Interesse peiling motorstalling Dordt

Deze eigenaar heeft er 6-700 en dan gebeurt er inderdaad wel eens wat. Alles is heel transparant en de contacten met de politie en nuts zijn goed. Op gezeik zit niemand te wachten.
FFFF of topic wat gebeurd er met de spullen als klanten niet meer komen opdagen .Net als op tv per opbod verkopen ??
 
Het gebouw staat inmiddels en voor de ruimte is nog geen definitief plan. Zoals het er nu voor staat zullen het kleine dichte units worden van 2000-2300-4000 (b-d-h) met een eigen overheaddeur. Hiermee worden de units multifunctioneel ipv enkel voor motoren. Je kan er met de auto komen om te laden en lossen. Aan het einde vd gang komt een draaiplateau die je auto 180 draait zodat je er vooruit weer uit kan. Roep als je vragen hebt. Morgen wordt dit onderwerp verder besproken
 
Je moet rekening houden met €80 in de btw per maand. Please lees de begin posts hoe het complex is opgezet. Zonder toegangspas komt er ook niemand bij
 
3 meter als je een beetje fatsoenlijk wilt parkeren en er rondom wilt lopen denk ik? Prijs is niet gek...
 
De helft van de ruimte er bij om er omheen te kunnen lopen is wel prijzig ;-)
Bij de door mij opgegeven maten kan je er niet omheen lopen, maar heb je wel ruimte om hem op de bok te kunnen zetten.
 
De helft van de ruimte er bij om er omheen te kunnen lopen is wel prijzig ;-)
Bij de door mij opgegeven maten kan je er niet omheen lopen, maar heb je wel ruimte om hem op de bok te kunnen zetten.
Daar heb je nog wat extra ruimte voor nodig toch? Zeg 2200 met de koffers en dan de ruimte voor een bok. Met 2000 breed kan hij wel redelijk diagonaal in de ruimte.
Het ding is ook als de boxen te lang worden het niet meer mogelijk is om er met een auto door de gang te gaan. Of er moet gekozen worden voor extra diepe boxen. Dat is weer flink nadelig voor de prijs. Een mix zou wel kunnen. Het eerste deel vd gang diepe boxen. Draaiplateau en dan verder met motor of mini opslag boxen.
Weer bedankt voor het meedenken
 
Je kan de fabrieksopgave van een triumph rocket of willekeurige chopper/cruiser opzoeken lijkt me, dat zijn vaak lange motoren door de lange wielbasis
 
Je kan de fabrieksopgave van een triumph rocket of willekeurige chopper/cruiser opzoeken lijkt me, dat zijn vaak lange motoren door de lange wielbasis
Overal geven ze enkel de wielbasis op bij de specs. Wel een beul van een ding zeg
C04C3788-7A2E-47CF-AAD0-C1B5505D6320.png


Vanavond effe verder zoeken. Thanks
 
Ik heb even de lente gemeten die ik hier nodig heb om m'n motor neer te zetten op de jiffy, zonder koffer en dan kom ik al op 2,15 meter voor een triumph tiger 800.
Dit is gemeten vanaf de voorkant voorwiel, welke gedraaid staat, tot aan de reflector aan de achterzijde die tegen de muur aan zit.
Wil ik 'm op de bok zetten met een koffer erop dan heb ik al gauw een lengte nodig tussen de 2,50 en 3 meter als ik er nog een béétje omheen wil kunnen lopen.
 
Als ik op motorencyclopedie.nl kijk, staat mijn bmw k100rs als 2280 mm lang en de DR800 Big als 2225 mm lang in de boeken. Wphb staat voor die laatste 2255. Wielbasis staat daar opgegeven als 1510 mm, heeft uiteraard wel grotere wielen dan de meeste motoren met resp. 21 en 17 Inch. Er omheen lopen lijkt me overbodige luxe in een stalling maar 250-280 cm ga je toch wel nodig hebben, vrees ik. Opbokken kan je doen als de deur open is, trouwens.

Edit:
HARLEY DAVIDSON FLHXSE 1923 CVO STREET GLIDE 2435 mm, wielbasis 1625 mm.
BMW k1600B Grand America 2560 mm, wielbasis 1618 mm


Misschien wat foam tegen de muren maken en aanbieden om wat zwart geel tape op de vloer te plakken waar de middenbok moet komen...

Vraag me wel af, hoeveel mensen dat kaliber motor kopen, maar geen plek hebben om hem te stallen...
 
Laatst bewerkt:
In vergelijking met de opslagboer die om de hoek zit bij deze locatie, is de prijs niet verkeerd. Zij hebben een redelijk laag basis bedrag, maar dan komt er de slothuur bij, admin- en verplichte verzekeringskosten... En niet in iedere ruimte mag een motorvoertuig dacht ik, of is zelfs onmogelijk vanwege de toegang (lift).
Ik denk dat je misschien wel op het dubbele uitkomt, wellicht met wat meer m2. Fijn, maar niet echt nodig.

Zou voor mij toch wel een dingetje zijn... bijna 20% van de aanschafwaarde van mijn motor ieder jaar aftikken. Maar goed, ik heb makkelijk praten met een garage, als ik die niet had zou ik op zoek gaan naar een garagebox. En die huur je hier tegenwoordig niet voor minder dan ca. EUR 150,-. Geen stroom, geen verwarming en met een aanzienlijk inbraakrisico. Verwacht dus wel dat er belangstelling is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan