Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tja we zijn een beetje hooked geraakt aan deze motoren door o.a. de DVD The long way round met Ewan McGregor en Charlie Boorman en door het adventure riders forum. En zoals al gezegd gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
 

Ik vind de KTM dus weer absoluut niet mooi. En we willen niet compleet enduro gaan rijden alleen we willen wel eens van de gebaande paden af kunnen. Dan is een in hoofdzaak road fiets toch wel een stukkie lekkerder. Zeker voor Maarten want die moet er ook op woon-werken
 
@ Sp1ke, Vodkat, Poikie, Xtra, Motomuzzi, H4d3s.. Thnx

@ Poikie.. koffie en gebak was gisteren heb n8 dienst gehad..
en vier me verjaardag niet.. me meisje neemt me mee uit eten vanaaf
 
@ Sp1ke, Vodkat, Poikie, Xtra, Motomuzzi, H4d3s.. Thnx

@ Poikie.. koffie en gebak was gisteren heb n8 dienst gehad..
en vier me verjaardag niet.. me meisje neemt me mee uit eten vanaaf


Ohhh wat erg, ben ik helemaal vergeten je te feliciteren!!

Bij deze dan alsnog; van harte
 
Thanx, ik ga ze eens even bellen/er even langs.

Resultaat post ik wel

heb je al resultaat? heb ook in hilversum zitten bellen en de meeste doen het niet. (moet mijn monozit spuiten), motorextra in kockengen doet het voor €150. vindt ik toch wat prijzig voor 1 kapje.

dus ben benieuwd hoe dat van jou is afgelopen..
 
En wederom een goedeN8..

Double R vandaag 26
gefeli Bro
ik vind die bmw echt afschuwelijk maarja ieder z`n smaak heh. Mega meeting klinkt wel gezellig. zou mijn eerste keer worden verzamelen op het marktterein van hilversum zou ik zeggen :D

ennuh welkom richard
en gefeliciteerd RR
ik ben zelf ook afschuwelijk
minpuntje = kettingaandrijving.....

geef mij maar een cardan-as

Heeeej Nopster..... thanx voor het advies kerel.

helaas vallen alle andere enduro's/allroads af vanwege de ketting
en het "offroad"gebeuren zal niet direct je reinste Dakar worden hoor
in eerste instantie zal ik ook gewoon Michelins pilotpowers of Bridgestone BT020 rubber eronder laten zetten ofzo..

want om nou ineens van mijn hernia-racer naar een enduro te gaan in combinatie met noppen vind ik wel heel diep water ..kga eerst aan mijn koffers wennen

maar je aanbod om een keer wat onverhard te rijden neem ik zeker aan

edit :

op zich wel vette bak...hoe houd zoiets zich bij veel woonwerkilometers
maar niet echt mijn smaak helaas

psies

gevalletje cardan-as enzo dus
nog 1 lang daggie, en dan lekker trainen en t weekend inluiden, en dan vrijdag wel lang daggie maar zoveel tussenuren dat t wel snel voorbijgaat

OMFG.....weet je hoe lang ik dat woord al niet ben tegengekomen


 
Laatst bewerkt:
ik denk ook wel dat ik mijn Blade ga missen want beide gaat niet lukken


maarrrr..uiteindelijk wordt het waarschijnlijk deze :
(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)



en ook dat kan je aardig plat krijgen schijnt het
Komen er dan ook drie van die koelkasten aan te hangen

dat vinnik dus echt heeeel lelijk. De fiets op zich is nog wel okay.


gelukkig heeft iedereen een andere smaak, maar deze vraag..... moest ik stellen voor ik slapen ga
 


In Duitsland rijd er nu eentje met meer als 75k op de klok. En daar is nou niet echt rustig mee gereden KTM geeft trouwens tegenwoordig 36 mnd garantie op een onbeperkt aantal kilometers. De LC8 Adventure is een All-road en dus echt een fiets gemaakt voor woonwerk en de verre reis trips.



Maar ik wil uiteraard je wel eventjes de achterkant laten zien op de paden rond Nijkerk






Suc6 met je beslissing en er zijn er meer die goed zijn in het woon werk verkeer
 
Komen er dan ook drie van die koelkasten aan te hangen

dat vinnik dus echt heeeel lelijk. De fiets op zich is nog wel okay.


gelukkig heeft iedereen een andere smaak, maar deze vraag..... moest ik stellen voor ik slapen ga

Jaha die komen er ook aan te hangen Ideaal voor de vakanties Maar tijdens het gewone woon-werken haalt hij ze er af ivm de breedte van het gevaarte en het tussen de files door kunnen En nogmaals... wij vinden het wel mooi Ik wou ook op mijn 650 diezelfde adventure koffers graag hebben want ik vind de standaard koffers van de 650 net een stel attachekoffers Ik wil ook van die dikke koffers maar gelukkig hebben Touratech, Wunderlich of Hepco & Becker genoeg keus Ik hoop dat je desondanks goed geslapen hebt
 
Die mooie Alu "koelkasten" zijn juist enorm handig! Ik kon er zelfs op een stilstaande periferique gewoon mee door de file heen! (lees ze gaan wel aan de kant want de lak van hun auto kost meer als mijn koelkast, en daar boeien een paar krasjes meer of minder niet op)


Grtzzz
 

Nijs Zijn dat zega cases die je erop hebt zitten? Waar is dit in Nijkerk Ik ken heel wat weilanden en paden maar deze herken ik net ff niet

Enne tuurlijk zijn er meer motoren goed in woon-werk verkeer. Maar we gaan ook echt niet over 1 nacht ijs hier hoor. We geven niet zomaar zoveel geld uit zonder de ook in aanmerking komende concurrenten geprobeerd te hebben
 
Laatst bewerkt:
Dat paadje waar dit is genomen ligt iets ten zuiden van Nijkerk! (Zuid Frankrijk) En die Koffers van mij zijn veel goedkoper als zega of touratech! Wat ik betaald heb voor mijn twee koffers ben je normaal al kwijt voor een halve! En de mijne zijn meer waterdicht door rubber afsluitringen in de deksels.

Grtzz
 

Ja vertel... wat zijn het dan wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.