Is dit nog garantie ?

Wat denken jullie ? doen ze wat of ?

  • gewoon pech , jammer dan

    Stemmen: 10 21,3%
  • misschien wel korting op nieuwe

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dit lossen ze netjes op

    Stemmen: 2 4,3%
  • ga naar een hakkenbar om te laten vastzetten

    Stemmen: 24 51,1%
  • rare zaak

    Stemmen: 1 2,1%
  • is normale slijtage

    Stemmen: 10 21,3%

  • Totaal aantal stemmers
    47
29 Euro voor anderhalf jaar vind is top. Je zou ze een bos bloemen moeten sturen i.p.v. klaagmail. Geweldige prijs kwaliteit verhouding zou ik zeggen.
 
Volgens mij moet je wel je geld terug kunnen krijgen, die dingen zien er nog als nieuw uit, volgens mij heb je ze nog nooit gebruikt. Belachelijk dat dan het stiksel loslaat. :(

oplichters!!!1! :(
 
Ik heb geen op hoge poten mail gestuurd.
Alleen op een nette manier gevraagt wat de mogelijkheden waren.

Natuurlijk maak ik onder scheid tussen handschoenen van € 29.50 en € 250 (slik)

Het viel me op toen ik thuis kwam en m'n handschoenen uit deed toen ik de sleutels van de tuindeur uit m'n motorbroekzak wilde halen....

het verbaast me de reactie's van sommige MF'ers , -O-
Als ik nou profaan taal gebruik zou hanteren , en uitsluitend stellingnamen's scanderen .....

het gekke is de andere klittebanden van m'n jas , laarzen , broek nog helemaal tip top zijn , slecht een paar duizend km zijn de handschoenen aan reparatie toe.

Deze website heeft wel een afhaalpunt , een garagebox in zwolle waar tegen over iemand woont die de site runt.
 
De reacties zijn niet om te zeiken of zo, het is gewoon een manier met knipoog ;) de strekking van het verhaal duidelijk te maken:
goedkoop is nu eenmaal vaak duurkoop
Als leoidure handschoenen aanschaft die na anderhalf jaar uit elkaar donderen van ellende, dan heb je een punt.
Koop je wat relatief eenvoudigs dan kan dat nu eenmaal gebeuren. Dus ik zou zeggen; koop gewoon nieuwe handschoenen en met en beetje geluk doe je met het volgende paar 10 jaar zonder problemen.
 
Ik heb geen op hoge poten mail gestuurd.
Alleen op een nette manier gevraagt wat de mogelijkheden waren.

Natuurlijk maak ik onder scheid tussen handschoenen van € 29.50 en € 250 (slik)

Het viel me op toen ik thuis kwam en m'n handschoenen uit deed toen ik de sleutels van de tuindeur uit m'n motorbroekzak wilde halen....

het verbaast me de reactie's van sommige MF'ers , -O-
Als ik nou profaan taal gebruik zou hanteren , en uitsluitend stellingnamen's scanderen .....

het gekke is de andere klittebanden van m'n jas , laarzen , broek nog helemaal tip top zijn , slecht een paar duizend km zijn de handschoenen aan reparatie toe.

Deze website heeft wel een afhaalpunt , een garagebox in zwolle waar tegen over iemand woont die de site runt.

A zo'n bedrijf :+
Van de vrachtwagen gevallen? Of uit Polen? :P

Mja, idd gewoon ff je buurvrouw naaien laten naaien O-)
Snelste en goedkoopste oplossing :Y
 
Ik zou me doodschamen hiervoor zo'n topic te openen |( |(
:^

Sla er een paar nietjes doorheen, heb ik ook gedaan met de gesp van mijn broek. Laten die los? Slaik er weer een paar nieuwe doorheen.

Zoals een engelse collega ooit eens zei: If you pay peanuts, you get monkeys. (al sloeg dat op mensen...)
 
Ik zou me doodschamen hiervoor zo'n topic te openen |( |(

Idd... handschoenen van 25Eur, en dan klagen na 1,5 jaar dat hij slijt, ik zou zeggen; ga opnieuw ff langs de zeeman en misschien hebben ze wel weer een aanbieding voor 25 euro liggen.

Die belgen moeten zich rot lachen om deze topic :+
 
En anders ga je ff bij hun langs :+
Hier zijn staan ze op de beurs:

20 - 22 Januari 2006
De Noordelijke Motorbeurs, Groningen

27 -29 januari 2006
Motorcycle Event 2006, íjsselhal, Zwolle

4 - 5 februari 2006
Moto-Event 2006, Expocenter, Hengelo

25 Maart 2006
Motormarkt Hardenberg

22 Juli 2006
Historische Motorrace Barneveld (onder voorbehoud)

Of je besteld nieuwe bij ze _O-
Voor 29 euries hebben ze hele mooie ;)
 
:^

ik verslijt elk jaar wel een setje... ga echt niet om garantie vragen hoor :P

precies.......
zou het zelfs wel pretig vinden als na anderhalf jaar een stukkie klitteband loslaat....... nu zijn ze meestal na een jaar aan de binnenkant muis-hand en duim versleten.......... dat tocht toch heel wat meer als een klittebandje.

(gemiddelde levensduur leren handschoenen bij mij 1 jaar a 12.000km.......)
 
Nou heb ik vorige week mn tank volgegooid, wat denk je? na 275 km tank leeg!! Ben stampvoetend terug gelopen naar de pomp met mn fiets aan de hand. Dus ik loop naar binnen met mn helm nog op en doe mijn beklag,al dan niet schreeuwend.... binnen 2 minuten word ik door de plaatselijke gendarmerie onder schot gehouden om vervolgens in de boeien gemept te worden.

waardeloze service, ik tank daar nooit meer.


groeten uit penitentiare inrichting veenhuizen.















:+
 
het gekke is de andere klittebanden van m'n jas , laarzen , broek nog helemaal tip top zijn , slecht een paar duizend km zijn de handschoenen aan reparatie toe.

Misschien komt dat omdat je de klitteband van je handschoenen veel intensiever gebruikt. (elke keer los/vast doen bij tanken e.d.)

Ik vind dit normale slijtage (een gebrek of productie fout zie je meestal binnen een paar weken) door gebruik.

Ik ben benieuwd wat bij jou de gewenste levensduur van een paar handschoenen onder de 50,- Euro is.
 
handschoenen stuk

Had je ook moeten vragen hoeveel kilometrs je met die handschoenen kon maken

mijn advies , ga met een paar zware en linke gasten naar de winkel
honkbal knuppels mee en bivakmutsen op en rake plappen uitdelen en wachten op de politie , en dan horen wat de rechter er van zegt

dan met advocaat Moscovitch aan de slag , veel sux6

*O* *O* *O* :] :] :] :W :W :W :W *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan