inspraak bij keuze motor

wat is inspraak.
ze vind bijna alles eigelijk wel goed zolang ik maar niet met een jopper thuis kom.
ze gaat wel altijd mee kijken .
en dan komen we meestal terug met iets duurders dan ik wilde.
heb in het verleden wel eens een bike gekocht waar ze achter op kon .
gaat ze dat jaar niet mee.
ze rijd nu zelf nog op een tdr maar dat zal wel veranderen als we dit jaar op vakantie gaan naar
de berglanden.
zal voor haar wel een zxr400 worden of zoiets
ze heeft namelijk niet van die meters lange benen \ '( .
 
Ach, ze heeft inderdaad inspraak, ik sta te twijfelen, vindt hem eigenlijk wel duur, zegt zij, koop hem nou maar, je wilt hem toch hebben, je kan van mij wel geld lenen.

(Denkt zij: Hoeven we voorlopig ook niet meer elk weekend alle motorzaken af te lopen)
 
Soeptablet: \"Kijk, da\'s een Fazer en die ga ik kopen\"
Vriendin: :r |(
Soeptablet: \"Dat zie je toch niet als je achterop zit\"
Vriendin: \"Achterop op dat lelijke ding!? :j \"

Dus gewoon de Fazer gekocht })
 
Hoeveel van de mensen die hier zo stoer \'1\' invullen durven dat thuis te herhalen? :)
 
M\'n vriend reed al rond op een Fireblade toen ik hem leerde kennen. Ik kocht toen ik m\'n rijbewijs haalde een CBR400. Nu heb ik de huidige Fireblade van m\'n vriend overgenomen en ik heb vorige week voor hem een andere blade uitgezocht *D
 
Ik heb zelf een zwart/bordeaux rode en persoonlijk vind ik dat een heel erg \"luxe\" kleur, maar enkel zwart is denk ik ook niet lelijk...

( Hier heb je mijn motor )

Ik bedoel ook die/jouw kleur.
Haar motor is een \'95 met witte letters.

hon-cbr900-95-bikepics-15951.jpg


PS: Dit is een oude foto, er zit allang een sportdemper op. (moest ik er even bij zetten van haar)
 
Laatst bewerkt:
De huidige vriendin zou geen inspraak krijgen in het shoppen, ondanks dat ze weet waar ze het over heeft. Ze heeft nu even geen fiets, maar het rijbewijs A heeft ze wel al 6 jaar (vijf jaar motor gereden)... En ze weet ook hoe welk model ongeveer rijdt (acht fietsen gehad in vijf jaar)en wat ik leuk vind...
Haar advies is wel erg welkom en meestal ook nuttig...
Maar als ze komt met een fiets die ik niet wil, dan heeft ze pech, want ik moet er op rijden en ik betaal het, dus ik bepaal uiteindelijk wat ik rij...

En ja, dat durf ik ook tegen haar te zeggen... Met m\'n ex soortgelijke situatie gehad over de koop van een auto... Zij wilde een 106 voor mij, ik een 605. Ik betaal, dus ik koop 605. Vriendin vond het een groot kreng, maar vriendin hoeft er niet dagelijks mee te rijden of het te betalen, dat moet ik. Dus dan kies ik uiteindelijk ook wat ik wil.

Met de aanschaf van deze motor zelfde probleem gehad met m\'n ouders... Vonden het kreng veel te gevaarlijk... Nee, neem eerst maar een Deauville... NOT!

Als je de cash deelt met je partner, kan ik me indenken dat de zaken anders komen te liggen, maar tot dan geldt voor mij optie 1...

...Maar als ze een ZX12 aanwijst, zou ik daar niet afkeurend tegenover staan.... :P
 
Mijn vriendin heeft wel veel inspraak als ze dat wil, ze betaald namelijk de helft. Alleen geeft ze er weinig om, dus heb ik zelf de vrije hand. Er moest alleen een duo opzitten, dus een blade met seat-pipes viel af, dat was het enige waar ik relening mee moest houden.
 
Mijn vriendin was er compleet tegen dat ik überhaupt ging motorrijden en ik denk dat het haar niet veel kon schelen wat ik uiteindelijk nam. Ik twijfelde lang tussen een Duc ST2 en een ZZR 600, wat het ten slotte ook geworden is.

Vond wel dat de duo er vrij comfortabel moest kunnen op zitten en aangezien zij klein is, vormt dat geen probleem op de ZZR (hoop ik althans). Of ik haar ooit zover krijg dat ze er vanachter op kruipt, is een andere zaak.

Ondertussen vind ze hem wel mooi, dus da\'s meegenomen.

Ooit kwam ze thuis met de opmerking dat ze toch wel een hele mooie motor had gezien en na enig zoekwerk bleek het om een Hayabusa te gaan... Ik had toen nog nooit een meter met een motorfiets gereden. Ze vindt die Hayabusa\'s trouwens nog steeds mooi.
 
Laatst bewerkt:
ik hou er gewoon rekening mee dat ik mijn vriendig kan meenemen, dus mijn motor zal altijd een duo-zit hebben (of een duozit thuis, zodat ik die erop kan monteren als we samen een ritje doen)
 
Heb wel altijd rekening gehouden met mijn vriendin vandaar dat ik altijd Kawa\'s heb gereden vanwege de handgrepen achter, dus toch \"sportief\" kunnen rijden (Heb gehad GPX 600, ZZR 600, ZX-6R, en ZX-9R-en)
Maar nu krijg ik in 2002 de nieuwe R1 :9~ , de keuze hierop is gevallen omdat wij een zoontje hebben en niet veel meer mee zou gaan.Uiteraard kan zij daar ook achterop maar niet zo erg comfortabel. Dus voorlopig geen motorvakantie meer met z\'n tweeen dus motor geheel voor mij alleen.
Ondanks Kawa een schitterend motorkarakter heb heb ik gekozen voor de R1 en niet alleen maar om de specs maar Kawasaki nou niet echte schokkende vernieuwde modellen uitkomt en zal komen.

gR1d


geen schokkende modellen???

De nieuwe ZX12-R echt wel mooi en standaard 190PK op de krukas. dus akra en powercommander en 190 op achterwiel... HOEZO SCHOKKEND :}
 
Ik hoef eigenlijk met niemand rekening te houden *D . M\'n vriend heeft een eigen motor, dus die zit eigenlijk nooit achterop. (Hij heeft wel eens achterop gezeten: AAARRGGGHHH wat een kleine buddy: ik zit in het niets! etcetc }) ) Natuurlijk mag iemand zich ermee bemoeien maar dan moeten ze er wel verstand van hebben!
 
Toch heb je een chopper :) Ging je ma misschien mee bij de koop? })

Kwilde graag een chopper. Khad nog wat spaarcentjes over ;) Was daarna wel gruwelijk blut!
Maar ik heb mijn motor van een bekend iemand overgenomen, dus dat scheelde zowiezo al in prijs! Was gewoon een zeer grote meevaller in mijn quest naar een lekkere Magna *D
 
Laatst bewerkt:
AAARRGGGHHH wat een kleine buddy: ik zit in het niets! etcetc })

1.87 m, en achterop een 1e generatie Fazer600 (latere generaties lagere stepjes), dan zit je dus echt wel met de knieën onder je oksels. Vind het zowiezo niet leuk achterop, rij liever zelf :p

Geldt trouwens voor meer mensen... zodra ze zelf gaan motorrijden is achterop zitten niet leuk meer.
 
Ik heb zelf een zwart/bordeaux rode en persoonlijk vind ik dat een heel erg \"luxe\" kleur, maar enkel zwart is denk ik ook niet lelijk...

( Hier heb je mijn motor )

Heb je hem bij van de Bunt gekocht? ziet er peuk uit maar hoop wel dat je goed hebt opgelet, ze willen daar nogal eens ex schade gevallen uit duitsland verkopen......

enniewees, mijn vriendin heeft gelukkig de zelfde smaak als ik, maar dan nog, ik kies mijn eigen fiets. Ze heeft niet voor nix haar motorrijbewijs gekregen voor haar verjaardag vorig jaar *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan