Intruder topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als die M1500 net zoals de M1800 (heb ikzelf) rijdt is het een top fiets.

Had vòòr mijn M1800 ook een LC 1500,reed ook errug goed,een lekkere toerfiets,ook voor in de Eifel,al heeft de M1800 wel een stuk meer vermogen en toch wel betere stuureigenschappen ondanks de "dikke" achterband,maar die 1500's blijven ook mooi,veel plezier ermee. :]
 
Als die M1500 net zoals de M1800 (heb ikzelf) rijdt is het een top fiets.

Had vòòr mijn M1800 ook een LC 1500,reed ook errug goed,een lekkere toerfiets,ook voor in de Eifel,al heeft de M1800 wel een stuk meer vermogen en toch wel betere stuureigenschappen ondanks de "dikke" achterband,maar die 1500's blijven ook mooi,veel plezier ermee. :]
Die m1800 is inderdaad ook erg mooi. Net ff iets "dikker". Ik heb een proefrit gemaakt op de M1800 en inderdaad hij heeft een stuk meer power. daarentegen vind ik de M1500 weer iets handelbaarder in de bochten. Het zijn allebei in ieder geval topfietsen 8-) 8-)
 
een kennis van mij wilde z,n zadel ook laten bekleden , maar ook verlagen en iets meer steun in de rug hebben , hij gleed steeds naar achter bij stevig doorrijden , ik heb z,n zadel aangepast en opnieuw bekleed , hij was zeer tevreden.
Hallo,

Heb ook sinds kort weer een intruder gekocht.
Had eerst een zelf verbouwde vs700 daarna verschillende andere motoren gehad o.a een ZZR600 en een Honda XL500 maar uiteindelijk toch weer een vs700 uit '86 gekocht!
Bij deze een paar foto's
Er zit een 1400 tank op.
Bredere balhoofdplaten.
130 voorwiel(poelma)
Ander voor en achterspatbord.
Verlaagde schokbrekers(hagon)
Maar er moet nog wel het één en ander aan gebeuren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga één deze dagen beginnen met het polijsten van de teller en de schakelaars (naast de handvatten) en het aluminium van het achterwiel want dat ziet er niet uit...
Ik zal wel een paar foto's plaatsen van voor en na de behandeling.
Weet iemand nog een voordelig adres om mijn buddy opnieuw te bekleden(scheur aan zijkant....)
full
 
Hey guys,

Ik heb een beetje hulp nodig...

Nou ben ik op zoek naar mijn eerste motor en mijn oog is gevallen op een Intruder, nu heb ik er 1 gezien van bj 1986 met ongeveer 33.000 km. voor 1750,- (zonder beurt, met beurt 2200,-)
Is dit te doen???

De meeste Intruders die ik zie zijn van bj '86. Zijn dit wel goede motoren dan omdat ze al wat ouder zijn of moet ik toch gaan kijken naar een nieuwere model?

Kunnen jullie me wat tips geven??

Bvd,
Jess

p.s. Ben ik straks de enige dame die op een Intruder rijd?
 
Wat wordt verstaan onder een beurt?
Olie en filter vernieuwen. (ca40 euro)
Remblokken vernieuwen voor (ca 17 euro)
Rem en koppeling vloeistof verversen (gratis)

Of ook gladde banden en gare koppelingsplaten?
Banden ca 65 euro
Koppeling compleet 100 euro.

Dat zijn prijzen, als je zelf matriaal koopt, wij doen het gratis. Maar we hebben nu een zomerstop, in Sepetember beginnen we weer op zaterdagen in Steenwijk. En klaar tewijl u wacht zulk soort klusjes.
 
Hou wel de pijzen goed in de gaten
Ik kocht net een 97 er, met 6500 echte km op de klok, (geen mijlenbak dus)
In staat van nieuw, en gaf daar 2250 euro voor, dankzij de recessie waar sommige last van hebben, en dat maakt particulier kopen interesant.

deze

DSC03134%20%28Large%29.JPG



DSC03061%20%28Large%29.JPG


Nu is spul voor weinig te koop, en hetw ordt nog goedkoper zo tegen/net na de vakantie.
Juist een 1500 LC voor 1850 € via Ebay!!
 
Wat wordt verstaan onder een beurt?
Olie en filter vernieuwen. (ca40 euro)
Remblokken vernieuwen voor (ca 17 euro)
Rem en koppeling vloeistof verversen (gratis)

Of ook gladde banden en gare koppelingsplaten?
Banden ca 65 euro
Koppeling compleet 100 euro.

Dat zijn prijzen, als je zelf matriaal koopt, wij doen het gratis. Maar we hebben nu een zomerstop, in Sepetember beginnen we weer op zaterdagen in Steenwijk. En klaar tewijl u wacht zulk soort klusjes.

Ja, ja...
 
Leuk, een intruder topic! Ik heb gisteren mijn 'nieuwe' Intruder opgehaald (1e motor) en gelijk een stukkie gereden. Beviel me errug goed. Mijn intruder ziet er niet super meer uit, maar is motorisch dik in orde. Ik zal ook z.s.m wat fotootjes plaatsen. :9

Mooie motoren in dit topic hoor :}

Keep on posting *O*
 
Zijn er trouwens mensen met intruders die knipperlichten hebben gemonteerd aan de stuur-uiteinden? Ben erg benieuwd naar plaatjes en eventueel tips. Vind namelijk die Kellermans wel verschrikkelijk duur.
 
Dat zeg je nou, maar bij mij komen ze er ook weer op hoor. Sterker nog...blijkt een van de grootste problemen van de hele verbouwing. -O-

Maar behalve dat het natuurlijk moet voor de keuring, vind ik het op zo'n breed apparaat ook wel veiliger.
 
Inderdaad, ik voel me toch niet prettig zonder knipperts als het wat drukker wordt op de weg. Ben al druk genoeg met de rest van het verkeer :)

Besides that, het maakt de motor mooi af!
 
Hoi Jongens,

Ik kan mogelijk deze Intruder 1500 overnemen. Maar nu ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat het echt wat is.

De voorpartij vind ik goed, maar achter is niet mijn ding.

Wat vinden jullie?

007.jpg
 
Nu is spul voor weinig te koop, en hetw ordt nog goedkoper zo tegen/net na de vakantie.
Juist een 1500 LC voor 1850 € via Ebay!!

Waar zie je die dan? Op e-bay vind ik maar weinig:( Kreeg wel via via een aanbieding voor een 1400 uit 2001 (duitse import) met 15k km voor 5700 in perfecte staat waar ik over zit te denken (eerst mijn kawa kwijt - zie advertenties).

Wat zijn een beetje gangbare prijzen? Mijn budget is ca 5000, wat kan ik daar voor verwachten?
 
Hoi Jongens,

Ik kan mogelijk deze Intruder 1500 overnemen. Maar nu ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat het echt wat is.

De voorpartij vind ik goed, maar achter is niet mijn ding.

Wat vinden jullie?

[afbeelding]

Er is nog wel een en ander niet 'mijn ding' Maar ik hoef hem ook niet te kopen...
 
haha, tja.

Mooi ding hoor. Het enige wat ik in de gauwigheid kan aanmerken is dat stuur wat veel te hoog is en idem het achterspatbord.

Wel hele mooie paintjob!
 
misschien ff een paar keer op dat spatbord springen, en dan nog een lage brede flyerbar ipv deze T-bar, dan ist een stuk mooier denkik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan