Isle of Man 2014 (Wie gaat er mee?)

Sjit. Ik begrijp er zowat geen snars van. :') :')

31... sjongejonge.. mot JIJ niet om 20.00 in bed dan??? Gaan de ouwe lullen wel stappen. 8-)

:+

precies Pub is nog lang zat open en om 11 uur gaat de deur en de gordijnen dicht ,en je komt er niet meer in ,maar als je binnen zit kan t zomaar laat worden :P
 
precies Pub is nog lang zat open en om 11 uur gaat de deur en de gordijnen dicht ,en je komt er niet meer in ,maar als je binnen zit kan t zomaar laat worden :P

9xgeweest, en zat meegemaakt inderdaad (en geweest :') :+ ). Maar in douglas is er al bitter weinig wat om 23u zelfs maar de deur sluit. :+
 
Laatst bewerkt:
Zet mij ook maar op je lijst.
Wel OVB helaas, ik ga eerst groot onderhoud aan de motor plegen.
 
Nou... punt is een beetje wat je wil doen.

Eten en drinken viel me erg mee vorig jaar. Maar via een organisatie zoals vorig jaar was nog best prijzig al met al. (Al was het dat zeker waard!)

Ik wil nu eens zien wat de boten zelf boeken en hotel reserveren kosten. Misschien dat ManxR daar al wat meer licht op kan schijnen en tips geven over hoe en waar te boeken?
 
Nou... punt is een beetje wat je wil doen.

Eten en drinken viel me erg mee vorig jaar. Maar via een organisatie zoals vorig jaar was nog best prijzig al met al. (Al was het dat zeker waard!)

Ik wil nu eens zien wat de boten zelf boeken en hotel reserveren kosten. Misschien dat ManxR daar al wat meer licht op kan schijnen en tips geven over hoe en waar te boeken?

Nounou, het is al wat jaartjes geleden sinds ik er de laatste keer was hoor. ;)

Voor diegenen die nog geen ferry naar man geboekt hebben, en dat niet via een organisatie willen doen geef ik de raad: het is nou al hoog tijd als je een beetje respectabele vertrek- en aankomstdata wil.
Tip: iedereen probeert steevast Heysham-Douglas te boeken, die zit dus ook het snelste volzet. Vergeet echter niet dat er ook een lijn Liverpool-Douglas is. O-)
Dat alles doe je uiteraard hier: Steam Packet Company
Via een organisatie kan ook, die willen dan wel meestal (bijna altijd) dat je ook bij hen je camping, hotel of B&B boekt. Veel makkelijker, maar haast altijd een stuk duurder.

Voor de ferry Nederland-VK heb je nog wel de tijd, dat is geen probleem.
Uiteraard hangt het er heel sterk van af hoeveel dagen je gaat, wat je eet ter plaatse, en vooral hoe zwaar je gaat doorzakken 's nachts. :+

Maar voor iemand die per motor, en pakweg een 8-tal dagen gaat, zou ik toch zeggen: hou rekening met een budget van om en bij de 1500 euro all-in. Ga je kamperen, je maaltijd winkelen bij de supermarkt, en niet elke nacht stappen, kan dat makkelijk een paar 100 euro minder.
Ga je echter elke avond degelijk dineren met een flesje wijn erbij, en erna stevig aan de rol, kom je net zo makkelijk aan 2000 euro uit..en meer.

Wat betreft hotel boeken: daar moet ik zelf ook nog naar kijken, zoals ik zei is het allemaal best wel ff geleden bij mij. Ik zou zeggen, google wat recensies van TT-gangers dit jaar, dan kom je al een hoop te weten. Hotels op Man (vooral die in Douglas) wisselen zo vaak van eigenaar, dat een hotel wat 5 jaar terug bagger was, nou wel heel goed kan zijn... en omgekeerd!
 
Laatst bewerkt:
Nounou, het is al wat jaartjes geleden sinds ik er de laatste keer was hoor. ;)

Voor diegenen die nog geen ferry naar man geboekt hebben, en dat niet via een organisatie willen doen geef ik de raad: het is nou al hoog tijd als je een beetje respectabele vertrek- en aankomstdata wil.
Tip: iedereen probeert steevast Heysham-Douglas te boeken, die zit dus ook het snelste volzet. Vergeet echter niet dat er ook een lijn Liverpool-Douglas is. ;)

Voor de Ferry Nederland-VK heb je nog wel de tijd, dat is geen probleem.
Uiteraard hangt het er heel sterk van af hoeveel dagen je gaat, wat je eet ter plaatse, en vooral hoe zwaar je gaat doorzakken 's nachts. :+

Maar voor iemand die per motor, en pakweg een 8-tal dagen gaat, zou ik toch zeggen: hou rekening met een budget van om en bij de 1500 euro all-in. Ga je kamperen, je maaltijd winkelen bij de supermarkt, en niet elke nacht stappen, kan dat makkelijk een paar 100 euro minder.
Ga je echter elke avond degelijk dineren met een flesje wijn erbij, en erna stevig aan de rol, kom je net zo makkelijk aan 2000 euro uit..en meer.

Ik zat idd al wel te denken al aan boeken te gaan denken.

Ik ben 2005 via die organisatie uit de OP gegaan en was voor 11 dagen zo'n 1700 kwijt dus zou zeggen dat moet nog wel wat goedkoper kunnen? Tenminste... ik weet dus nog niet wat die boten en een hotel daar nu kost.
 
Laatst bewerkt:
Ik zat idd al wel te denken al aan boeken te gaan denken.

Ik ben 2005 via die organisatie uit de OP gegaan en was voor 11 dagen zo'n 1700 kwijt dus zou zeggen dat moet nog wel wat goedkoper kunnen? Tenminste... ik weet dus nog niet wat die boten en een hotel daar nu kost.

Met een minimum aan je 4x ferry-ticket, benzine en dergelijke zit je nou eenmaal altijd, ( jammer genoeg :+ ), zelfs met enkel een camping-plekje erbij, kom je toch echt niet onder de 1000 euro uit denk ik. Dat zou al heel knap (of krap) zijn voor een week.

Ik ken jongens die 10 dagen gaan met 1250 euro. Ik ken er ook eentje die er in 10 dagen dit jaar +4000 euro heeft doorgejast. :+ Maar dat is dan ook een feestbeest, en hij kan het makkelijk hebben. :')
 
Laatst bewerkt:
Met een minimum aan je 4x ferry-ticket, benzine en dergelijke zit je nou eenmaal altijd, ( jammer genoeg :+ ), zelfs met enkel een camping-plekje erbij, kom je toch echt niet onder de 1000 euro uit denk ik. Dat zou al heel knap (of krap) zijn voor een week.

Ik ken jongens die 10 dagen gaan met 1250 euro. Ik ken er ook eentje die er op 10 dagen dit jaar +4000 euro heeft doorgedraaid. :+ Maar dat is dan ook een feestbeest, en hij kan het makkelijk hebben. :')

Dan hebben mijn pa en ik het best netjes gedaan...
Maar ik ga als ik van de week nog eens internet heb eens zoeken naar de prijzen van de ferry's en hotels.

Is het exacte (gehele) programma voor 2014 al bekend? Zodat we weten wanneer ik/we willen gaan?



Ik kruip er nu iig in, morgen 5.30 weer op en door naar Luik.
 
Dan hebben mijn pa en ik het best netjes gedaan...
Maar ik ga als ik van de week nog eens internet heb eens zoeken naar de prijzen van de ferry's en hotels.

Is het exacte (gehele) programma voor 2014 al bekend? Zodat we weten wanneer ik/we willen gaan?



Ik kruip er nu iig in, morgen 5.30 weer op en door naar Luik.

Het programma voor 2014 staat al op de site van IOMTT dacht ik, ja.

En truste. :)
 
Kolere. :/
Ik heb net even een uurtje beschikbaarheid van hotelkamers in Douglas ziiten checken voor de TT week. Nou... dat wordt een harde dobber nog, ik heb er tot nu toe hoop en al een 3-tal kunnen vinden. ( Oh ja, en eentje die voor 11 nachten tweepersoonskamer graag 12000 (neen, geen nul te veel, TWAALFDUIZEND) euro wilden ontvangen.. _O- _O- _O- _O- :')

Meerdere kamers in 1 hotel, laat staan een volledig hotelletje of B&B boeken in Douglas zelf... nou, dat lijkt nu al een No-Go te worden. Natuurlijk volgen er in de komende maanden ook weer veel afzeggingen, maar daar zal ook al weer een wachtlijst voor klaar liggen.

Als je hopt van het ene hotel naar het andere,een keer of twee tijdens die week kan het allemaal best natuurlijk, maar echt fijn is dat nou ook weer niet vind ik persoonlijk.

Komende weken maar goed in de gaten houden dus :')
 
Laatst bewerkt:
bed and breakfast is veel goedkoper dan hotel en die zijn wel nog te vinden,of partikulieren die hun huis verhuren en zelf op reis gaan tijdens de tt week.
zo een huis hadden wij dit jaar gehuurt met zijn vieren,dan moet je wel zelf voor je eten zorgen maar dat is geen probleem :)
Die adressen kun je vragen bij de plaatselijke vvv,de engelse naam ben ik vergeten.
 
bed and breakfast is veel goedkoper dan hotel en die zijn wel nog te vinden,of partikulieren die hun huis verhuren en zelf op reis gaan tijdens de tt week.
zo een huis hadden wij dit jaar gehuurt met zijn vieren,dan moet je wel zelf voor je eten zorgen maar dat is geen probleem :)
Die adressen kun je vragen bij de plaatselijke vvv,de engelse naam ben ik vergeten.

Ik had ook de B&B's bijgesloten in mijn zoektocht. :')

Net een leukerd aan de lijn gehad die inderdaad wel een heel kleine cottage niet al te ver van douglas wil verhuren voor 4 personen, 2 kon niet. (begrijp ik ook wel)
Alleen wou ie er 820 pond voor.

PER NACHT. _O- _O-

Ik zoek nog maar ff verder. :+
 
Laatst bewerkt:
Viereneenhalf uur later.. 35 websites, 42 "automatisch-boeken-dingetjes", die je eerst 10 pagina's gegevens doen invullen om dan te zeggen dat er geen plaats is, 3 verhuurders proberen uit te leggen dat ik niet hun hele keet wil kopen, maar iets huren, en dus daar de prijs voor vraag, en anderen te vragen of het vloeibaar goud is wat uit de douche komt bij hen :') :')....

Heb ik een kamer in Douglas centrum kunnen scoren, 50 meter van de Promenade af. *O* *O* *O*

Sjonge... zo te horen wordt het druk daar volgend jaar, als zelfs B&B's die 175 pond (en meer) per nacht durven te vragen al volgeboekt zitten... :/ Gaat nergens meer over. Maar ja, wet van vraag en aanbod.
 
Laatst bewerkt:
Viereneenhalf uur later.. 35 websites, 42 "automatisch-boeken-dingetjes", die je eerst 10 pagina's gegevens doen invullen om dan te zeggen dat er geen plaats is, 3 verhuurders proberen uit te leggen dat ik niet hun hele keet wil kopen, maar iets huren, en dus daar de prijs voor vraag, en anderen te vragen of het vloeibaar goud is wat uit de douche komt bij hen :') :')....

Heb ik een kamer in Douglas centrum kunnen scoren, 50 meter van de Promenade af. *O* *O* *O*

Sjonge... zo te horen wordt het druk daar volgend jaar, als zelfs B&B's die 175 pond (en meer) per nacht durven te vragen al volgeboekt zitten... :/ Gaat nergens meer over. Maar ja, wet van vraag en aanbod.

*O* Mooi dat het je gelukt is!

Ben bijna geneigd om voor te stellen om naar de NW200 te gaan, als ik dit zo lees.
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal!

Ja 2013 is amper voorbij en 2014 komt alweer in beeld!



Ik ben in 2005 ook geweest (Verslag Isle of Man TT 2005) en zit er sterk over te denken om 2014 (29 mei t/m 8 juni) maar weer eens de plas(sen) over te gaan. In 2005 ben ik met mijn vader gegaan en heb ik in een hotel gezet in Douglas. Geweldige sfeer, elke avond feest en diverse activiteiten. Ik hou niet van tentjes/kamperen zeker gezien het feit dat toen we in 2005 aankwamen het al zwemmen was en dan is de luxe van een kamer wel erg prettig.


Zijn er nog gezellige mensen die ook wel een hotel in Douglas zien zitten?
Beetje mijn leeftijd (25-35), houden van beetje doorrijden en 's avonds een lekkere pint zonder schuimkraag naar binnen te gooien.

Vorige jaar zijn we met deze organisatie gegaan: Klik hier voor info
Daar kan je ook meer info vinden, het programma, foto's enz.


Paar handige/leuke links:
Officiële Isle of Man website
Programma 2014
Wikipedia: Isle of Man TT
Wikipedia: Isle of Man (eiland info)
Filmpje van de races
Purple helmets (1 van de vele activiteiten op de promenade)
Roy,wij gaan ook met 10 man ,boot en huis al geboekt in Douglas *O*
Laatse X was met in 2007 8-)
 
I'm inn *O* maar dat wist u al *O*

Ziet er naar uit dat alle plekjes al gereserveerd zijn door organisaties.. heb best wat data geprobeerd op steam packet (irri site om te zoeken trouwens)


Roy,wij gaan ook met 10 man ,boot en huis al geboekt in Douglas *O*
Laatse X was met in 2007 8-)

Plek over voor luchtbedjes? O-)
 
I'm inn *O* maar dat wist u al *O*

Ziet er naar uit dat alle plekjes al gereserveerd zijn door organisaties.. heb best wat data geprobeerd op steam packet (irri site om te zoeken trouwens)Plek over voor luchtbedjes? O-)
niet echt :N ,komen ook nog engelse motormates met luchtbedjes :]
 
Wat doen de meesten van jullie trouwens? De nachtferry nemen, of gewoon ferry/tunnel, en dan maar een stukje langer/verder rijden? De prijzen van die dingen liggen namelijk (net zoals vroeger) nogal ver uit elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan