inrij-wielklem

erg irri mannetje ben je ,en je heb wel een hele goedkope kawa ,crisis? _O-

Haha waarom nou weer irritant, ik beschrijf de voordelen van mijn standaard ;) En ach in 23 jaar heeft er een hoop inflatie plaatsgevonden blijkt wel uit de prijs van mijn oude passieloze hok.
 
Sorry, maar dat is echt een broodje aap verhaal. Je banden krijgen geen platte vlakken van een winter op dezelfde plek staan, zolang er maar voldoende banden spanning is...

Zoals al meer mensen hebben gezegd, die inrij wielklem is een ideale oplossing om in je eentje je brommert op te bokken met een paddock stand.
x2 zelfs op mpp 2 ct
 
Heren bedankt voor al jullie informatie, ik heb er ook
1 besteld bij Powerplustools.

Ik was er al langer naar op zoek en vond alleen inrij klemmen van 160 euro.
Ik ben dus alvast blij dat het een stuk goedkoper kan en
hoop dat hij snel bezorgd wordt.
 
Ik heb 2 van deze een tijd geleden gekocht. €71/stuk en naar mijn mening een stuk steviger dan die Datona/Powerplustools dingen.

fup089.jpg

20fuas2.jpg


Verstelbaar van 14" t/m 19", afneembare stabilisatorstang, ogen om eventueel een spanbandje vast te zetten, etc.
 
Laatst bewerkt:
Die bij Buitelaar zijn toch echt anders dan die van Datona... Maargoed, echt groot verschil zal er niet in zitten.
 
Geen ervaring met de bokken van PPT (Tegenwoordig Datona) maar wel met een inrij klem en die is ideaal!

is nie waar he !
powerplustools bestaat nog steeds in heerenveen en datona komt uit haulerwijk.

ik heb zelf die van datona , goed en handig apparaat .

groet
 
Lijken me ook echt super handige dingen, als ik deze zomer een eigen karretje hebt komen deze er ook zeker in. Alleen wat achterlijk dat er geen klem is die tot 21 inch kan...
 
Lijken me ook echt super handige dingen, als ik deze zomer een eigen karretje hebt komen deze er ook zeker in. Alleen wat achterlijk dat er geen klem is die tot 21 inch kan...
Is er wel...... De originele versie van deze klemmen door Acebikes (Steadystand Multi v.a. 159 Euro).
 
ik heb een paar weken geleden deze gekocht
moet op mijn brug komen maar mijn brommer staat er nog op
in de winterstop geen zin om hem er nu af te halen
dus ik zou niet weten als het een :9~ ding is
als ik toch niet :]
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan