ip ban

Nee joh ... dan weet toch niemand dat je je zelf geband hebt B|
Een beetje zelf-banner wil als een echte drama-queen met een hoop tamtam weggaan in de hoop dat niemand hem meer vergeet ... dus met een hoop heibel een ban provoceren en dan anderen laten schreeuwen dat het toch zo'n lieve jongen/dame is enzo :N
 
lekker handig van hem dat hij dat formpje zo toegankelijk heeft gemaakt :N

maar jah wat kan je verwachten van herman :+
 
Ik heb mijn IP ingevuld maar ik kan gewoon nog op de site van Herman komen hoor, waar precies wordt die ban geactiveerd? :P
 
wat ik dan een beter idee vind is de "help iemand op een vrijwillige vakantie poll" :Y

Iedereen mag mensen nomineren en degene met de meeste stemmen wordt automatisch gebanned. Zou de sfeer hier wel verbeteren gok ik :P
 
wat ik dan een beter idee vind is de "help iemand op een vrijwillige vakantie poll" :Y

Iedereen mag mensen nomineren en degene met de meeste stemmen wordt automatisch gebanned. Zou de sfeer hier wel verbeteren gok ik :P
Ik stem voor Viccie :Y

Of was het nou "ik stem voor, Viccie" :?
Of "ik stem, voor Viccie :? "


[edit] nah ... nevermind 8-)
 
wat ik dan een beter idee vind is de "help iemand op een vrijwillige vakantie poll" :Y

Iedereen mag mensen nomineren en degene met de meeste stemmen wordt automatisch gebanned. Zou de sfeer hier wel verbeteren gok ik :P

Ik weet jouw stem O-) O-)

Ik wist niet dat jij spaans sprak :? :?


Op zich geen slecht idee.....en dan met + en - stemmen kunnen uitbrengen....
en mods mogen een ongelimiteerd aantal stemmen uitbrengen }) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan