Verlagen is mooi, maar dan zou ik hem voor en achter in dezelfde mate verlagen zodat je frame mooi horizontaal blijft; oftewel vork onderuit zetten en achter verlagen.
Als je voor alleen een langere vork erin zet (zonder de hoek te veranderen) en achter gaat verlagen komt je motor achterover te hangen en dat ziet er niet uit... vind ik zelf dan.
[..]Was net een nieuwe band, iets breder en dikker dan de originele
<offtopic>
Chopperbal, stond jij toevallig gisteravond met je Intruder voor ´t stoplicht bij de Klomp...?
Heb jij, zonder je cardan te verwijderen er een dikkere achterbandf op kunnen zetten? Dat is zo gaaf! Hoe heb je dat precies gedaan en wat was je ongeveer kwijt eraan, want dat stond ook nog op mijn verlanglijstje maar had geen idee hoe ik dat moest gaan doen.Nee gister was ik in Rotterdam, maar ik kom daar wel eens langs gescheurd.
Ik zit op kamers in Rotterdam maar mijn ouders wonen in Veenendaal, het kan zijn dat je me wel eens ziet (of hoort).
Waarde motorkenners,
Ik wil mijn intruder 700 gaan voorzien van een langere voorvork maar dan is het wel zo mooi om hem ook een stuk omlaag te brengen aan de achterkant.
Wat is zat te denken is de veren die er nu zitten te vangen voor kortere veren.
Ik neem aan dat de veren de buddyseat omhoog duwen dus als ik kortere veren neem kan ik toch alles gewoon verlagen (met het risico dat er dan dus niemand meer achterop kan).
Maak ik een lompe denkfout of zit ik correct?
het lijkt me trouwens mooi om dichte veren te hebbem (ciliners zeg maar i.p.v. spiralen). Zijn die gewoon verkrijgbaar bij de eerste de beste motorboer? Ik heb wel bij een aantal webistes gekeken o.a. Woesthoff en Br-custom maar ik zag niet wat ik zocht.
Mensen, deel uw ervaringen met mij
Paar weken geleden mijn achterschokbrekers moeten vervangen, bij motozoom de goedkoopste universele schokbrekers gekocht en toen ik ze eronder zette kwam ik erachter dat ze een stukje korter waren. Als je nu naar het achterwiel kijkt, kijk je niet meer tussen het achterwiel en het spatbord door. De hardheid heb ik nu precies midden in staan, en mijn achterband raakt het spatbord niet. Wel als ik iemand achterop heb, maar misschien dat ik dat op kan vangen door hem nog wat harder te zetten. (denk het niet)
Is wel een stuk mooier zo trouwens.
Heb een 89'er intruder overigens (vs700)
Mag gerust een keer langskomen, kan je zien hoe het nu zit. Heb namelijk geen recente foto's van de brommer.
Ik kan wel en keer langskomen inderdaad. Je kunt me niet meer mailen want ik heb je geblokkeerd. Sinds je me die 2 mailtjes hebt gestuurd ontvang ik iedere dag nog 5-10 keer die mailtjes in mijn box en ik wordt er hoorndol van
Waar woon je precies en wanneer heb je tijd? Ik ben student dus ik heb waarschijnlijk veel vaker tijd dan jij
Nou, jij hebt mij vorige keer gemailed met een plaatje van je turn-out uitlaten.
Daarna kreeg ik een mailtje met 'sorry maar ik heb vandag een storing gehad en het kan zijn dat je dit mailtje 5 keer krijgt'.
Nou dat mailtje krijg ik dus nog steeds, dag in dag uit, een keer of tien. Het geeft niet maar ik heb je dus wel geblokkeerd, niets persoonlijks
En ja wat die vragen betreft: mijn mobiel nummer is 06-41291207
Dan kun je persoonlijk vertellen war jewoont zonder dat meteen de rest van motorrijdend Nederland het weet.
Ik ben wel flexibel en ik wil best 's avonds een keer langs komen, dat maakt neit zoveel uit. Ik zat er over te denken om morgen even naar Nijkerk te gaan naar Gert-Jan. Misschien dat hij me kan adviseren wat die schokbrekers betrefd, hij heeft tot nu toe altijd goed werk geleverd en ik wil eigenlijk ook meteen die voorvork in orde maken zodat het in 1 keer klaar is
Verrek ja rings a bell. Wel heel ver weg.
Maar morgenavond is prima, zeg maar hoe laat, ik heb de motor niet thuis staan dus ik moet hem voor die tijd toch ophalen, dan spreken we af bij v Kinsbergen in het centrum.(terras naast mijn huis). Is aan de vosselmanstraat/kapelstraat in apeldoorn, groot terras in het grind, kan je niet missen.
Maar die mailtjes blijven vaag.
Lijkt me prima morgenavond in Apeldoorn. Ik zoek wel even uit hoe ik daar moet komen. Laten we zeggen om 20.00 daar ofzo? Ik moet nog terug naar Rotterdam daarna dus liever niet later dan dat.
En inderdaad Brouwer is alleen open op donderdag/vrijdag/zaterdag. Dan ga ik eerst even Flaggs bike checken en daarna ga ik in Nijkerk alles eens bekijken.
Bij de IOCH is er iemand (JP) die z'n cardan tunnel heeft verwijderd. Daar is een open "buizenframe" omheen gelast zodat het stevig is. De cardan-as zelf draait in de open lucht. Ziet er allemaal heel erg mooi uit!!!Heb jij, zonder je cardan te verwijderen er een dikkere achterbandf op kunnen zetten? Dat is zo gaaf! Hoe heb je dat precies gedaan en wat was je ongeveer kwijt eraan, want dat stond ook nog op mijn verlanglijstje maar had geen idee hoe ik dat moest gaan doen.