Is hier animo voor?? Einde seizoensfeest

Ik zou wel komen naar een einde-seizoensfeestje in Schevenin

  • Ja

    Stemmen: 39 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 13 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Ik ga niet naar een restaurant in een groepje. Ik heb een slechte ervaring met die Scheveningse Blue Lagoon. Ze wilden ons keihard naaien met de rekenening. Dus :W

Ik pak liever zitten in de zand met een krat bier en als ik drink dan ga ik met de tram naar Scheveningen.
 
Ik ga niet naar een restaurant in een groepje. Ik heb een slechte ervaring met die Scheveningse Blue Lagoon. Ze wilden ons keihard naaien met de rekenening. Dus :W

Ik pak liever zitten in de zand met een krat bier en als ik drink dan ga ik met de tram naar Scheveningen.
:X |(
 
Gelukkig kennen ik en nog wel wat meer lui ondertussen (een deel van) de bediening bij Escu Belle bij naam, en ben er tot nu toe (behalve gisteren) altijd goed en snel geholpen!
Natuurlijk is het aan een ieder of die het leuk vind om in een strandtent rond te hangen ;) Maaruhh.. :X
 
:^

Ik vroeg me ook al af welk seizoen er bedoeld werd.
Schoolseizoen?
Dansseizoen?
Sportseizoen?

Feestjes zijn altijd een goed idee!

Wat mij betreft is het dansseizoen nooit begonnen :X

Maar een feessie is altijd gezellig *D
 
Wel oppassen inderdaad met de rekening daar , vorig jaar zijn we daar ook al meerdere malen genaait met de betaling vandaar dat we er ook niet meer in grote getale komen.
 
Het idee... *O*
Een einde-van-het-seizoen-feest, in een gezellige strandtent... Dé strandtent voor motorrijders in Scheveningen: Escu Belle!

Midden oktober komen we met z'n allen bij elkaar, voor een (klein) bedrag, gezellig nagenieten van het (bijna) afgelopen seizoen, met drankjes en hapjes! *D

Al met al, eindelijk Escu Belle zonder die saaie koekblikrijders/fietser, maar gewoon motorrijders en motorrijders die het einde van het seizoen op een leuke manier afsluiten! Kortom, vul even de poll in, en laat graag een post achter met ideeën en of je erbij zou (willen) zijn... Alvast bedankt! *O*

[afbeelding]


ik ben helemaal voor en als het feest er is kom ik zeker (mits ik niet op vakantie ben)
 
Ik ga niet naar een restaurant in een groepje. Ik heb een slechte ervaring met die Scheveningse Blue Lagoon. Ze wilden ons keihard naaien met de rekenening. Dus :W

Ik pak liever zitten in de zand met een krat bier en als ik drink dan ga ik met de tram naar Scheveningen.
Klinkt goed. Die tram dan, kan ik eindelijk ook 's een biertje (niet zijnde maltbier) drinken :$

Oftewel :Y
 
Tja, kunnen er ook meteen een treffen van maken, tentje mee en ter plekke overnachten, hoef je niet met tram ( die rijdt niet langs mijn huis) en je hoeft geen malt te drinken :Y
 
zoiest *O* *O* *O*
full
 
Het idee... *O*
Een einde-van-het-seizoen-feest, in een gezellige strandtent... Dé strandtent voor motorrijders in Scheveningen: Escu Belle!

Midden oktober komen we met z'n allen bij elkaar, voor een (klein) bedrag, gezellig nagenieten van het (bijna) afgelopen seizoen, met drankjes en hapjes! *D

Al met al, eindelijk Escu Belle zonder die saaie koekblikrijders/fietser, maar gewoon motorrijders en motorrijders die het einde van het seizoen op een leuke manier afsluiten! Kortom, vul even de poll in, en laat graag een post achter met ideeën en of je erbij zou (willen) zijn... Alvast bedankt! *O*

[afbeelding]


Leuk idee, maar kweet niet wat jou definitie van ee klein bedrag is hoor. maar escubelle is alles behalve goedkoop, en met een glas water zal het vast niet al te gezellig worden met dat kleine bedrag :P hehe maar afhankelijk van de datum zal ik er ook wel zijn *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan