft iemand of ken u oemand die deze werkplaatshand boeken heeft of verkoopt ????


Vriendelijke groet jeroen dijkstra

https://www.twowheelparts.nl/nl/boe...1175549/bucheli-yamaha-xt600e-vanaf-1990.html

Google, its so simpel
 
Meerstaul zoin die wil tu vinduh op intunet. Vaac kujn je deeze kopu digitraal voor een paar euro, of berstelle zoda ju un egt bouk thijskreig. Me papieru pagine ezo, maar da wordt misgien moeluk wat da mouje leze met lettuhs en woordu.
 
Laatst bewerkt:

Hij wil in Nederlands, dit is een Duits handboek.

Voor mijzelf voor de FZ heb een Duitse kunnen dowwnloaden (gratis), daarnaast heb ik ook een Clymer repair-manual. Om eerlijk te zijn vind ik de Engels-talige (USA) meer info geven. De Reparatur-anleitung is wel iets beter leesbaar en foto's zijn beter.

Tijdens reparatie gebruik ik beide door elkaar. Als info niet compleet of onduidelijk stap ik over naar de andere. Different languages ist mir ganz egal!
 
Goede morgen mijn naam is jeroem dijkstra

Ik heb vorige week un yamaha xt 600e bouwjaar 2005
Gekocht

En zit wat werk aan kwa motor
En nu ben ik op zoek naar un werkplaatshandboek in het nederlands !

Heb al gezocht op internet maar weinig of niks tevinden 😒

Nu is mijn vraag heeft iemand of ken u oemand die deze werkplaatshand boeken heeft of verkoopt ????


Vriendelijke groet jeroen dijkstra

Is t nu Jeroen of Jeroem ?

En alsjeblieft: het is een en niet un.

Sowieso... zet een spellingscontrole op je computer/laptop/.... dit is 'vervelend' om te lezen zo en je zult er voortdurend opmerkingen over blijven krijgen, ga je zelf ook niet vrolijk van worden ;)
 
Laatst bewerkt:
Is t nu Jeroen of Jeroem ?

En alsjeblieft: het is een en niet un.

Sowieso... zet een spellingscontrole op je computer/laptop/.... dit is 'vervelend' om te lezen zo en je zult er voortdurend opmerkingen over blijven krijgen, ga je zelf ook niet vrolijk van worden ;)


Wel eens overwogen of deze jongen dyslectisch is?
 
Laatst bewerkt:
Ik werk als docent, veel van mijn leerlingen zijn ook (zwaar) dyslectisch maar spellen beter dan Jeroem omdat ze de moeite voor het sgreiven nemen. Un schrijven ipv een heeft niets met dyslectie te maken.
 
Laatst bewerkt:
Nou, volgens mij is alles wel gezegd, de boodschap is duidelijk, graag weer on topic.
 
Al zeg ik het zelf, ik ben behoorlijk into de XT600, en ik be ook een tijdlang WPHB verkocht, maar in het NL ben ik hem nog niet tegengekomen. De Bucheli boeken zijn wat eenvoudig en erg algemeen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan