Integraalhelmen met zeer groot blikveld

Als je met samengeknepen ogen hiernaar kijkt zie je Homer Simson.

Nu je het zegt.................

images
 
Ik heb zelf de Nolan N43 Air prima helm en goed zicht :]

Hier ook een N43 Air, zicht is goed. Nu 3 jaar en ca. 20k km in gebruik. Je merkt wel dat het een budgethelm is betreft geluid, windgevoeligheid, materiaal/feeling. Maar daar is de prijs ook naar
 
Hier ook een N43 Air, zicht is goed. Nu 3 jaar en ca. 20k km in gebruik. Je merkt wel dat het een budgethelm is betreft geluid, windgevoeligheid, materiaal/feeling. Maar daar is de prijs ook naar

Ik heb de helm sinds zomer 2010. En iets meer dan 40dkm. En bevalt nog zeer goed. Zeker een goede prijs kwaliteits verhouding al zeg ik het zelf.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een Schuberth C3 in mijn bezit , kan je best zien een van mijn foto's in Motor Forum Yamaha FJR deeltje 4 , ik moet eerlijk toegeven , is momenteel voor mij dan persoonlijk want iedereen heeft zijn eigen mening over een goeie helm en deze apprecieer ik , de beste helm die ik ooit had , wil hiermee de andere merken die ik ervoor had zeker niet afbreken , als ik nu een rit maak van 200 Km met deze ( systeemhelm ) heb ik nooit geen last van het scherm die bedampt als ik moet stoppen voor een kruispunt of tijdens koude dagen of na lange afstanden , geen oorontsteking meer ( rijd namelijk zonder oordoppen ) had dit vroeger soms wel als het zeer koud was bij 3 à 6 graden , en het geluid is zeer goed gedempt tegenover andere helmen , ik rijd enkel met het systeem open tijdens de lente en zomermaanden , oja en nu heb ik er nog een Scala Rider G9x Pro opgemonteerd en zijn de andere motorrijders die meerijden hun gesprekken duidelijk verstaanbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan