Intruder topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
euh.. heb je kenteken WEG969 :? ik dacht dat NL kenteken met letter M begint... btw, tis wel mooi verbouwd
 
Hallo mede rijders!

Ik ben nieuw op het gebied van choppers en
Ik ben van plan om ook een Intruder te kopen.
Deze wil ik wat gaan op leuken tot een custom bike !
Bredere achterband mooi kleurtje, andere voorvork koplampen custom uitalten set enz.

Maat nu zit ik een beetje in de keuze.
Er zijn veel verschillende typen zoals jullie weten.

wat kan men het beste als basis nemen ?

Wat is het verschil tussen de 700, 750, 800 en 1400cc behalve dan de aantal cc's

Zit er overal een brede tank op ?
En waar moet ik opletten ?

Wie kan mij op weg helpen!

alvast bedankt!
 
ik heb als eerste moto een 750 gekocht. Nu rij ik met een 1400 en ik zou het niet anders willen. De 1400 is gewoon krachtiger, sneller en vetter als een 750. Als je toch van plan bent om de moto te verbouwen, zou ik meteen een 1400 kopen. Anders ga je veel investeren om een jaar later toch een zwaardere te kopen, geloof mij. En zo'n verbouwing zoals jij opnoemt (bredere achterband, uitlaten en dergelijke) komt toch al snel op 2 tot 3000 euro uit.
Wat de naftbak betreft, kan je de iets bredere 1400 tank met enkele simpele aanpassingen overzetten op een lichter model. Heb ik trouwens nog liggen, aangepast en al. Een echt brede tank vindt je alleen op de 1500 of meer terug. Maar ze zijn ook verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Thunderbike (Duits bedrijf) voor alle modellen.
Bij de aankoop van een intruder moet je vooral letten op de chrome. Die durft wel eens in slechte staat te zijn. Verder de normale zaken die je bij elke moto zou moeten checken voor de aankoop.

Als je interesse hebt, ik heb nog verschillende sturen en een LED diamont achterlicht met sidemount te koop. Kijk maar even hier:

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen



@ Sunshine rider: In België werden ook de nummerplaten gebruikt die met een M beginnen, maar ze zijn op en nu gebruiken ze de letter W als beginletter.
 
zeker een mooie bike *D ... helaas is die bike te groot voor mijn postuur ;(

Beetje late reactie,maar ik ben ook maar 1.75 lang(of kort),had hiervoor een 1500,zit nu echt beter,vooral op lange afstanden hou je het op de 1800 langer vol. :],en misschien zou je het niet zeggen maar vergeleken met de 1500 stuurt ie ook beter door de bochten ondanks dikke achterband en hoger gewicht.
 
Laatst bewerkt:
@suzi1500: ik heb die wel gezien... heb ook gezeten... dat ding is groot... ;( ik ben maar 1.70 lang, en tenger postuur,dus je ziet alleen de motor en niet ik. Misschien moet ik meer eten *D
 
Mijn Intruder 1500 :+



full
 
Beetje late reactie,maar ik ben ook maar 1.75 lang(of kort),had hiervoor een 1500,zit nu echt beter,vooral op lange afstanden hou je het op de 1800 langer vol. :],en misschien zou je het niet zeggen maar vergeleken met de 1500 stuurt ie ook beter door de bochten ondanks dikke achterband en hoger gewicht.

Is toch ook logisch..

De 1800 is een sportieve toerfiets die hier eigenlijk niets meer te zoeken heeft.
 
moet je mij toch eens ff uitleggen waarom een Intruder niks te zoeken heeft op een Intruder topic.
 
Juist!

Die eerste modellen kan ik best waarderen, die nieuwste zijn echt spuuglelijk! Maar al met al hadden ze daar nooit Intruder op moeten plakken...
 
Juist!

Die eerste modellen kan ik best waarderen, die nieuwste zijn echt spuuglelijk! Maar al met al hadden ze daar nooit Intruder op moeten plakken...

Hartelijk dank voor je waardering! (voor wat ie ook waard is)En nog wat: het is niet 'die nieuwste ZIJN echt spuuglelijk' maar 'ik VIND die nieuwste echt spuuglelijk'.
Er zijn namelijk een paar duizend man, waaronder ikzelf, die die nieuwste verschrikkelijk mooi vinden.
 
Hartelijk dank voor je waardering! (voor wat ie ook waard is)En nog wat: het is niet 'die nieuwste ZIJN echt spuuglelijk' maar 'ik VIND die nieuwste echt spuuglelijk'.
Er zijn namelijk een paar duizend man, waaronder ikzelf, die die nieuwste verschrikkelijk mooi vinden.

_O-

Hé, een nieuwe Plurk!

_O-
 
Hartelijk dank voor je waardering! (voor wat ie ook waard is)En nog wat: het is niet 'die nieuwste ZIJN echt spuuglelijk' maar 'ik VIND die nieuwste echt spuuglelijk'.
Er zijn namelijk een paar duizend man, waaronder ikzelf, die die nieuwste verschrikkelijk mooi vinden.

nee sorry, denk toch dat ik het eens ben met pepe...
 
Dat ding is met een ding in mind ontworpen door de Suzuiki jongens.Nl om op een electra glide te lijke.Of een Heritage etc .Iig een dressed Harley.

En daar zijn ze goed in geslaagd.Iemand die er niet in thuis is denkt dat het een Harley is.
Op zich is dat een triest gegeven.
Zeker daar in een standaard electra glide al een slijptol moet om er iets van te maken.

Maar veel plezier ermee.
 
Dat ding is met een ding in mind ontworpen door de Suzuiki jongens.Nl om op een electra glide te lijke.Of een Heritage etc .Iig een dressed Harley.

En daar zijn ze goed in geslaagd.

:? :? :?

Herrietaasje:

Harley%20FLSTC%20Heritage%20Softail%20Classic%2009.jpg


Elektra Glaid:

2002-Harley-Davidson-FLHTCUIUltraClassicElectraGlide-small.jpg


..... en dan die achterlijke verzameling Suzuki onderdelen:

M1800RK6.jpg


Dan vinnik'm meer op de Frott lijken:

xl+2003_harley_davidson_1130cc_vrsca_vrod+side_view.jpg


Daar ben ik ook niet echt een liefhebber van trouwens (in standaard conditie), maar hij was (toen) wel origineel..... enne OK, de NightRod, die gaat dan nog.

Ik vind de 1800 ook niks, ik vind het allemaal een beetje teveel van het goede foute, maar ik twijfel er niet aan dat'ie goed rijdt.

Veel plezier ermee.
 
Laatst bewerkt:
de marauder 1800 is idd een aftreksel van de Vrod. Maar we hadden het over de Intruders, die idd meer weg hebben van de electra glide. zie een aantal posts terug van "Animal_1952". Ik ben het eens met Murph dat het daar op moet lijken, en voor de leek is het waarschijnlijk vrijwel hetzelfde, maar dan met een ander naampje erop, maar ik vind dat ze er niet echt in zijn geslaagd. De vormgeving van het blok is ronduit lelijk. Je ziet twee cilinders staan op een soort bolvormige kast die van voor tot achter bij de cardan doorloopt. Een motorfiets is mooi om naar te kijken als je alle rauwe vormen van het motorblok kunt zien, hier zit dat veel te veel weggewerkt in een soort kast. Het motorblok is ronduit saai. Wat dat betreft is het anders met de Marauder M1800R zoals afgebeeld in Bugeater's post. Je kan zeggen wat je wil, maar die fiets is niet saai om naar te kijken. Als je de Vrod mooi vind, vind je de M1800R ook wel wat hebben, en andersom. Vind je de Vrod lelijk, dan de M1800R ook...Wie zegt dat de Vrod prachtig is en de M1800R ronduit lelijk is gewoon merkgeil...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan