Intruder topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sd18

MF veteraan
7 jul 2006
1.226
0
Lelystad
ik zag dat er verschillend topics (HD, Virago, etc) en losse Intruder onderwerpen, maar geen Intruder topic, bij deze open ik de Intruder topic, hopelijk wordt het een hot topic voor alle Intruder rijders.

Ik rij sinds kort (1 week) :) op een m800z, woon in Lelystad, hou zelf van rustig cruisen. Rij nu elke dag met mijn nieuwe motor van huis naar Amsterdam Bijlmer.
full
 
Heb er ook 1.......
Ben er zeer tevreden over.
Heb er een valbeugel op en tassen en overweeg nog een andere uitlaat, of ik haal de dempers er uit.
full
 
Begin d'r asjeblieft niet over Huls....

En zien jullie nou niet dat dat op dit model geen porum is, tassen en beugels en schermen en zo? Had dan een C gekocht....
 
Vind dit wel een ruig ding.Zeker in het zwart.Drag-look.Alleen alle overbodige crap eraf.Dus beugels,scherm etc.Feitelijk wat Pepe zei.
Persoonlijhk gooide ik ook de spatborden eraf.En dan een sidemount.Die zijn heel goed zelf te maken. :?

Oh ja.Matzwart he. :Y

http://www.solex.nl/sound/02_nedsolex08 .mp3
 
Laatst bewerkt:
Het blijft inderdaad een kwestie van smaak. Ik vind zelf die van zoldier (maar dan zonder tassen en opsmuk) wel aardig. Zal die van mij ook binnenkort eens op de foto zetten.
 
Bij deze mijn intruder dan........

Waarschijnlijk behoor ik tot de lichtere Intruder rijders....mja heb het is mijn eerste motor en slechts 2 weken in bezit....

IMG_2102.JPG

IMG_2103.JPG
 
Ik moet zeggen die van Zoldier ziet er gaaf uit... denk dat ik deze over een paar jaar laten verbouwen *D (eerst ff sparen)
 
Ja. ik vind alleen dat zadel niks maar daar zal wel een gegronde reden voor zijn.
En dat achterspatbord moet kaal met een sidemount. :P

Dit was/is de mijne

truder98pc9.jpg


En zoiets gaat hij worden met de bak er aan...

projectpepe025sp3.jpg
 
Heb ook sinds kort een Intruder..is in een verbouwingsfase vorige eigenaar had al een hoop eraf gesloopt(maar ook weer aan gebakken).
Ik heb al een tankje en achterspatbord komt vast aan achterbrug. Achterveren zijn van een Savage.Zadel word monozitje ,origineel of zelf maken.
En lak werk....ik ben van het motto chrome won't bring you home ;)
img2792vr9.jpg

img2791ed5.jpg
 
Ja. ik vind alleen dat zadel niks maar daar zal wel een gegronde reden voor zijn.
En dat achterspatbord moet kaal met een sidemount. :P

Dit was/is de mijne

[afbeelding]

En zoiets gaat hij worden met de bak er aan...

[afbeelding]

Dat zadel had een zeer goede reden: mijn gevoelig "kuntje". Als je in een goede week 2400 km aflegt, dan wil ik wel comfortabel zitten. Ik kan je zeggen was een goede aankoop. :Y .

Voor wat betreft dat achterspatbord: er moet wat te verbeteren overblijven hè. ;)
 
eindelijk even snel foto's van mijn W.I.P. gemaakt:

33bf3c9451233a408a001adf45bb80be

943bbea8194f1705c6948647097d102f


Ja, de foto's zijn slecht B|.

Er gaat nog een hoop gebeuren.
  1. Het zadel moet opnieuw gedaan worden.
  2. De sissy moet eraf.
  3. De buddy moet eraf.
  4. Sidemount.
  5. Hij moet opnieuw gespoten worden.
  6. De wielen moeten ontroest en gespoten worden.
  7. Ik wil er een grotere tank op.
  8. Misschien de uitlaten ook nog.
  9. Aanhanger bouwen en erachter.

Maar het rijdt.
Iemand nog tips voor de tank?
 
als iedereen zijn plaatjes tussen
zet, kan iedereen ze direct zien ;) scheelt een heleboel copy+pasten! edit: of ligt dat aan mijn versie van FireFox?

mooie machines allemaal. Ben het wel met Pepe eens, dat het afbreuk doet aan zo'n stoer ogende machine om er tassen op te gooien, maar dit is ook een kwestie van smaak (waarover dus niet valt te twisten)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan