Inrijklem met slot

steks

Die hard MF'er
1 okt 2004
479
0
Brielle
Ik wil in mijn nieuwe schuur een inrijklem plaatsen om mijn motor makkelijk te kunnen stallen, nu vraag ik mij af of deze ook leverbaar zijn met een slot erop. Dat lijkt me wel zo handig.

PS:
Ook hier maar ff een aanvulling, ik heb dit kennelijk ook onder algemeen gepost, 1 van de 2 topics kan weg.

Kennelijk niet zo'n goed idee om aan het einde van mijn nahctdienst nog wat te posten. :z
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem van powerplustools en daar zit ook een haakje aan waar je een hangslot of zo door kan doen, ik doe dat vrijwel nooit om dat ik mijn motor altijd met minimaal 1 art 4 goed gekeurd slot vast zet (ook voor de verzekering).

ik ben erg tevreden over deze klem, hie werkt echt goed en de motor staat niet meer schuin (heb geen middenbok) waardoor de motor mijnder ruimte in neemt.

als ik een cijfer zou geven voor deze klem is het een 9 :Y


GR NEMO!
 
Ik heb deze Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor van Datona.
Daar kun je een haak omgooien en een slot doorheen doen. Maar voor de verzekering heb je vast een ART slot nodig dus dat altijd checken.

De mijne staat hierin

stalling1a.jpg


Met 2 schrijfremsloten en de inrijklem met disclock door de inrijklemhaak.

Ik ga nog stroom in het hokkie maken en dan ook een beugel in beton gieten waar weer een ketting aan kan. Dan het hok nog op slot en ipcam erop, laser guided aimbot (oke er komt een punt waar je kunt overdrijven ;) )

stalling2a.jpg

Dit was nog de eerste keer in het hokkie, nu staat de motor zo ver mogelijk naar links waardoor ik er rechts nog langs kan lopen
 
Dit zijn allemaal bruikbare voorbeelden, maar ik zoek eigenlijk een inrijklem en slot in een. Dus een klem die je goed kunt verankeren aan een betonnen vloer en welke ook automatisch als slot kan fungeren, dus niet een apart slot nodig heeft. Ik heb in het verleden volgens mij zoiets gezien, het was een stevige klem waar een pen aan zat die door het voorwiel heen geen, maar ik kan hem nergens meer vinden.
 
Na wat googelen heb ik dan toch gevonden wat ik bedoelde, het is alleen geen inrijklem, maar een grondanker

photo.php


Ik denk dat ik dan toch voor een normale inrijklem ga en gewoon mijn slot gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor van Datona.
Daar kun je een haak omgooien en een slot doorheen doen. Maar voor de verzekering heb je vast een ART slot nodig dus dat altijd checken.

De mijne staat hierin

[afbeelding]

Met 2 schrijfremsloten en de inrijklem met disclock door de inrijklemhaak.

Ik ga nog stroom in het hokkie maken en dan ook een beugel in beton gieten waar weer een ketting aan kan. Dan het hok nog op slot en ipcam erop, laser guided aimbot (oke er komt een punt waar je kunt overdrijven ;) )

[afbeelding]
Dit was nog de eerste keer in het hokkie, nu staat de motor zo ver mogelijk naar links waardoor ik er rechts nog langs kan lopen
Dat heb je mooi gemaakt!

Maare, ik zou persoonlijk even weghalen hoe je je motor precies op slot hebt. Kans is klein dat de verkeerde persoon het hier leest, maar better safe then sorry.


@ TS

Misschien een optie om dat oxford slot vlak voor je inrijklem te plaatsen. Zet je m in de inrijklem en gooi je dan dat slot er door. Geen idee of het past trouwens.
 
Voorhout is vrij groot nog hoor, maar heb je helemaal alle topics doorlopen waar ik in gereageerd heb ;)

Maar laat ik nu net (paar maandjes geleden) verhuisd zijn en daarom dus de stalling moest bouwen :Y
En als ze m willen pikken doen ze het toch wel (ervaring mee helaas), is toch verzekerd.
 
Voorhout is vrij groot nog hoor, maar heb je helemaal alle topics doorlopen waar ik in gereageerd heb ;)

Maar laat ik nu net (paar maandjes geleden) verhuisd zijn en daarom dus de stalling moest bouwen :Y
En als ze m willen pikken doen ze het toch wel (ervaring mee helaas), is toch verzekerd.
Ik heb wel even gezocht ja :+

Je moet t ook zelf weten. Ik geef je alleen een tip. Het is nergens voor nodig op internet te zetten hoe je je motor op slot hebt. Het kan sowieso tegen je gaan werken, al hoeft dat niet.
 
Ik zou dat een beugel, zoals dat slot om mijn achterwiel maken. Vooruit er in, beugel omhoog en as er door. Een stuk handiger als nog eens op je knieën een schijfremslot aan je voorwiel maken.
Veel remschijven kun je trouwens met een accuboor loshalen en dan zonder voorrem wegrijden, veel stelt zo'n slotje niet voor.

Ik zie in dat Oxford slot een montageplaat met vier gaten. Hoe ga je dat vastzetten zonder dat een ander het weer los kan maken?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan