Introducing

  • Onderwerp starter Anoniempje629
  • Startdatum
@Ricardo: Leuk dat die vrouw ook zo goed is!! Ik zag d'r van de week met een stuntelaar de weg op gaan en dat deed ze al heel goed (die gozer moet alleen nog een hoop leren ;) )
Ik zou inderdaad ook wel wat meer willen lessen, maar helaas ben ik al een slaaf van de arbeid en kan ik alleen op zaterdag lessen. 's Avonds geven ze geen lessen toch??

Sandy ik weet niet of ze ook 's avonds les geven, ik denk het niet. Want Motoport zit ook met de sluitingstijd van de winkel.

Hoi Richard, succes met lessen, *O* welkom op MF *O* en zéker gaan voor die GSXR!!

Dank je wel Lenuzzz en ja die GSXR gaat er bijna wel zeker komen :) Ik heb m'n handschoenen alvast besteld in het zwart/wit/ grijs van Kushitani. Als ik eenmaal klaar ben met lessen en het rijbewijs heb, wil ik wel voor de GSXR 600 gaan. Om meteen zwaarder te beginnen lijkt me nog niet zo'n goed idee :)
 
Sandy ik weet niet of ze ook 's avonds les geven, ik denk het niet. Want Motoport zit ook met de sluitingstijd van de winkel.

Heeft volgens mij niet met de winkel te maken, ze geven namelijk wel op maandag les en dan is de winkel weer dicht... Maar goed, ik vraag het gewoon nog ff zaterdag! (of jij vraagt het morgen en laat het me direct weten zodat ik mijn eerste les toch nog een dag eerder kan beginnen :P )
 
Heeft volgens mij niet met de winkel te maken, ze geven namelijk wel op maandag les en dan is de winkel weer dicht... Maar goed, ik vraag het gewoon nog ff zaterdag! (of jij vraagt het morgen en laat het me direct weten zodat ik mijn eerste les toch nog een dag eerder kan beginnen :P )

Aha oke, dat wist ik niet. Als ze 's avonds les zouden geven, zou ideaal zijn dan! :) Ik zal het morgen voor je vragen, dan laat ik je het weten. Gohh ik heb nu al weer de kriebels om te rijden :] *D
 
Dank je wel Lenuzzz en ja die GSXR gaat er bijna wel zeker komen :) Ik heb m'n handschoenen alvast besteld in het zwart/wit/ grijs van Kushitani. Als ik eenmaal klaar ben met lessen en het rijbewijs heb, wil ik wel voor de GSXR 600 gaan. Om meteen zwaarder te beginnen lijkt me nog niet zo'n goed idee :)

Wrom?
Ik ben ook begonnen met de 750 hoor... met een 600 kan je net zo hard op je plaat gaan ;) (hoe zou ik dat toch weten? :X )
Gewoon jezelf onder controle houden!
 
Wrom?
Ik ben ook begonnen met de 750 hoor... met een 600 kan je net zo hard op je plaat gaan ;) (hoe zou ik dat toch weten? :X )
Gewoon jezelf onder controle houden!

Okee, ja merk je nu dan veel verschil tussen de 600 of de 750? De 750 zijn ook iets prijziger dan de 600 toch?
 
De ZX6R die had ik gehuurd en was van 2005, mijn SRAD is van 1998, dus ik weet niet of het echt een goed vergelijk is. Ik weet wel dat ik de Soes veel lekkerder vind rijden, maar dat kan aan een heleboel zaken liggen (zithouding, ervaring, etc.).
Ik zou gewoon op beide eens gaan proefrijden als ik jou was en laat dan ook even een bevriende, meer ervaren motorrijder meenemen om zijn visie erop te geven, want als leek (ga ik even vanuit dat je dat bent) is het moeilijk te bepalen wat er wél en niet goed aan een motor rijdt.

De prijzen van de 750'jes liggen wel iets hoger uiteraard, maar je kan soms geluk hebben natuurlijk!
 
De ZX6R die had ik gehuurd en was van 2005, mijn SRAD is van 1998, dus ik weet niet of het echt een goed vergelijk is. Ik weet wel dat ik de Soes veel lekkerder vind rijden, maar dat kan aan een heleboel zaken liggen (zithouding, ervaring, etc.).
Ik zou gewoon op beide eens gaan proefrijden als ik jou was en laat dan ook even een bevriende, meer ervaren motorrijder meenemen om zijn visie erop te geven, want als leek (ga ik even vanuit dat je dat bent) is het moeilijk te bepalen wat er wél en niet goed aan een motor rijdt.

De prijzen van de 750'jes liggen wel iets hoger uiteraard, maar je kan soms geluk hebben natuurlijk!

Oke Lenuzzz, ik zal er aan denken, wat betreft de motor scene ben ik inderdaad nog wel een leek. Maar in ieder geval thanx voor je uitleg :)
 
Hey Richard!

Welkom :W

Ik heb zaterdag mijn eerste les bij Motoport! Misschien kom ik je nog wel eens tegen ;)
Op het moment ben ik alleen nog maar nutteloze informatie aan het droppen in het topic 'Ik heb rijles deel 11'
(http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/141824/1) (hoe post je in godesnaam een beter uitziende link... :? )
Anywayzzz, komt gelukkig snel verandering in *O* Straks mag ik ook stuntelen *D

Veel plezier vrijdag, have a nice :]

Grtz
Sandy

:^


Welkom en ik wist niet dat er ook lessen wordt gegeven bij Motoport :?

(Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 11 **

In dit topic kan je je verhalen in kwijt, maar het is ook supergezellige topic :Y *O*

 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit alleen bij Motoport Amsterdam en staat/stond het er ook een beetje los van. Het heet volgens mij ook Motorrijschool Selling (dat is tenminste de sitenaam) en het zit in het pand van Motoport Selling Amsterdam. Selling is geloof ik weer ooit eens Motoport geworden... :?
Nou ja, zoiets in ieder geval _O-

Ik ben in ieder geval blij dat de rijschool beter bekend staat dan de Motoport winkel ;)
 
full



Succes met lessen :Y
 
:W el ricardo,
leuk filmpje, is leuk om te kijken als je straks wat ervaring heb op een eigen motor (met rijbewijs)
succes met lessen ennuh
welkom.gif
 
Nogmaals: errug leuk filmpje!! :Y
Nog 1 nachtje slapen voor mij en dan mag ik ook *O*

Jij veel plezier vanmiddag. Laat ff weten hoe het was!

Grtz!
 
_O-
Elke keer als ik me besluit te gedragen is (gelukkig :P ) één van de andere dames een andere mening toegedaan :+

De arme jongen heeft zelfs een heel filmpje geplaatst van zijn eerste (stuntel)les ;) en dan willen jullie nog eens een extra foto ook???? Dat kan je toch niet maken...!! *D :+
 
_O-
Elke keer als ik me besluit te gedragen is (gelukkig :P ) één van de andere dames een andere mening toegedaan :+

haha, ik zie t altijd in de topics van de dames die zich aanmelden dus dan nu maar eens in een topic van een jongen :+

Maar eigenlijk deel je dezelfde mening toch? O-)


De arme jongen heeft zelfs een heel filmpje geplaatst van zijn eerste (stuntel)les ;) en dan willen jullie nog eens een extra foto ook???? Dat kan je toch niet maken...!! *D :+

Dan heeft hij toch een helm op :X
 
De arme jongen heeft zelfs een heel filmpje geplaatst van zijn eerste (stuntel)les ;) en dan willen jullie nog eens een extra foto ook???? Dat kan je toch niet maken...!! *D :+

Wou je soms beweren dat jij niet benieuwd bent? ;)



@ Fastlady: ik ben een nieuwsgierig mens, dus; :Y
 
Vandaag m'n 2e les gehad. Na eerst wat rem oefeningen op het parkeerterrein bij de Amterdam Arena ging ik voor de eerste keer op de weg rijden met de motor. Dat was echt wel een vette ervaring. Veel tips en instructies van intructeur Han gehad. Ik heb wel een aantal keer de motor laten afslaan, even opnieuw opstarten en verder rijden. Het was wederom een vette ervaring! :] Voordat ik ging lessen heb ik mijn eigen Kushitani handschoenen gekocht. Ben al dagen happy :Y

Oke en op jullie verzoek een foto'tje dan. ;)

Bijlage: ElRicardo.jpg
 
full


Zo is ie beter te zien, leuk gedaan die foto.


Tof dat je het zo leuk vindt het motorrijden. Ga zo door met lessen!
En dat afslaan geeft niets gebeurd iedereen wel eens :Y
 
Thanks! Ja ik heb er plezier in en hoop het rijbewijs A snel te hebben :)
 
Graag gedaan, ik hoop t ook voor je! Snel veel lessen plannen en die examens aanvragen. Heb je je theorie wel al?

Ja ik les nu 2x per week. In september ga ik m'n theorie examen doen. Dus het ligt allemaal nog op schema :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan