Is dit al langs gekomen (nieuwe R6)

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.452
232
Assen
b6q8o4.jpg


b6q90o.jpg


b6v5ol.jpg


b6v5zs.jpg


b6v5us.jpg


vond ze ergens op het web, tof dat er geen seatpipes onder zitten.
Voor de rest nog even wennen
 
Die uitlaat vind ik wel grappig vorig jaar toen de pics v/d suzuki gsx-r1000 kwamen vond iedereen die uitlaat om te kotsen en nu doen die andere (in mijn ogen) iets minder karaktervolle jappen het gewoon na ,maar 1 gebaar voor suzuki het merk die niet mee doet aan de laatste trends maar gewoon eigenwijs doen wat ze zelf best vinden :} suzuki gixxers rule :Y
 
Die achterkantjes gaan nu wel erg dun worden. Het lijkt steeds meer uit verhouding. Die uitlaat ziet d'r opzich wel OK uit.
 
Die uitlaat vind ik wel grappig vorig jaar toen de pics v/d suzuki gsx-r1000 kwamen vond iedereen die uitlaat om te kotsen en nu doen die andere (in mijn ogen) iets minder karaktervolle jappen het gewoon na ,maar 1 gebaar voor suzuki het merk die niet mee doet aan de laatste trends maar gewoon eigenwijs doen wat ze zelf best vinden :} suzuki gixxers rule :Y
Bedoel je nu die dikke lompe hoekige uitlaat? Sorry, maar dat is toch wel een heeeeel verschil met deze of heb ik een Suzuki uitlaat gemist?
 
De voorkant doet me wel denken aan de nieuwe RSV Mille..

Wel leuk dingetje verder, alleen idd ff wennen
 
Die uitlaat van de suzuki gsx heeft nog wat maar deze uitlaat is echt om te :r
 
mooie voorkant, had liever een iets grotere uitlaat gezien :Y deze is een beetje verborgen
 
Euh..... wat doet die ufo boven het achterwiel??

Lijkt wel of er een vliegdekschip is gemonteerd voor je nummerplaat...yeachhh
 
Die uitlaat van de suzuki gsx heeft nog wat maar deze uitlaat is echt om te :r
:^
Rare uitlaat, opening naar boven zo te zien, een gepopnagelde rand aan het einde... :N Misschien een preproductie maar dan nog. Of ze peilen even de reacties en veranderen 'm dan alsnog (graag!!).
Nou zal ik toch geen R6 kopen maar goed...
 
Terug
Bovenaan Onderaan