Internationale evenementen

Thalassa

Die hard MF'er
11 okt 2005
303
1
Voorburg
Ik vroeg me af... Welke internationale evenementen kennen jullie? En dan bedoel ik de grote beurzen/rallies etc. naast de WSBK en MotoGP. Zijn jullie er zelf geweest, en hoe was dat? Ik ben zelf net bij Motorcycle Live in Birmingham geweest (viel een beetje tegen als je Motorbeurs Utrecht gewend bent) en wil graag een keer naar EICMA en Intermot toe. Qua rallies/races staat natuurlijk de IoM hoog op het lijstje en de NW200 lijkt me ook tof. En qua andere evenementen: Sturgis en een of ander evenement in een oude gevangenis in Denemarken, kan even niet op de naam komen.

Dus, welke moet ik hier aan toevoegen? :+

(Moet toch ergens over dromen zolang het niet echt motorvakantie-weer is... :z )
 
Ik vroeg me af... Welke internationale evenementen kennen jullie? En dan bedoel ik de grote beurzen/rallies etc. naast de WSBK en MotoGP. Zijn jullie er zelf geweest, en hoe was dat? Ik ben zelf net bij Motorcycle Live in Birmingham geweest (viel een beetje tegen als je Motorbeurs Utrecht gewend bent) en wil graag een keer naar EICMA en Intermot toe. Qua rallies/races staat natuurlijk de IoM hoog op het lijstje en de NW200 lijkt me ook tof. En qua andere evenementen: Sturgis en een of ander evenement in een oude gevangenis in Denemarken, kan even niet op de naam komen.

Dus, welke moet ik hier aan toevoegen? :+

(Moet toch ergens over dromen zolang het niet echt motorvakantie-weer is... :z )

De mooiste :Y rijden ook op assen :9 2018 Bennetts British Superbike Championship in association with Pirelli en kan zich daar meten met de bezoekers aantallen van het WSBK :]
Heel populair op de britse eilanden en assen en groeit nog steeds ,in tegenstelling tot het WSBK'

Ook leuk, rijden ook op zolder BE Startseite
 
Laatst bewerkt:
red bull erzberg en meer van dat soort. veel van red bull

Dakar
 
Hmmm... dat in Faro met erotische shows gaat me misschien wat ver ;) maar de rest ga ik eens even verder uitzoeken :D Thanks! En het lijstje aanvullen mag altijd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan