interesse peiling harley davidson custom

Ik begrijp uit de eerste zin dat hij kapot is en daarom vaak stil staat.
Of is dat alleen maar mijn associatie met Harley?
Oftewel: is dit een Harley die het altijd doet?
alleen jouw associatie waarschijnlijk maar ze hebben de naam inderdaad.
Bedankt, nu met een kleine toevoeging misschien duidelijker...
 
Kanon van een motor 👍🏻. Als ik met deze zithouding prettig zou rijden was ik wel geïnteresseerd geweest. Ik had wel alle chrome details en het blok graag zwart gecoat gezien (op de velgspaken na), dat maakt hem af. Ieder zo zijn style, ik begrijp je wel.

Zo ben ik al 3x geswitcht van type motor en wat een reacties van mensen om je heen. 2x Suzuki GSX-R, BMW S1000RR, HD Road King Classic, Suzuki GSX-S1000.
Van een brute racer naar een HD Touring.. (zithouding allebei slecht)

Harley heeft alleen 3 nadelen in mijn ogen;
- Je blijft altijd poetsen en bent er te zuinig op
- Onderhoud/Custom Parts zijn te duur
- De zithouding, voor een ieder verschillend natuurlijk. Na 2u of langer rijden kreeg ik vaak last van de onderrug doordat je al snel met een doorgezakte rug gaat zitten. Rechtop zitten is net zo funest als voorover hangen.
Ik hou het alleen nog bij Naked bikes & Sport-Tour fietsen i.v.m. de zithouding.

Voor mij dus geen koopinteresse, wel een 👍🏻 voor je nette HD.
Succes met de verkoop, hier komt vanzelf een liefhebber voor 👍🏻.

Groeten
grappig van die chrome details zwart maken, inmiddels is de accu/oliebak zwart;) over de rest zit ik nog te denken, thnx voor je
1605697305001.png
 
Als we dan toch meningen gaan geven zou ik de blokdelen chrome houden :+

Dat zit er nog iets van bling aan. Alles zwart heeft tegenwoordig iedereen. Het mag er best een beetje uitspringen qua kleur.

Verder ook geen interesse, nog druk om met eigen HD verbouwing. Wel een heerlijk blok.
 
@HD-APD ik kom trouwens ook van een -iets minder brute- maar niet te vergeten racert, de gsxr 750.
laatst nog op een Ducati Diavel gereden, vind ik wel een aardige kruising tussen cruise en race...heerlijk die power erin!
 
👍🏻. Daar zit inderdaad behoorlijk wat vermogen in voor dat segment motor. Blijft een bijzondere verschijning.
Of ik de diavel nou ook echt mooi vind, nee. Het is het net niet, iets te futoristisch i.m.o. In dat zelfde segment zou ik toch een night rod/v-rod verkiezen. VRSC blokken zit ook goed vermogen in, alleen het echte harley geluid missen ze wel. Gr.
 
Er is nog maar weinig vraag naar dit soort ....eh.... motoren. Wellicht kun je er een mobiele BBQ of winkelwagentje van maken.
 
Vraag genoeg, alleen op m-f is een Harley een soort van paria. Hier moet je een bmw met koffers en een reflectie pak hebben en het hele jaar doorrijden anders ben je zeker weten geen echte motorrijder hoor O-)
Precies dat, jammer is dat. En dat terwijl Harley toch echt mèèr motor is dan een BMW etc. Daar zullen de meningen weer over verschillen maar een beetje motor man, weet wat ik bedoel. De mensen welke ervaring hebben met een Harley.
 
Precies dat, jammer is dat. En dat terwijl Harley toch echt mèèr motor is dan een BMW etc. Daar zullen de meningen weer over verschillen maar een beetje motor man, weet wat ik bedoel. De mensen welke ervaring hebben met een Harley.

Ik kan het je niet vertellen, ben 34 dus heb nog geen ervaring met bmw :P
 
Er is nog maar weinig vraag naar dit soort ....eh.... motoren. Wellicht kun je er een mobiele BBQ of winkelwagentje van maken.
Ben niet zo van 13 in 1 dozijn motoren, geenéen motorrijder mi. En zocht destijds een leuke goed te personaliseren motor(onder enige dwang van de vrouw want die gixxer gaat zo hard en je hebt nou verantwoording blablabla, maaaar na enig gefrummel aan mijn 7 graden knuppel was ik overgehaald gechanteerd).
maar ik zal je tips overwegen,
overweeg....
overweeg...
uhm nee wordt m niet
 
Ben niet zo van 13 in 1 dozijn motoren, geenéen motorrijder mi. En zocht destijds een leuke goed te personaliseren motor(onder enige dwang van de vrouw want die gixxer gaat zo hard en je hebt nou verantwoording blablabla, maaaar na enig gefrummel aan mijn 7 graden knuppel was ik overgehaald gechanteerd).
maar ik zal je tips overwegen,
overweeg....
overweeg...
uhm nee wordt m niet
Grappig om te lezen, vrouwen zijn allemaal hetzelfde. Mijn vrouw gaf hetzelfde aan bij het krijgen van onze zoon, je kan je toch niet inhouden etc.
Kreeg vaak last van de rug dus 1+1 was 2. Ook is alleen maar cruisen en poetsen ook niet mijn ding, zodoende nu een naked bike. Op alle vlakken beter dan welk segment ook naar mijn ervaringen.

Het mooie is, de vrouw weet niet dat er onder de GSX-S ook een GSX-R blok ligt 🤣. Al snapt ze wel dat het harder gaat dan een HD 🤣
 
Precies dat, jammer is dat. En dat terwijl Harley toch echt mèèr motor is dan een BMW etc. Daar zullen de meningen weer over verschillen maar een beetje motor man, weet wat ik bedoel. De mensen welke ervaring hebben met een Harley.
Je hebt motorrijders en motor eigenaren. BMW's behoren de eerste categorie toe, Harleys de tweede. BMW's kom je op de weg tegen, Harleys op de parkeerplaatsen langs een terras. Vandaar de ombouw naar een BBQ...die omgeving past goed bij een Harley en zijn eigenaar.
 
Je hebt motorrijders en motor eigenaren. BMW's behoren de eerste categorie toe, Harleys de tweede. BMW's kom je op de weg tegen, Harleys op de parkeerplaatsen langs een terras. Vandaar de ombouw naar een BBQ...die omgeving past goed bij een Harley en zijn eigenaar.
Harley rijders zijn idd gezelliger type mens, die gaan dus wel eens wat drinken op een terras. BMW rijders zijn allemaal van die zure kutten waar niemand op zit te wachten daarom rijden die alleen rondjes, ondertussen de medemens op de verkeersregels wijzend.
 
Harley rijders zijn idd gezelliger type mens, die gaan dus wel eens wat drinken op een terras. BMW rijders zijn allemaal van die zure kutten waar niemand op zit te wachten daarom rijden die alleen rondjes, ondertussen de medemens op de verkeersregels wijzend.
Mooie poging.
Die Harleyrijders waren allemaal wat verloren en twee stonde plots zomaar stil. Gelukkig was er een terrasje in de buurt.
Konden ze ff bijkomen van de gewoonte van hun betrouwbaar ros.
 
Mooie poging.
Die Harleyrijders waren allemaal wat verloren en twee stonde plots zomaar stil. Gelukkig was er een terrasje in de buurt.
Konden ze ff bijkomen van de gewoonte van hun betrouwbaar ros.

Ook een goede poging, heel origineel ook 👍🏻
 
Precies dat, jammer is dat. En dat terwijl Harley toch echt mèèr motor is dan een BMW etc. Daar zullen de meningen weer over verschillen maar een beetje motor man, weet wat ik bedoel. De mensen welke ervaring hebben met een Harley.
Bakfiets moeders en Harley opa's je ziet ze steeds vaker.

Meer motor voor opa 🤭

Er zijn gelukkig ook Harley rijders zonder poeha:
 
Laatst bewerkt:
Ach ik zou best een betaalbaar oude knuckelhead willen hebben. Maar om daar nou een prijs van een half huis voor neer te leggen...
Er is genoeg betaalbaar leuks. Bovendien is 1000cc zwaar zat. Pas nog op een VX800 van 400 € bijna zonder problemen(1x zonder benzine in een dorpje in Oostenrijk midden in de nacht🥴) naar Hongarije gereden.
Dat doen de ride to live types natuurlijk jaarlijks🙃🤭.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan