Internet shops

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
Omdat ik zelf een beetje bezig ben met een (internet)shop, zit ik de bekende site's even af te struinen.
Het valt mij op dat elke site t zelfde heeft:

1 plaatje per item, en deze staat dan bij alle types.
1 prijs per item, voor elke motor.

Dus het plaatje van een undertrai van een R1 en een GSX1000 is hetzelfde, eveneens de prijs is gelijk.

Storen jullie je hier nou aan?
Omdat de prijs voor allemaal gelijk is, heb ik niet het idee dat er een scherpe prijs neer wordt gezet, en ik zou toch ook wel een plaatje willen zien van het aan te schaffen item.

Hoe zien jullie dit? (zodat ik eventueel hetzelfde/iets anders kan doen :+ :+ )
 
Hehe, meneer heeft weer een nieuw idee hoor. Ik zal maar niet zeggen wat ik denk van je plan :X

MAaruh, zelf gewoon zien wat je koopt, maar bij de sites waar ik kijk, zie je gewoon wat je koopt. 1 plaatje is genoeg over het algemeen, dus tja...niks mis mee :) (en de prijs...gewoon de prijs wat het moet kosten...goedkoop als je goed wil concurreren, maar niet te goedkoop om te weinig te verdienen/failliet te gaan).

En denk je ook even na over de veiligheid van je site en vooral de betalingen? Als je niet zo heel veel ervaring hebt, zou ik dat toch maar even lekker uitbesteden :W (edit: tenzij je gewoon je bankrekeningnummer stuurt via de mail of op de site laat zien enzo...dat kan ook en is veilig)
 
Duidelijk dan toch :?

Anders kijk je 10 keer naar dezelfde undertray. Of bedoel je de undertray gemonteerd op de verschillende types. Moet je alle types wel voorhanden hebben.

Ik stoor me er iig niet aan als ik op een online shopsite kijk.

Prijs is natuurlijk afhankelijk van je inkoopsprijs en de marges.
De 1 moet een kantoor betalen met alle bijkomende kosten en zal duurder zijn dan Pietje Bell op zijn zolderkamertje.
Prijs maal 2,5 en het daar voor weg zetten :? Of roep ik domme dingen nu?
 
Heb het niet over de verkoopprijs, maar puur dat de prijzen voor alle undertrais gelijk zijn.

Dus of je nou een R1, GSX of z1000 hebt, de prijs is gelijk. Terwijl er toch wel verschil in de modellen zit. Dan verwacht ik ook diverse prijzen.
 
Heb het niet over de verkoopprijs, maar puur dat de prijzen voor alle undertrais gelijk zijn.

Dus of je nou een R1, GSX of z1000 hebt, de prijs is gelijk. Terwijl er toch wel verschil in de modellen zit. Dan verwacht ik ook diverse prijzen.

Onze meningen waren toch gewoon dat je naar de kosten (en andere motorzaken) oid moet kijken en daar iets mee moet doen ? En als ze dan allemaal op hetzelfde bedrag uitkomen, so be it :z

Tis niet zo dat ze perse anders moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan