internetaankopen van technische artikelen

jokertje

MF veteraan
29 aug 2002
1.158
0
Best
Binnenkort moet er bij mij een nieuw ketting/tandwielensetje onder mijn gs500e. Ik heb al gezien dat er grote prijsverschillen in de verschillende setjes zijn, zeker als je het op internet besteld.

Heeft iemand ervaring met internetbestellingen van technische artikelen van oa tandwielen en kettingen? Bevalt dat? Hoe is de kwaliteit, garantie, levering?
En aan wat voor merken en prijzen moet ik denken voor een beetje degelijk spul? Welke sites zijn het beste?
 
Roukama is in wormerveer.. zijn inderdaad wel goede lui maar de winkel is een oude stal ofzo :)
Je kan ook bij louis.de bestellen. Daar heb ik en vele anderen hier ook zeer goede ervaringen mee.
 
Koop niet bij www.louis.nl maar www.louis.de, de Duitse vestiging heeft véél vaker aanbiedingen en is gemiddeld ca. 20% goedkoper dan de Nederlandse vestiging.

Nog een voordeel, betalen (secure) per credit card + verzending/verzekering + een catalogus met cd kost samen maar 6,50 euro!!! Dat is veel goedkoper dan in Nederland en ook nog eens veel sneller, ik heb via de Nederlandse vestiging vaak weken moeten wachten en was aangenaam verrast dat de spulletjes via de Duitse vestiging keurig na 3 werkdagen werden bezorgd!

Kijk bij Motobase en zoek je motortype, ik vond dit:
10041704 KETTENSATZ REGINA SUZUKI GS500E BJ.94- (110/16/39) 112.95 euro. Niet duur lijkt me!

Succes...

P.S. oh ja, ze geven levenslange garantie op niet gebruikte spullen en 1 of 2 jaar op gebruikte spullen. Uiteraard hebben ze ook de origineel gemonteerde kettingsets zoals RK of DID.
 
Als je toch in duitsland besteld moet je ook zeker een keer naar "www.polo-motorrad.de" kijken, zijn ook goedkoop.

Vond ik dit:

Kettenkit Kmpl. mit DID-Kette Rad und Ritzel
Info: über 25KW mit D.I.D. Kette. Rad+Ritzel 108.95

Kettenkit Kmpl. mit DID-Kette Rad und Ritzel
Info: über 25KW mit D.I.D. Kette. Rad+Ritzel 113.95

Kettenkit Kmpl. mit RK-Kette Rad und Ritzel
Info: über 25KW mit RK Kette. Rad+Ritzel 105.95

Kettenkit Kmpl. mit RK-Kette Rad und Ritzel
Info: über 25KW mit RK Kette. Rad+Ritzel 110.95
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan