Isle of Man 2014 (Wie gaat er mee?)

Kolere. :/
Ik heb net even een uurtje beschikbaarheid van hotelkamers in Douglas ziiten checken voor de TT week. Nou... dat wordt een harde dobber nog, ik heb er tot nu toe hoop en al een 3-tal kunnen vinden. ( Oh ja, en eentje die voor 11 nachten tweepersoonskamer graag 12000 (neen, geen nul te veel, TWAALFDUIZEND) euro wilden ontvangen.. _O- _O- _O- _O- :')

Meerdere kamers in 1 hotel, laat staan een volledig hotelletje of B&B boeken in Douglas zelf... nou, dat lijkt nu al een No-Go te worden. Natuurlijk volgen er in de komende maanden ook weer veel afzeggingen, maar daar zal ook al weer een wachtlijst voor klaar liggen.

Als je hopt van het ene hotel naar het andere,een keer of twee tijdens die week kan het allemaal best natuurlijk, maar echt fijn is dat nou ook weer niet vind ik persoonlijk.

Komende weken maar goed in de gaten houden dus :')

Interessant topic. Wij zijn dit jaar geweest en gaan volgend jaar weer *O*

Hotels kosten in de raceweek bijna allemaal 200 pond per nacht (2 personen). Homestay betaal je 35 pond per nacht per persoon voor.
Snoozeboxhotel hebben wij voor 2014 geboekt, deze boek je per 4 nachten, ook 200 pond per nacht.

Hotels zitten vol met Austaliers. Wij hebben gezellig gedineerd met een echtpaar uit Australië, ze vertelde dat het voor mensen uit Australië goedkoop is.

Boot zou ik zeker snel boeken.
 
Interessant topic. Wij zijn dit jaar geweest en gaan volgend jaar weer *O*

Hotels kosten in de raceweek bijna allemaal 200 pond per nacht (2 personen). Homestay betaal je 35 pond per nacht per persoon voor.
Snoozeboxhotel hebben wij voor 2014 geboekt, deze boek je per 4 nachten, ook 200 pond per nacht.

Hotels zitten vol met Austaliers. Wij hebben gezellig gedineerd met een echtpaar uit Australië, ze vertelde dat het voor mensen uit Australië goedkoop is.

Boot zou ik zeker snel boeken.

Waar is de tijd heen dat wij er hotel in Douglas voor negen dagen hadden aan 650 pond per kamer. -O- :')
 
precies Pub is nog lang zat open en om 11 uur gaat de deur en de gordijnen dicht ,en je komt er niet meer in ,maar als je binnen zit kan t zomaar laat worden :P

Vorig jaar ook een zware week gehad,alle avonden lekker doorhalen.
Maar doordat het weer wat minder was,zaten we ook vaak al 's middags in de kroeg :X

Nu 2 keer geweest en misschien ga ik volgend jaar weer,hangt er ff van af of ik naar het WSBK philip Island ga. :)
Ik hou het topic iig ff in de gaten. :Y
 
Ik zou niet te lang in de gaten houden....

De boten naar Man zitten al vol.

De achterdeur staat altijd open ;)
Kan je een week van te voren nog een bootje boeken. :Y
Het is wel even omrijden,maar als je er toch een vakantie van maakt,wat maakt het dan nog uit. :)
 
Ook wij hebben de boel rond voor 2014. Met 4 personen, op 4 motoren vanaf donderdag 29 mei tot zondag 8 juni, slapen in Ramsey bij the Boyds. Woensdag via boot P&O naar Hull, donderdagavond laatste deel training mee pakken vanaf The Swan in Ramsey!
 
Voor mij is ook alles geregeld. Ik ga samen met een maatje. We vertrekken 25 mei vanuit Rotterdam en gaan 4 juni weer terug vanaf het IOM. We slapen op de Glenlough campsite.
 
*O* *O* *O*


Heb dit jaar IOM kneesliders gekregen voor m'n B-day, mss daar 's ritueel inslijten :+ zijn we daar eigenlijk op tijd 't rondje te doen op t eiland? Ja hij is af :+
en werkt 't
? :9

Sjiiiiittt.. nou voel ik me nòg wat ouder. Maar ben ik blij dat ik die periode op minder foute manier heb doorgebracht en overleefd. :') :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan