In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat paadje waar dit is genomen ligt iets ten zuiden van Nijkerk! (Zuid Frankrijk) En die Koffers van mij zijn veel goedkoper als zega of touratech! Wat ik betaald heb voor mijn twee koffers ben je normaal al kwijt voor een halve! En de mijne zijn meer waterdicht door rubber afsluitringen in de deksels.

Grtzz

_O- En dat noemtie rond Nijkerk, zo kunnen we nog wel ff :+
 
_O- En dat noemtie rond Nijkerk, zo kunnen we nog wel ff :+


Dat moet je ruim zien! Als je met mij een middagje gaat toeren zit je zomaar ineens in de Eiffel of in de Ardennen.

Maar zo rond Nijkerk, Nijkerkerveen, Putten edg weet ik nogwel wat legale zand paden. :]


full






Zo en gelijk ff de lay-out vern**kt -O- :X
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd RR nog vele jaren eb veilige km :] *O*


Mech diertje en MUZZI........ Gaat der uitendelijk om of jullie ze mooi vinden toch en moet zeggen vooral van MA vindt ik de spaak velgen en de blauwe voorvork erg strak :9~

succes met proefrijden I'll keep my fingers crossed voor mooi weer!!


Gegroet :W
 
nou dat weer was lekker genoeg vandaag om een stukje van 4 uur te rijden :P

kreeg op het laatste stukje wel koude vingertoppen maar dat had ik er wel voor over :D

ligt nog wel zout op de weg maar kon het gewoon niet laten :W :W :W :W :W
 
Jaha die komen er ook aan te hangen :Y Ideaal voor de vakanties :} Maar tijdens het gewone woon-werken haalt hij ze er af ivm de breedte van het gevaarte en het tussen de files door kunnen :] En nogmaals... wij vinden het wel mooi ;) Ik wou ook op mijn 650 diezelfde adventure koffers graag hebben want ik vind de standaard koffers van de 650 net een stel attachekoffers :r Ik wil ook van die dikke koffers maar gelukkig hebben Touratech, Wunderlich of Hepco & Becker genoeg keus :P Ik hoop dat je desondanks goed geslapen hebt :+
Smaken verschillen idd en da's maar goed ook ;)

:X ik heb er de halve nacht van wakker gelegen O-)
 
In Duitsland rijd er nu eentje met meer als 75k op de klok. En daar is nou niet echt rustig mee gereden :X KTM geeft trouwens tegenwoordig 36 mnd garantie op een onbeperkt aantal kilometers. De LC8 Adventure is een All-road en dus echt een fiets gemaakt voor woonwerk en de verre reis trips.

(Afbeelding)

Maar ik wil uiteraard je wel eventjes de achterkant laten zien op de paden rond Nijkerk :Y




:W

Suc6 met je beslissing en er zijn er meer die goed zijn in het woon werk verkeer
:o wat een bagage :X één tassie voor jou en de rest voor je meisje zeker _O-


8-) Zo'n KTM zie ik bij mij ook nog wel eens in de schuur staan :Y
 
Ik heb zelf serieus ook nog naar dat type BMW gekeken! vin het erg mooie fietsen! Fraai uiterlijk! Maja de arme student beschikt niet over zulke middele he.. |(
Was het nu al lente?.. :?
ik zeg olee *O*
 
[me]H4D3S is vanavond ff bakkie wezen doen bij v/d heert
[/me]

heb meteen verse remblokjes erop laten zetten. Die oude waren helemaal op. remt weer als een tiet *O* *O* *O* *O*
 
[me]H4D3S is vanavond ff bakkie wezen doen bij v/d heert
[/me]

heb meteen verse remblokjes erop laten zetten. Die oude waren helemaal op. remt weer als een tiet *O* *O* *O* *O*
Is het wat in het nieuwe pand?
Ik zal binnenkort ook eens gaan kijken.
 
het ziet er van buiten wel mooi uit met die ducati 999 voor het raam
of het is een 749,dat kan ook natuurlijk,dat zag ik niet zo goed van veraf
 
oh ja goedemorgen fijne gooi en vechstreek vriendjes en vriendinetjes :W

ppst,[me]SP1KE heeft weekend[/me]
 
Is het wat in het nieuwe pand?
Ik zal binnenkort ook eens gaan kijken.

pand ziet er leuk uit hoor. tis geen van de kuinder maar wel een hele verbetering ten opzichte van de schuur waar hij eerst in zat.

[me]fitrefo heeft aan Cor voorgesteld om in zijn oude opslag, onder zijn huis nu een cafe te beginnen voor motorrijders. hij zou er over denken..[/me]
 
het is een heel mooi pand en tenminste makkelijk bereikbaar. bij het oude pand heb je problemen met parkeren enzo.

hij moet alleen pak meer kleding krijgen maar je kan niet alles hebben heh? aardige jongens en lekkere koffie volstaat al hoor *O*
 
:o Hij wel hoor... nou wij werken nog wel ff door hoor B| ;)

Hoe bevalt het daar San? En je nieuwe baan?
heel lekker,goed werk,mooie omgeving,en lekker rustig,op de straaljagers na dan.
de luchtmachtbasis ligt in de achtertuin zowat.

hoezo werken jullie trouwens wel door?jullie zijn toch allebei ambtenaar :Y

wanneer gaan jullie eigenlijk over naar nijkerk?
 
heel lekker,goed werk,mooie omgeving,en lekker rustig,op de straaljagers na dan.
de luchtmachtbasis ligt in de achtertuin zowat.

hoezo werken jullie trouwens wel door?jullie zijn toch allebei ambtenaar :Y

wanneer gaan jullie eigenlijk over naar nijkerk?

Mooi dat het je daar bevalt *O*

:Y Psies dus wij werken wel door :P Ben hartikke druk jah met beschermende middelen regelen ivm de dreigende vogelpest en allerlei controles die we moeten gaan doen in het buitengebied hiero -O-
 
pand ziet er leuk uit hoor. tis geen van de kuinder maar wel een hele verbetering ten opzichte van de schuur waar hij eerst in zat.

[me]fitrefo heeft aan Cor voorgesteld om in zijn oude opslag, onder zijn huis nu een cafe te beginnen voor motorrijders. hij zou er over denken..[/me]


Haha ja jij woont daar lekker dicht bij in de buurt,,, en dus elke avond even naar de "motorzaak" en dan lekker pimpelen *O* *O* *O*



Hoor net dat volgend weekend we weer dubbele cijfers in de temperatuur krijgen *O* *O* *O*


fijn weekend allen :W
 
Haha ja jij woont daar lekker dicht bij in de buurt,,, en dus elke avond even naar de "motorzaak" en dan lekker pimpelen *O* *O* *O*



Hoor net dat volgend weekend we weer dubbele cijfers in de temperatuur krijgen *O* *O* *O*


fijn weekend allen :W

KNMI.nl

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit:


donderdag 23 maart tot en met zondag 26 maart 2006
Vrij grote (70%) kans op overgang naar wisselvalliger weer met van tijd tot tijd buien en temperaturen in het algemeen rond de normale waarde voor deze tijd van het jaar.

*O* *O* :] :] *O* *O*
 
Ik kreeg net een pakketje in de post van CZ zorgverzekeringen :

czkado.jpg



mooi doosje zou je denken ....
maar dan maak ik hem open ennnnn :





















czkado1.jpg


50 gratis condooms bij mijn verzekeringspakket _O- _O- _O- _O-
 
Ohja, goedenavond allen tesaam :W
Hoi :)







het is een heel mooi pand en tenminste makkelijk bereikbaar. bij het oude pand heb je problemen met parkeren enzo.

hij moet alleen pak meer kleding krijgen maar je kan niet alles hebben heh? aardige jongens en lekkere koffie volstaat al hoor *O*
Hij zou wat meer foto's op zijn site moeten zetten.
Ik heb vorig jaar bij hem gekeken, toen had ie helaas niets voor me.
Leek me een goeie vent waar je goed kan kopen :Y Volgende keer zeker bij hem kijken.
 
ja je kunt met die jongens altijd wel een goed babbeltje maken. ze leggen alles wel goed uit en ze hebben een goede service. Vorige keer had hij de remmen gedaan bij m`n zwager en hij had de leidingen los gehaalt. Kwam die `s avonds aan de deur, helemaal zenuwachtig om te vragen of hij de motor ff mocht zien. Hij wist niet zeker of de leidingen weer netjes terug zaten. alles zat goed maar vond het wel service dat ze het ff na kwamen kijken. beter dan dat je onderweg er achterkomt dat je leidingen afgeknelt worden _O-

ik heb gehoord dat het muizenvalletje tekoop staat. misschien kan je daar wat mee. kan je makkelijk parkeren op het terein er achter :]


ennuh vodkat: kan je weer ff door trainen :9
 
zo fvndaag weer een lekkere motor gerelateerde blunder gemaakt:


Ik heb gekookt.... nou droog gekookt beter gezegd

En geen eten nee maar me accu |( |( |(

Lekker handig maar uiteindelijk dus na v.d. heert gegaan hij uitegelgd hoe of wat nieuwe accu en nog ff lekker 2 uurtjes samen met xiddy gestuurd


PUUR GENIETEN *O* *O* *O*


@poikie hoest met je a bewijs al begonnen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan